home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour of California
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tour of California  (Læst 3931 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Tour of California
« : 19 Feb 2009, 21:23 »

Hej folks.

Er der nogen af jer der ser Tour of California? Eurosport sender den sidste time hver aften. Desuden er der mulighed for at se det over nettet, ganske gratis og lovligt på løbets hjemmeside.

Hvis der er nogen der følger med, skal jeg nok også komme med lidt debatterende indlæg.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #1: 19 Feb 2009, 21:24 »

Jeg følger med, dog kun på læse-niveau, da jeg ikke har tiden til at se det på TV...
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #2: 19 Feb 2009, 21:27 »

Tror nu ikke der er mange der følger med i sæsonens første reeelle optaktsløb Wink Når vi kommer hen til P-N så kan vi snakke om noget Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #3: 19 Feb 2009, 21:30 »

Jeg følger med, dog kun på læse-niveau, da jeg ikke har tiden til at se det på TV...

Okay, det var lidt ærgeligt. Det har ellers været et spændende løb indtil videre. Godt nok ikke så meget i klassementet, hvor Levi virker uovervindelig, men med vejret og nogle udemærket angreb har det været godt nok. Hvor læser du om det henne? Smiley

Tror nu ikke der er mange der følger med i sæsonens første reeelle optaktsløb Wink Når vi kommer hen til P-N så kan vi snakke om noget Wink

Ahh, dem der følger med i cykling følger nok også med i TOC. Sæsonen har været igang i en måned nu, med både Tour Down Under, Tour of Qatar og så sluttede Andalucia rundt idag og Volta ao Algarve kører stadig Smiley

Desuden er det et yderst interssant felt. Hvem havde for bare 1-2 år siden, troet at man ville se et løb med Armstrong, Basso, Mancebo, Landis og Hamilton?
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #4: 19 Feb 2009, 21:39 »

Ahh, dem der følger med i cykling følger nok også med i TOC. Sæsonen har været igang i en måned nu, med både Tour Down Under, Tour of Qatar og så sluttede Andalucia rundt idag og Volta ao Algarve kører stadig Smiley

Desuden er det et yderst interssant felt. Hvem havde for bare 1-2 år siden, troet at man ville se et løb med Armstrong, Basso, Mancebo, Landis og Hamilton?
Jeg følger med i cykling, og følger ikke med i Tour of California. Jeg synes man skal være meget febrilsk for at se det løb. man kan jo ikke rigtig lægge noget i det så tidligt i sæsonen
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #5: 19 Feb 2009, 21:41 »

Jeg følger med i cykling, og følger ikke med i Tour of California. Jeg synes man skal være meget febrilsk for at se det løb. man kan jo ikke rigtig lægge noget i det så tidligt i sæsonen

Det vil jeg så sige ikke passer. Det passer måske hvis man skal vudere hvem der vinder Tour de France. Men forårs klassikerne venter om bare en lille månedstid. Desuden er der kun 1 uge til de første prestige fyldte brostensløb kører. Derfor kan man godt vudere hvilken form de er i, og især sprinterne har jeg nydt at se hvordan kører. Jeg har fået pænt mange svar på de spørgsmål jeg selv havde inden løbet, bare ved at se den første halvdel af løbet.
Logged


ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #6: 19 Feb 2009, 21:47 »

Tror ikke der er mange der følger med i ToC, når det bliver kørt om natten, men jeg gør hvertfald. Levi er den stærkeste, men Jason McCartney har gjort det godt for Saxo Bank.  Ærgeligt at Cance udgik, men så'n er cykling jo..
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #7: 19 Feb 2009, 21:49 »

Jeg følger bestemt ToC! Feltet er fantastisk (Om end Basso, Hamilton, Landis og Army gerne må være blevet helt væk for min skyld) og ruten spændende. Desuden har jeg svært ved at forstå man ikke følger løbet, fordi der ikke kan "lægges noget i det". Det er et af årets største etape-løb, et felt der er en Grand Tour værdigt og dejligt underholdning.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #8: 19 Feb 2009, 21:52 »

Tror ikke der er mange der følger med i ToC, når det bliver kørt om natten, men jeg gør hvertfald. Levi er den stærkeste, men Jason McCartney har gjort det godt for Saxo Bank.  Ærgeligt at Cance udgik, men så'n er cykling jo..

Natten/aften.. De slutter jo ved 1 tiden Smiley

Tror egentlig ikke det gør det store med Cance.. Selvfølgelig havde der været bedre mulighed for Saxo Bank sejr i morgen på enkelstarten, og Haedo havde haft en god mand til at trække sig frem i toppen af feltet inden en spurt. Men for Cances egen skyld gør det ikke det store. Han mister godt nok nogle løbsdage, men det gør han allerede nu er i europa og kan komme over diverse jetlag, og levere top i februars brostensløb, hvor blandt andet Boonen også stiller op. Så der bliver underholdning der også.

Jason har leveret et godt stykke arbejde i udbrud, men jeg synes ikke han har været imponerende alligevel. Han har leveret det folk vidste han kunne, men mangler at overraske Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #9: 19 Feb 2009, 21:54 »

Jeg følger bestemt ToC! Feltet er fantastisk (Om end Basso, Hamilton, Landis og Army gerne må være blevet helt væk for min skyld) og ruten spændende. Desuden har jeg svært ved at forstå man ikke følger løbet, fordi der ikke kan "lægges noget i det". Det er et af årets største etape-løb, et felt der er en Grand Tour værdigt og dejligt underholdning.

Lige præcis. Godt at høre jeg ikke er den eneste med den holdning. Jeg personligt har altid kunne lide de amerikanske løb, og ser også frem til Tour of Georgia.
Men her i ToC er feltet jo på Tour niveau, og det er, for mig, et tegn på at nu er sæsonen for alvor startet. Resten af sæsonen vil der være løb hver eneste dag Smiley
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour of California
« Svar #10: 19 Feb 2009, 21:56 »

Hvornår er det at de sender etaperne på Eurosport? Altså fra klokken hvad?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #11: 19 Feb 2009, 21:58 »

Hvornår er det at de sender etaperne på Eurosport? Altså fra klokken hvad?

Lidt forskelligt.. Plejer at begynde ved 12 tiden.. Ellers kan du lige tjekke deres hjemmeside, eller tekst-tv.. Husk du kan se det direkte på nettet, helt lovligt med amerikanske kommentatorer, som kan være virkelig sjovt engang imellem.
Logged


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour of California
« Svar #12: 19 Feb 2009, 21:59 »

Jaa... Men så kan jeg ikke spiller manager samtidig Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour of California
« Svar #13: 19 Feb 2009, 22:01 »

Jaa... Men så kan jeg ikke spiller manager samtidig Wink

Det gør jeg da Tunge
Internettet kører på deres hjemmeside, mens jeg lytter til kommentatorerne og spiller FM. Sker der så noget, så er det bare lige at skifte tilbage til internettet Smiley
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010