home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197887 gange)
Lavezzi
Gæst

Sv: NBA
« Svar #405: 15 Apr 2012, 20:04 »

Fik i øvrigt købt League Pass for et par uger siden for resten af regular season + playoffs til 400 kroner.
Har lige gjort det samme. Ved ikke hvor meget jeg kommer til at se, men det er et fint tilbud og jeg ved, at når først playoffs begynder, så vil man se så meget som muligt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #406: 15 Apr 2012, 21:01 »

Har lige gjort det samme. Ved ikke hvor meget jeg kommer til at se, men det er et fint tilbud og jeg ved, at når først playoffs begynder, så vil man se så meget som muligt.

Ja, det er helt sikkert et godt tilbud. Især taget i betragtning af, at skolen stopper midt i maj.

Og Anthony bliver bare ved. 35 points på 3 quarters og derudover spiller han fremragende forsvar, rebounder og assisterer. Han er satme underholdende at se på! Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #407: 22 Apr 2012, 21:04 »

Hawks - Knicks kan ses gratis på NBA.TV lige nu, da der er free preview for dem, som ikke har League Pass. Kan jeg klart anbefale - højtscorende og intens kamp, som skal til at ind i 4. quarter. Anthony spiller igen virkeligt godt - averager over 30 i april..

Ellers er der Thunder - Laker 21.30 på DK4. Virkeligt en must see, da Kobe igen er tilbage og begge hold begge har meget at spille for.. Thunder for 1. seed og Lakers for 3. seed og næsten endnu mere vigtigt foran L.A Clippers. Tror dog Thunder tager den rimeligt sikkert Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #408: 22 Apr 2012, 22:55 »

Metta World Peace er lige blevet sendt i omklædningsrummet efter at have svinget Harden en albue i hovedet. Sjovt, fordi han hedder World Peace. Hvor mange kampe mon han bliver suspenderet?

Idiot  Opstemt

Enged
Gæst

« Svar #409: 22 Apr 2012, 23:08 »

Fuldstændig idiotisk. Jeg tror, at det kan ødelægge rigtig meget for Lakers. Ikke blot mod OKC, fordi den taber de, men også når de går ind i PO. Jeg har ingen idé om, hvor mange kampe han skal sidde ude. Men hvis det skal svare til den svinestreg Pepe lavede mod Getafe i sin tid, så ryger han vel ud i 15-20 kampe, og så bliver det svært for Lakers i PO.
Jeg har dog ingen idé om, hvordan de udregner straffe i NBA. Troede nærmest ikke, at man kunne få karantæne i NBA. crazy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #410: 22 Apr 2012, 23:17 »

Fuldstændig idiotisk. Jeg tror, at det kan ødelægge rigtig meget for Lakers. Ikke blot mod OKC, fordi den taber de, men også når de går ind i PO. Jeg har ingen idé om, hvor mange kampe han skal sidde ude. Men hvis det skal svare til den svinestreg Pepe lavede mod Getafe i sin tid, så ryger han vel ud i 15-20 kampe, og så bliver det svært for Lakers i PO.
Jeg har dog ingen idé om, hvordan de udregner straffe i NBA. Troede nærmest ikke, at man kunne få karantæne i NBA. crazy

Håber meget, at han ikke kommer tilbage og spiller i PO. Ikke bare fordi jeg ikke specielt godt kan lide Lakers, men også fordi, at det bare intet med basketball at gøre. Og så den måde han prøver at forklare, at han ikke gjorde noget... højest bemærkelsesværdigt menneske..

Tror det bliver et sted mellem 5-10, selvom jeg ligesom dig ikke har et specielt godt begreb om, hvordan de straffer spillere.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #411: 22 Apr 2012, 23:24 »

Nu har Ron Artest jo altid været lidt af en ballade mager blev han ikke også smidt ud af en af kampene i Playoff sidste år for noget ligende, mener da også kun han har valgt at hedde World Peace for sjov, for han ved jo godt han ikke er en af guds bedste børn, når der opstår ting på banen Wink

blomvikings
Manager

« Svar #412: 22 Apr 2012, 23:31 »

Det var så vanvittigt lavet! Det ku være gået rigtig galt !! Har altid foragtet den mand ! Lakers er generelt ikke min kop te.. Fedt at OKC kører dem over !!

Enged
Gæst

« Svar #413: 23 Apr 2012, 00:01 »

Nu ser det alligevel ud til, at det bliver mere spændende end regnet med. Altid rart at få lidt spændning som neutral seer.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #414: 23 Apr 2012, 22:54 »

Er der nogle der skal følge den fantastiske kamp mellem Wizards og Bobcats i nat? Det kan kun blive godt..

Og forresten er folk herinde bekendt med Shaqtin' a fool? Det er et indslag hvor Shaq kårer de dummeste/sjoveste hændelser inden for et par ugers tid.. Det kan finde på www.nba.com/fool

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #415: 23 Apr 2012, 22:57 »

Nej, det kan kun blive lort. To hold, der tanker.

Og ja selvfølgelig, meget sjovt og med det faste inventar - JaVale McGee. Shaq er dog turrible i forhold til Chuck.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #416: 23 Apr 2012, 23:03 »

Og ja selvfølgelig, meget sjovt og med det faste inventar - JaVale McGee. Shaq er dog turrible i forhold til Chuck.

Det første var naturligvis også dybt ironisk  Wink.

Men ja, JaVale er fantastisk. Dog er han blevet en del bedre for Nuggets, og er ikke set i Shaqtin siden. Desværre.

Elsker især hvor han løber ned mod egen kurv, hvor John Wall står med bolden på modstanderens halvdel. Det er episk Smiley

Manchester United

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #417: 23 Apr 2012, 23:09 »

Washington kommer trods alt med tre sejre i træk: Bulls, Bucks, Heat.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #418: 23 Apr 2012, 23:11 »

Washington kommer trods alt med tre sejre i træk: Bulls, Bucks, Heat.

Og Bobcats kommer med 20 nederlag i streg Opstemt

Manchester United

Lavezzi
Gæst

« Svar #419: 23 Apr 2012, 23:18 »

Og Bobcats kommer med 20 nederlag i streg Opstemt
Men det er the fucking Bobcats.

Skal nok selv se den inden mine elskede Blazers bliver misbrugt af Spurs. Men ellers er det et turrible kampprogram i nat. Det ene hold er mere turrible end det andet.

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010