home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207664 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: NBA
« Svar #540: 22 Okt 2012, 19:46 »

GMs har igen i år stemt om forskellige ting: Kobe Bryant er atter den bedste shooting guard, heheh, og LeBron James er ligaens tredje bedste... power forward.

http://www.nba.com/news/2012-13-gm-survey/index.html

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #541: 22 Okt 2012, 20:38 »

GMs har igen i år stemt om forskellige ting: Kobe Bryant er atter den bedste shooting guard, heheh, og LeBron James er ligaens tredje bedste... power forward.

http://www.nba.com/news/2012-13-gm-survey/index.html

Elsker sådan nogle lister. Hvis jeg frit kunne vælge en power-forward, som kun måtte spille den position, havde jeg dog alligevel valgt LeBron foran Love.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #542: 25 Okt 2012, 23:37 »

http://www.youtube.com/v/foKl9cOotiU

Elsker det her. Den måde han bevæger sig på er fantastisk!

molle
Landsholdsspiller

« Svar #543: 26 Okt 2012, 02:51 »

http://www.youtube.com/v/foKl9cOotiU

Elsker det her. Den måde han bevæger sig på er fantastisk!

Så må vi håbe han kommer til at kunne gøre det igen. Der er snak om han skal sidde ude hele sæsonen, da andet ville være for risikabelt

Badefar
Manager

« Svar #544: 28 Okt 2012, 04:28 »

Rygtet siger at Harden er blevet tradet til Housten for Kevin Martin, Lamb og et par første runde picks. Aldrich, Hayvard og Cook ryger også med Harden til Houston. Selvom OKC får en god skytte og et fint talent ind på guard positionen i stedet for, synes jeg alligevel at det her må være noget af et knæk for deres mesterskabs drømme på den korte bane. Harden er en allstar på sine gode dage og hans høje niveau har indtil nu kompenserede for deres manglende dybde på de andre positioner. Det her trade giver dem i mine øjne ikke meget mere dybde og nu står de egentlig bare lidt med et problem på 2'er positionen, hvor de nu både har Martin, Lamb og Sefolosha der skal slås om minutterne. I mine verden kunne de have fået en bedre pakke for ham, der ville have styrket dem mere i bredden, men man har åbenbart set et større lys i Kevin Martin end jeg har.

Alt i alt et trade man havde på fornemmelsen lå derude et sted i fremtiden, men bestemt ikke et jeg havde regnet med blev effektueret nu. Det skal i hvert fald blive spændende at se en Houston backcourt med Linsanity og the Beard i den kommende sæson. Jeg tror ikke det nødvendigvis bliver den store succes, men det skal nok blive underholdende.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2012, 04:42 af Nürnberg » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #545: 28 Okt 2012, 10:48 »

Meget enig. Ikke det bedste for OKC, men tror godt, at det kan være meget klogt på den lange bane. Er dog ret vild med Lamb og glad for, at han er kommet dertil, så jeg kan følge ham lidt mere. Mht. til 2'er positionen tror jeg, at de ville spille Sefo meget på 3'eren og Durant på 4'eren, som de også gjorde nogle gange sidste år. Kevin Martin er ikke nogen bedre playmaker end Harden, men er en ligeså god, hvis ikke bedre, scorer end Harden lige pt. Harden er dog meget bedre allround spiller end Martin og de vil uden lide en smule uden ham på den korte bane.

Men spændende for ligaen. Harden kommer til at vise, hvad han egentligt kan nu.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #546: 29 Okt 2012, 00:45 »

Ja, det er et meget spændende trade. Godt trade for OKC, der havde tilbudt Harden både 52 og 54 millioner over 4 år, der blev afvist af Harden. De havde derfor ikke meget valg, da de ikke har råd til at give ham en maks kontrakt og de vil derfor miste ham for ingenting næste sommer.
Det her trade giver OKC så mange lineup muligheder. Gå small med Westbrook på PG, Martin SG, Lamb SF og Durant PF. De kan spille Maynor på PG, Westbrook på SG. Hvis Perry Jones III er the real deal, som det ser ud til, så kan både han og Durant tage en big off the drible og de kan så line up med de to på henholdsvis SF og PF og der vil være et miss match et sted.
Det kommer dog meget an på Lamb og Jones udvikling.
Jeg regner også med, at Martin bliver starter, det var nogen gange problematisk sidste sæson, at de kun havde 2 startere, der kunne score. Jeg synes i øvrigt ikke, at de er så dybe på SG, husk nu, at Lamb er rookie, han får limited minutes her i første sæson også udløber Martins kontrakt også kan de jo cutte ham og lade Lamb overtage eller overbevise ham om at tage færre penge.
Jeg vil mene, at de mister lidt på den korte bane, men ikke så meget som man tror. I skal også huske på, at Eric Maynor kommer tilbage, han er en rigtig god backup PG og der er derfor ikke brug for Hardens playmaker egenskab i så høj grad og Martin er ligeså god til at score bolden. De får derudover en masse gode picks, der kan blive rigtig meget værd.

Jeg tror, at Harden bliver et flop i Houston, han bliver all star, men ingen superstjerne. Jeg tror dog, at Houston vil betale ham som en superstjerne.

EDIT: Til Jer, der skal have League Pass: NBAP15GTX354
Det er en 15% rabat kode.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 00:49 af Wicked Sick! » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #547: 29 Okt 2012, 19:30 »

Er folk evt. friske på at lave en fantasy ?

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #548: 29 Okt 2012, 19:45 »

Er der nogle der ved om trøjerne fra denne side er store eller små i størrelserne, eller mere specifikt denne http://www.nbastore.eu/stores/nba/products/product_details.aspx?pid=112456

If you can't join them, beat them.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #549: 29 Okt 2012, 20:25 »

Er der nogle der ved om trøjerne fra denne side er store eller små i størrelserne, eller mere specifikt denne http://www.nbastore.eu/stores/nba/products/product_details.aspx?pid=112456

Altså, det er jo samme størrelser verden over, ville jeg da gå ud fra. Jeg er 1.83 og bruger small. Vil sige du skal have en smal hvis du er alt imellem 1.78-1.88 eller noget (givet man har en nogenlunde normal mave).

blomvikings
Manager

« Svar #550: 29 Okt 2012, 20:35 »

Normal mave Opstemt haha, good one. Men ja, small passer til de fleste i alm. bygning, max M hvis du er i den høje ende af gennemsnittet og samtidig kan lide det lidt loose Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #551: 29 Okt 2012, 20:37 »

Normal mave Opstemt haha, good one. Men ja, small passer til de fleste i alm. bygning, max M hvis du er i den høje ende af gennemsnittet og samtidig kan lide det lidt loose Smiley

Jeg har M. Men jeg er også ripped

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #552: 29 Okt 2012, 20:47 »

Køb dog en swingman i stedet, de er langt mere cool og ikke voldsomt meget dyrere.

Men derudover den helt rigtige jersey du køber, jeg har en swingman magen til Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #553: 29 Okt 2012, 21:28 »

Tak for de mange inputs. Jeg er 188 høj, og har en kampvægt omkring 95. Jeg er rimelig veltrænet, ift. det i siger med maven Peace

Jeg bruger normalt L eller XL i mine trøjer, og kan derfor slet ikke forstå hvis S skulle være essentielt for mig. Er de virkelig så store i trøjerne? Smiley
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 21:31 af Frederikbjerg » Logged

If you can't join them, beat them.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #554: 29 Okt 2012, 21:30 »

Tak for de mange inputs. Jeg er 188 høj, og har en kampvægt omkring 95. Jeg er rimelig veltrænet, med flad mave. Peace

Jeg bruger normalt L eller XL i mine trøjer, og kan derfor slet ikke forstå hvis S skulle være essentielt for mig. Er de virkelig så store i trøjerne? Smiley

Jeg vil gå med en medium så, men er ikke sikker. Small ville du også sagtens kunne passe, tror det er en smagssag. Kan du eventuelt prøve en jersey et sted?

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010