home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Goals top 15 lister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  GOAL er..
.. en gang volapyk!
- 19 (42,2%)
.. rene facts, som vi kan lide det!
- 11 (24,4%)
.. den bedste læsning ever!
- 5 (11,1%)
.. noget som jeg ikke vil bruge mere tid på!
- 10 (22,2%)
Antal Stemmer: 45

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Goals top 15 lister  (Læst 5183 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #15: 21 Feb 2009, 14:23 »

Goals lister er altid mystiske. Er det stadig Borell, der står for dem? I så fald overrasker det mig, at det ikke er en italiener, der topper.

I mine øjne er Vidic den bedste efterfulgt af Rio. I denne sæson er der i hvert fald ingen tvivl om, at Vida har været verdens bedste. Og at Hangeland placeres blandt verdens 15 bedste forsvarsspillere, er dybt til grin.
Enig, dengang jeg abbonerede på Goal (ved at være nogle år siden) kunne den inkompetente Borrell jo ikke skrive noget, hvor en italiener ikke var i top 1, det var lige ved, at jeg i en alder af 11-13 år sad og stillede spørgsmålstegn ved Italiens styrke - så langt var jeg dog ikke nået, så jeg tænkte bare at det var nok sandt. Wink

Nå, men tilbage til listen ... Hvad fanden sker der? Gallas - væk, Hangeland - væk, Per Mertesacker, Cordoba, Lucio, Mexes er spørgsmålstegn på listen, synes Mexes er fin, men så heller ikke mere, ingen af de andre imponerer.
Derudover vil jeg knytte en kommentar til, at Vidic skal rykkes langt længere op og danne en top5 med Pepe, Puyol, Terry og Rio Ferdinand, ligesom Cannavaro simpelthen ikke er så god mere -- han var i hvert fald ikke for 3 måneder siden, efter Ramos er kommet har Real Madrids forsvar været outstanding.
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #16: 21 Feb 2009, 14:25 »

  Og hvis man ser på det Terry har leveret, har det ikke just været prangende. Sammen med Anelka spolerede han Champions League finalen for dem, og har generelt ikke ramt sit højeste denne sæson og slutningen af sidste.

Bare fordi terry brænder et straffe gør ham ikke til en dårlig forsvar.. Han er jo genial.. hvis han ikk spiller går det jo helt galt for chelsea
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #17: 21 Feb 2009, 14:45 »

Jeg er helt enig med Zulue. Hangeland og Gallas skal helt bestemt bort, og de andre stiller jeg også store spørgsmålstegn til. At Hangeland er der i det hele tatt er jo sjovt. Han er en okay spiller, men jeg syntes han alt for ofte gør dumme fejl. Mertesacker og Cordoba er helt okay og de klarer sig helt fint, men de skal ikke med på top 15 listen. Lucio har vel tabt sig en del. Han var meget god for to-tre år tilbage, men han har ikke vært like god det siste året syntes jeg. Det samme med Mexes. Han var jo en meget lovende spiller tidligere, og han er stadig god, men han er ikke af de spillerne der udmærker sig mest.

Hvordan de kan sette Vidic så langt ned på listen kan jeg bare ikke forstå og jeg blev helt chokeret da jeg fik se listen. Vidic og Ferdinand har jo spillet helt fantastisk sammen denne sæsonen og det er næsten sådan at jeg sender en mail til Goal og spørge hvilket grundlag de har for at sætte ham på en niendeplads. Puyol, Terry og Ferdinand er helt okay, men Cannavaro burde nok være lidt længere ned på listen. Jeg syntes han var meget god før han gik til Real, men efter det har han ikke vært så god mere.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 14:48 af Sykkelfan 1000 » Logged


SoAP
Gæst
 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #18: 21 Feb 2009, 14:56 »

Jeg synes lige som mange af jer at den her liste ikke giver meget mening. Hvad er det Brede laver på den liste? Han er da ikke bedre end Pepe, langt fra!

Jeg synes dog at det er ganske fair at spillere, som Lucio, Mertesacker og Cordoba er med. Tre ganske habile midterforsvare. Jeg kan ikke se hvem det ellers skulle have været med. Jeg savner dog i den grad en spiller som Christian Chivu!

Mange er deres lister er generalt ikke gode. Kan huske hvor de lavede en top 30 angribere, der placerede de Ronbaldinho som nummer 1!  funny
Så var der også top 30 venstrebacks hvor Lahm var nummer 30 , giver ingen mening.

Men synes skam det er underligt at de er gået hen til at lave top 15 i stedet for...
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 14:58 af SoAP » Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #19: 21 Feb 2009, 21:40 »

Goals argumenter for Hangelands placering:

"Hvem havde troet, at Fulham ville ende som et af de defensivt stærkeste hold i Premier League efter deres elendige sidste sæson? Men på den anden side var der nok ikke mange, der kendte så meget til den amerikanskfødste nordmand Brede Hangeland trods to flotte sæsoner i FC Købennhavn og stabilt spil i Fulham sidste forår. I denne sæson har han været en af de helt store overraskelser i ligaen, og det kan blive svært for Fulham at holde på ham"

Jounalisten hedder Dennis Ernst.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #20: 21 Feb 2009, 21:42 »

Jeg synes lige som mange af jer at den her liste ikke giver meget mening. Hvad er det Brede laver på den liste? Han er da ikke bedre end Pepe, langt fra!

Jeg synes dog at det er ganske fair at spillere, som Lucio, Mertesacker og Cordoba er med. Tre ganske habile midterforsvare. Jeg kan ikke se hvem det ellers skulle have været med. Jeg savner dog i den grad en spiller som Christian Chivu!

Mange er deres lister er generalt ikke gode. Kan huske hvor de lavede en top 30 angribere, der placerede de Ronbaldinho som nummer 1!  funny
Så var der også top 30 venstrebacks hvor Lahm var nummer 30 , giver ingen mening.

Men synes skam det er underligt at de er gået hen til at lave top 15 i stedet for...
Synes det er dejligt, at de laver top 15 lister nu istedet selvom jeg er stoppet med bladet siden årsskiftet. Top 30 blev for meget fyld. Peace
Logged

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #21: 09 Mar 2009, 08:51 »

Kan man andet end at grine af den liste, den er fuld af fejl.

Hvor er Nesta? han er som minimum top 3.

Brede Hangeland på den liste er da også en kæmpe joke.

Generelt latterligt med alle de spillere fra engelske klubber.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #22: 09 Mar 2009, 09:31 »

Han har haft nogen rigtig gode kampe her på det sidste Smiley

Han laver godt nok også fejl, men de har ikke kostet mål. Og når han ikke laver fejl, er der ingen der går forbi ham. Opstemt

Caceres har spillet flot i de kampe han har været med i, men at sætte ham på listen er omtrent ligesom at placere Hangeland på den liste - bare dobbelt så galt, da Caceres har fået meget få kampe.
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #23: 09 Mar 2009, 10:36 »

Kan man andet end at grine af den liste, den er fuld af fejl.

Hvor er Nesta? han er som minimum top 3.

Brede Hangeland på den liste er da også en kæmpe joke.

Generelt latterligt med alle de spillere fra engelske klubber.

Nesta har da været skadet i så lang tid at det ville være en kæmpe fejl at have ham med på denne liste, derudover synes jeg som den nok eneste herinde at det er i orden hangeland er på den liste, fulham har virkelig imponeret defensivt i år og hangeland har fået virkelig meget ros...

derudover er manden jo også sat i forbindelse med diverse stor klubber.. Det skal lige siges jeg ikke mener at han nødvendigvis er en af verdens 15 bedste forsvare, men udfra hans nuværende form med fulham kan valget af ham da bestemt forsvares..
Dog synes jeg det er svært generelt at vælge forsvarsspillere da mange af dem som er kendte som gode stoppere virkelig er faldet i niveau indenfor den seneste tid..

udover det har vidic været bedre end ferdinand og burde helt sikkert ligge nr. 1
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 10:39 af Bovski » Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #24: 09 Mar 2009, 10:54 »

Damn! den liste er jo total utilregnelig! fyldt med fejl?!

Brede en af de 15 bedste midterforsvarer? Mertesacker?

gal en lorte liste Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #25: 09 Mar 2009, 19:01 »

Og hvor jeg dog undrer mig over hvad Pepe laver helt nede på 12. pladsen og Vidic på 9. pladsen. Derudover synes jeg slet ikke at Brede Hangeland hører til på den liste, da der findes mange andre klasseforsvarer der er langt over ham.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010