home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1109 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197895 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #390: 01 Apr 2012, 21:27 »

Jeg er lidt på vippen..

Så skal du nok hoppe ned af den igen  Tunge

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #391: 01 Apr 2012, 21:59 »

Problemet med Westbrook er jo, at han spiller sammen med Durant. Han vil så gerne være den go to guy, han dør jo nærmest lidt inden i hver gang han afleverer til KD. Når har lærer, at han er Pippen til Durants Jordan, så vil de blive rigtig, rigtig farlige.

Når I nu snakker PGs, så synes jeg (selvom jeg holder med Bulls), at Deron Williams er en lille smule bedre end både CP3 og Rose. Det han formår at gøre nærmest uden en eneste respektabel medspiller er imponerende. Offensivt rater jeg ham på niveau med CP3 og Rose (han har en lidt anderledes spillestil end Rose). Mens han defensivt er bedre, han har jo nærmest størrelsen til at dække 2eren også.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #392: 01 Apr 2012, 22:20 »

Tror mere problemet er mere generelt. Han er bare ikke typen som sætter spillet op og afleverer - hverken til Durant eller andre. Som jeg også skrev tidl. så er han lidt en SG i en PG-krop.

Enged
Gæst

« Svar #393: 01 Apr 2012, 23:18 »

Hold da op. Det går ikke særlig godt for Heat i øjeblikket. Boston river dem rundt, og hold kæft hvor er Rondo dog god.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #394: 02 Apr 2012, 00:05 »

De fik sig noget kæp, og jeg fik store smæk på oddset. Meh.

Nu kommer dagens store kamp. Raptors får høvl af Wizards nu her. John Wall skal sataneme nok skille dem ad, også selvom de mangler Nene.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #395: 02 Apr 2012, 00:14 »

Tror Raptors tager den. Både Booker og Nene er ude

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #396: 02 Apr 2012, 00:16 »

Tror Raptors tager den. Både Booker og Nene er ude

Gør de formentligt, ja - var også mere et ønske end et realistisk bud crazy

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #397: 02 Apr 2012, 23:35 »

Wizards tabte igen. Det er vel egentligt også det bedste, for de kan alligevel ikke nå en hylende fis, hvorfor en større chance i draft pick lottery er at foretrække.

Men næste år!!! En god draft + man kan købe Rashard Lewis ud af hans vanvittige kontrakt, og derfor signe et par gode FAs, så er man måske pludselig en del tættere et playoff-hold. Især kan man da håbe på, at Wall snart tager skridtet videre.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #398: 06 Apr 2012, 00:13 »

Åha, Dwight Howard.. Rygterne gik på, at Howard havde bedt Magic's ledelse om at få Stan Van Gundy fyret. Reporterne spørg så Van Gundy om det er sandt og ja det er sandt, siger Van Gundy. 5 min. efter giver Howard, Van Gundy et kram (han ved ikke, at han lige har bekræftet det). Og reporterne spørg ham så hvorfor han bad om at få Van Gundy fyret, hvorefter Howard benægter alt.
Meget sjov situation, men han virker meget umoden og lidt som en douche, Howard.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #399: 06 Apr 2012, 02:01 »

Sidder og ser Knicks @ Magic. Rigtig god kamp indtil videre og det har regnet ned med 3ere specielt her i anden quater. Knicks er 9 for 13 og Magic er 5 for 12 bag 3eren. Det har udviklet sig til lidt af et shootout her i anden. Så den kan jeg bestemt anbefale, at I tuner ind på Smiley
Derudover er det dejligt at se, at 'Melo spiller godt igen (har altid haft en soft spot for ham), med 39 og 36 point her sidst og endnu en god præstation so far i dag. 51-41 står den til Knicks.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #400: 09 Apr 2012, 17:21 »

Hvad tid begynder det suværene topbrag imellem Bobcats og Wizards?

19-18!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #401: 11 Apr 2012, 19:29 »

Kan kun anbefale alle at læse Personal Foul af Tim Donaghy. Jeg er kun halvvejs, men den handler om en dommer fra 1994-2007, som beskriver alt det lort der foregår udenfor banen og hvordan hold/spillere bliver favoriseret og omvendt fra dommernes side. Han har igennem en længere periode tjent masser af penge på at spille på NBA-kampe på grundlag af hans kollegaers mønstre, som oftest afgjorde kampene alt efter hvilke favoritter de forskellige dommere havde.

Det er virkeligt spændende og noget, der sætter det i perspektiv. Nogle har nok hørt om Jordan-reglen, men Tim Donaghy beskriver det som værende meget mere omfattende end det..

Lavezzi
Gæst

« Svar #402: 11 Apr 2012, 19:51 »

Kan kun anbefale alle at læse Personal Foul af Tim Donaghy. Jeg er kun halvvejs, men den handler om en dommer fra 1994-2007, som beskriver alt det lort der foregår udenfor banen og hvordan hold/spillere bliver favoriseret og omvendt fra dommernes side. Han har igennem en længere periode tjent masser af penge på at spille på NBA-kampe på grundlag af hans kollegaers mønstre, som oftest afgjorde kampene alt efter hvilke favoritter de forskellige dommere havde.

Det er virkeligt spændende og noget, der sætter det i perspektiv. Nogle har nok hørt om Jordan-reglen, men Tim Donaghy beskriver det som værende meget mere omfattende end det..
Kun 8£ på Amazon, det er sgu alligevel lidt af et røverkøb. Det kan være, jeg bestiller den med næste gang jeg skal bruge noget derinde fra. Ikke, at det kommer som noget chok at dommerne snyder så det driver, men det lyder bestemt som en spændende bog.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #403: 12 Apr 2012, 20:52 »

Kun 8£ på Amazon, det er sgu alligevel lidt af et røverkøb. Det kan være, jeg bestiller den med næste gang jeg skal bruge noget derinde fra. Ikke, at det kommer som noget chok at dommerne snyder så det driver, men det lyder bestemt som en spændende bog.

Den er det værd. Tim Donaghy har derudover en enorm fed humor:

"After the opening tip, it was hilarious as the three of us immediately focused our full attention on the intended victim, waiting for something, anything, to justify a technical foul. If the guy so much as looked at one of us and mumbled, we rang him up. Later in the referees' locker room, we would down a couple of brews, eat some chicken wings and laugh like hell."

"We had another variation of this gag simply referred to as the "first foul of the game" bet. While still in the locker room before tip-off, we would make a wager on which of us would call the game's first foul. That referee would either have to pay the ball boy or pick up the dinner tab for the other two referees. Sometimes, the ante would be $50 a guy.
Like the technical foul bet, it was hilarious - only this time we were testing each other's nerves to see who had the guns to hold out the longest before calling af personal foul. There were occasions when we would hold back for two or three minutes - an eternity in an NBA game - before blowing the whisle. It didn't matter if bodies were flying all over the place; no fouls were called because no one wanted to lose the bet. (...) I became to good at his game that if an obvioous foul was committed right in front of me, I would call a travel or a three-second violation instead. Those violations are not personal fouls, so I was still in the running to win the bet. The players would look at me with disbelief on their faces as if to say "what the hell was that".

Hold kæft hvor er det hilarious  Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #404: 15 Apr 2012, 19:35 »

Stor aften i dag! Først Knicks - Heat, så Lakers - Mavericks og sidste Bulls - Pistons, hvor jeg satser på, at Rose er lidt bedre end mod Heat forleden, hvor han havde 2 point. Fik i øvrigt købt League Pass for et par uger siden for resten af regular season + playoffs til 400 kroner.

Anthony har 14 point i 1 quarter, selvom ligaens bedste forsvarsspiller guarder ham. Han er simpelthen for vild - resten af holdet spiller dog ikke rigtigt.

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010