home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 738 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207529 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: NBA
« Svar #525: 06 Okt 2012, 19:40 »

Selve spillet 2k13 er bedre end demoen imo. I hvert fald synes jeg umiddelbart, at grafikken ser bedre ud. Det er et fint spil :-)

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #526: 10 Okt 2012, 00:34 »

Kæft jeg misunder Allan Iverson. Det er så dejligt at se ham gå 1 mod 1, f.eks. ved 4.50. Det er jo ridicolous   Grin

https://www.youtube.com/v/JM4551c-bCQ&feature=related

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #527: 13 Okt 2012, 19:29 »

Intet bedre end at se ligge at se lidt preseason med nogle dejlige tømmermænd. Eller jo, det er der egentligt, i det jeg har det ad helvede til og preseason er kedeligere end biologi i 4 modul.

Vil dog fyre op for nogle spillere, som jeg ville følge i år, fordi de enten er unge og har stort potentiale eller fordi, at de kan noget ekstraordinært. Ved dog ikke helt hvorfor. Både Curry, Klay Thompson og Harrison Barnes fra Golden State er alle 3 vanvittigt interessante - Curry har nærmest unlimited potentiale, hvis han kan holde sig skadesfri. Eneste der hæmmer ham udover det, er at han ikke er vanvittigt atletisk, men det behøver man heller ikke, når man er er den bedste skytte i ligaen. Han har virkeligt god court vision og er det tætteste man kommer på Nash lige nu. Thompson tager pladsen ved siden af Curry og udgør sammen med ham - uden tvivl - den bedste backcourt, når det handler om at skyde 3'ere og generelt shooting-touch.. Thompson er rimelig høj og en fornuftig atlet, men mangler stadig en del - han er dog en rigtig scorer og vidste sidste år efter Ellis gik, at han allerede nu har 15-18 ppg potentiale. Barnes er den sidste og blev taget 7 overall. Han har vidst vanvittigt gode takter allerede er skyder, ligesom Curry og Thompson, rigtigt godt. Derudover er han en god atlet. Han er god i posten og uden tvivl potentiale til all-star - det helt store spørgsmål er dog hans forsvar. Han har ikke ramme til at guarde LeBron og Durant, så det bliver spændende at se, hvordan han gør det der.

I Sacramento er der også et par spændende spillere. Cousins skal fucke vanvittigt op for ikke at blive all-star og han er den spiller i ligaen, som rebounder bedst pr 48 minutter på banen. Thomas Robinson, 5th pick i år, bliver også spændende. Han ligner en rigtig energispiller - forventer lidt det samme som Faried sidste år, måske bedre. Tyreke Evans går der rygter om skal spille SF. Han er en fremragende atlet og kan blive en force defensivt, hvis han vil. Sidste spiller er Thornton, som er en god scorer. God og spændende kerne, ikke mindst taget deres potentiale i betragtning.

Ellers er der rookie-guards som Ross og Lamb. Er begejstret for begge. De skal dog splitte tid med andre gode spillere (bl.a. DeRozan, som jeg også glæder mig til), men kan sagtens allerede nu bidrage med meget. Terrence Jones, Lambs rookie-mate i Houston, scorede forleden 26 point eller noget i den stil. Han bliver god allerede i år. De to store gutter i Detroit bliver også sjove at se. Monroe har all-star potentiale, mens Drummond bare er en vanvittig atlet og har allerede vist kæmpe potentiale. Spændende frontcourt, hvis Drummond udvikler sig som forventet.

Af andre spillere listed fra toppen af mit hoved, glæder jeg mig også til at se fælgende unge spillere: Kawhi Leonard, Damian Lillard, Kyrie Irving, Bradley Beal, Tristan Thompson, Kenneth Faried, Brandon Knight, Derrick Favors og John Wall, som desværre er blevet skadet. Ellers regner jeg også med at se en del Carmelo Anthony, Rajon Rondo, Brandon Roy, Aldridge og Derrick Rose, når han bliver klar. Især Rajon Rondo og Celtics er jeg blevet ret pjattet med. Synes virkeligt de på papiret ser gode ud og de er virkeligt dybe. Ellers bliver det sjovt at se Bynum i 76'ers, Brooklyn Nets' nye hold og selvfølgelig Lakers med Nash og Howard.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #528: 14 Okt 2012, 13:52 »

Kæft Drummond rebounder som en boss. Igen, kun preseason, men prøv lige at se den vanvittige ramme han løber rundt med. Han bliver sgu spændende. Vanvittig atletisk.

http://www.youtube.com/v/WkQg65PGqSo

blomvikings
Manager

« Svar #529: 14 Okt 2012, 15:41 »

Ja han ser godt nok modbydelig ud! Han ligner ikke en man lige flytter rundt på Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #530: 14 Okt 2012, 16:21 »

Det er svært at tro, at han kun er 18 år. Detroit er onde oppe foran.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #531: 14 Okt 2012, 23:54 »

Det er svært at tro, at han kun er 18 år. Detroit er onde oppe foran.

Ja, det giver ingen mening. Virkeligt.

En anden spiller, som allerede virker til at få en stor rolle i år er Jared Sullinger. Jeg kunne godt forestille mig, at han får en del spilletid, sådan som han har spillet indtil videre. Især når han skal erstatte Garnett og den anden spiller er.. Darko Milicic. Han kan dog også godt spille power forward. Jeremy Lin har i øvrigt lige spillet og gik 1/10 og havde hele 1 assist.

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #532: 18 Okt 2012, 14:35 »

Barbosa til Celtics på Free Agent på en et års kontrakt, hvad siger i til det?

jeg lever for fck

blomvikings
Manager

« Svar #533: 18 Okt 2012, 14:47 »

Barbosa til Celtics på Free Agent på en et års kontrakt, hvad siger i til det?

Glæder mig rigtig meget til at se ham i Boston !! Smiley Håber han kan være med til at løfte holdet op til OKC, Lakers og Heat's niveau Smiley

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #534: 18 Okt 2012, 14:48 »

Enig, men Rondo er stjernen der skal bære holdet, men tror stadig Heat er den største favorit til mesterskabet

jeg lever for fck

blomvikings
Manager

« Svar #535: 18 Okt 2012, 14:56 »

Enig, men Rondo er stjernen der skal bære holdet, men tror stadig Heat er den største favorit til mesterskabet

Ja uden sammenligning, men Barbosa kan sagtens blive en profil Smiley
Tror faktisk, desværre, at Lakers vinder!

anden1214
Ynglingespiller

« Svar #536: 18 Okt 2012, 15:00 »

Det håber jeg ikke, hader Lakers! Smiley Men Celtics ville alligevel være fedt

jeg lever for fck

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #537: 18 Okt 2012, 17:18 »

NBA's bedste backcourt blev lige opgraderet igen. Celtics er klart det 2. bedste hold i East og jeg tror faktisk ikke, at der er vanvittigt langt op til Heat derfra.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #538: 20 Okt 2012, 00:34 »

Fjollede predictions:

- Terrence Jones bliver Rookie of the Year
- Jared Sullinger ender i top-3
- Carmelo Anthony bliver scoring champion
- Boston Celtics vinder finalen over OKC eller Lakers
- Stephen Curry og Kyrie Irving averager en 50-40-90
- Stephen Curry bliver allstar
- Dallas og 76'ers misser playoffs
- Kenneth Faried averager 15 point og 11 rebounds
- Rajon Rondo bliver MVP
- DeMarcus Cousins får bedre stats end Howard (ppg, rpg og bpg)
- Jeremy Lin averager under 12 point og 6 rebounds og bliver en kæmpe fiasko
- LaMarcus Aldridge averager over 25 point

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #539: 22 Okt 2012, 12:59 »

<a href="http://www.youtube.com/v/Gk_AO89Xxtc?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/Gk_AO89Xxtc?version=3&amp;amp;hl=da_DK&amp;amp;rel=0</a>

Hej, hej, Dwight.

Thomas Robinson må være en af Howards ukendte børn.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2012, 13:20 af JG7 » Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010