home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Goals top 15 lister
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  GOAL er..
.. en gang volapyk!
- 19 (42,2%)
.. rene facts, som vi kan lide det!
- 11 (24,4%)
.. den bedste læsning ever!
- 5 (11,1%)
.. noget som jeg ikke vil bruge mere tid på!
- 10 (22,2%)
Antal Stemmer: 45

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Goals top 15 lister  (Læst 5182 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Goals top 15 lister
« : 21 Feb 2009, 13:40 »

Traditionens tro har Goal smidt et nyt blad på hylderne ude i butikkerne. Denne uge med en top 15 liste over de bedste centerforsvarere lige pt. Listen lyder, som følger:

15. William Gallas
14. Philippe Mexés
13. Lucio
12. Pepe
11. Brede Hangeland
10. Per Mertesacker
9. Nemanja Vidic
8. Jamie Carragher
7. Ivan Córdoba
6. Kolo Tourë
5. Ricardo Carvalho
4. Fabio Cannavaro
3. John Terry
2. Carles Puyol
1. Rio Ferdinand


Jeg synes, at Goal har skudt ved siden af på rimelig mange her. Fair nok, at Rio Ferdinand får førstepladsen, men hans holdkammeret Nemenja Vidic burde mindst være i top 4. Og hvad laver en mand som Brede Hangeland på den her liste? Ja, vi har hørt en masse godt om ham, men er han virkelig så god?

Carvalho og Terry burde heller ikke ligge så godt. Terrys kompetencer som centerforsvar svarer ikke overens med hans evner som anfører og klubbens mand. Og hvis man ser på det Terry har leveret, har det ikke just været prangende. Sammen med Anelka spolerede han Champions League finalen for dem, og har generelt ikke ramt sit højeste denne sæson og slutningen af sidste.

Så synes jeg også, at Pepe er en langt bedre forsvarsspiller end Kolo Touré. For at gøre en lang historie kort, så er han bare en klasse bedre end sin ivorianske kollega. Touré er ganske habil ja, men udover sin hurtighed slår han nok ikke Pepe i noget.

Hvad synes I? Hvis nogle vil høre Goals begrundelser for valgte, er I velkomne til at spørge.
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 13:51 af alek9000 » Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #1: 21 Feb 2009, 13:43 »

Rio Ferdinand på 1 pladsen? Nej..  Vidic på førstepladsen.

1 + 2 er Vidic og Ferdinand.
Pepe og Cannavaro har helt sikkert også fortjent en god plads, efter 8 sejre i træk til R. Madrid.
Jamie Carragher, Hangeland og Lucio synes jeg lidt er nogen side skud. Jeg kunne godt sætte Carlos Puyol og Martin Caceres in istedet.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #2: 21 Feb 2009, 13:45 »

De har sgu skudt helt forbi med Vidic på en niendeplads. Han er som minimum nummer 2, men jeg synes at han er klart den bedste.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #3: 21 Feb 2009, 13:47 »

I adventsgave sidste år fik jeg Goals bog ved navn Fodboldstjerner 2009, og i den er der lister med bedste forsvarer, midtbaner osv.

Og så er der en liste med talenter hvor de har kåret bedste talenter hvor så Nicklas Bendtner er på 1. pladsen.  Shockeret
What!? Hvad sker der lige der? Han er jo på ingen måde det største talent i VERDEN.
Det er en god nok bog med gode artikler om spillerne men NOGLE af listerne er meget underlige.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #4: 21 Feb 2009, 13:47 »

Rio Ferdinand på 1 pladsen? Nej..  Vidic på førstepladsen.

1 + 2 er Vidic og Ferdinand.
Pepe og Cannavaro har helt sikkert også fortjent en god plads, efter 8 sejre i træk til R. Madrid.
Jamie Carragher, Hangeland og Lucio synes jeg lidt er nogen side skud. Jeg kunne godt sætte Carlos Puyol og Martin Caceres in istedet.


Caceres?  Shockeret Må jeg ikke lige få en begrundelse for det?  Rullende Øjne
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #5: 21 Feb 2009, 13:48 »

Kan ikke se hvad Vidic laver uden for top 4. Han har da spillet rigtig godt for Manchester på det seneste. Han burde skiftes ud med Carvalho som jeg heller ikke kan se hvad han laver på den liste.

Men Alek: Ka vi ikke gøre denne tråd til en slags GOAL top 15? Jeg ved i GOAL bladene at de netop viser det der og så kunne vi gøre tråden til en top 15?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #6: 21 Feb 2009, 13:49 »

AFC: Læs titlen. Det havde jeg nemlig tænkt på Smiley
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #7: 21 Feb 2009, 13:50 »

Det er retarderet, at Vidic er nummer 9 og Ferdinand er nummer 1. At sige Brede Hangeland er bedre end Pepe er måske også så meget sagt..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #8: 21 Feb 2009, 13:51 »

AFC: Læs titlen. Det havde jeg nemlig tænkt på Smiley
Ja, men det kunne godt være du kun hentydede til dette nummer med forsvarsspillere Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #9: 21 Feb 2009, 13:52 »

Brede Hangelands placering fortæller alt om de inkompentente folk, der sidder på Goals redaktion.
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #10: 21 Feb 2009, 14:00 »

Var det ud fra deres form, da de lavede listen?

Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #11: 21 Feb 2009, 14:00 »

Goals top 15 lister er generelt bare alt for retarderede! Hvor skyder det bare langt ved siden af!
Hangeland har intet at gøre på dne liste overhovedet, og Vidic burde også ligge højere på listen. Samtidigt ligger både Kolo, Carvalho, Terry og måske også Cordoba (den er jeg dog ikke alt for sikker på, da Serie A ikke er det jeg ser mest) alt for højt oppe. Hvis de virkelig var så gode, hvorfor er det så lige deres respektive klubber ikke klarer sig alt for godt?

Samtidigt vil jeg gerne benytte mig chancen af at kommenterer sidste uges top 15 målænd. Diego Benaglio, Wolfsburg, ligger nummer 9! Samtidigt er det Buffon der har fået førstepladsen, mans Casillas har snuppet andenpladsen.
Øhhm, er det mig der er alt for subjektiv når jeg mener Casillas burde ligge nummer 1? På alle opgørelser over verdens bedste fodboldspiller har han ligget omkring nummer 10, hvor Buffon har været sjælden at finde på listerne overhovedet. Buffon har samtidigt været skadet i næsten et halvt år!
Er jeg den eneste med disse forundringer?
Logged

Vuelve la ilusión

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #12: 21 Feb 2009, 14:08 »

Nu klarer Inter sig vel ganske fornuftigt i Serie A, men jeg ved ikke hvor ofte Córdoba spiller. Men ja Casillas burde være nummer 1 foran Buffon..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #13: 21 Feb 2009, 14:12 »

Goals lister er altid mystiske. Er det stadig Borell, der står for dem? I så fald overrasker det mig, at det ikke er en italiener, der topper.

I mine øjne er Vidic den bedste efterfulgt af Rio. I denne sæson er der i hvert fald ingen tvivl om, at Vida har været verdens bedste. Og at Hangeland placeres blandt verdens 15 bedste forsvarsspillere, er dybt til grin.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Goals top 15 lister
« Svar #14: 21 Feb 2009, 14:17 »


Caceres?  Shockeret Må jeg ikke lige få en begrundelse for det?  Rullende Øjne

Han har haft nogen rigtig gode kampe her på det sidste Smiley

Han laver godt nok også fejl, men de har ikke kostet mål. Og når han ikke laver fejl, er der ingen der går forbi ham. Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010