home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Hvilken portal bruger du?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken portal bruger du?
Feltet.dk
Cykelsporten.dk
Cyclingworld.dk
tv2.dk
Anden

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvilken portal bruger du?  (Læst 3401 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Hvilken portal bruger du?
« : 19 Feb 2009, 21:20 »

Ja denne tråd, er sjovt nok, rettet mod folk som følger med i cykling. Hvilken portal bruger i, nå i skal undersøge de seneste nyheder?

Jeg håber i gerne vil uddybe jeg valg i afstemningen med hvorfor. Og evt. hvad i synes om alle de sider i kender, som i bruger.

Jeg vil ikke selv lægge ud, da jeg er en del af en af siderne, og derfor nok vil være lidt for kritisk over "konkurrenterne".
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #1: 19 Feb 2009, 21:29 »

Jeg interesserer mig kun for cyklng, når jeg er ramt af tour feber, og det er jeg faktisk hver sommer.

Hvis jeg lige skal opdateres, går jeg ind på tv2. Der er et par grunde. 

Jeg plejer altid at spille med i Tour De France managerspillet, og når jeg alligevel vil se hvordan det er gået, kan man passende tjekke, om noget spændende er sket.

En anden grund er at, tv2 er et kæmpe 'univers'. Der findes ikke kun Cykelnyheder, men en masse andre ting.

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #2: 19 Feb 2009, 21:32 »

Klart feltet som er Danmarks bedste imo.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #3: 19 Feb 2009, 21:33 »

Jeg bruger også Feltet eller tv2, men jeg bliver som Korzika siger også kun ramt af "tour feber"  Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #4: 19 Feb 2009, 21:35 »

Jeg bruger for det meste feltet, men tv2 eller cykelsporten.dk bruger jeg også. Men er enig med LFC Peace
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #5: 19 Feb 2009, 21:38 »

Var engang en del af cykelsporten.dk, hvor den altid haltede en smule efter feltet, så det er nok min foretrukne selvom jeg ikke ved hvordan det står til på cykelsporten nu.
Logged

former zoesuckins

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #6: 19 Feb 2009, 21:39 »

Feltet helt klart. De er der hurtige med nyhederne!
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #7: 19 Feb 2009, 21:40 »

Jeg bruger feltet eller internationale sider.
De andre danske sider er imo flere niveauer under feltet, selvom tv2 har adgang til multimedie
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #8: 20 Feb 2009, 14:06 »

Primært feltet.dk og cyclingnews.com. En sjælden gang imellem bruger jeg CyclingWorld.dk, mens jeg under Tour'en bruger tour.tv2.dk. Tour-dækningen på TV 2 er glimrende.

Hvorfor jeg bruger dem? Tja, feltet er suverænt det bedste danske site om cykling, mens Cyclingnews er først med resultater og stillinger.
Logged

ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #9: 20 Feb 2009, 14:19 »

Jeg har markeret cykelsporten.dk af flere grunde.

For det første har jeg selv været en del af siden, og for det andet så mener jeg at Cykelsporten.dk har en del potentiale til at kunne kæmpe med Feltet på et tidspunkt. Den er under konstant udvikling og er især nu under stor udvikling og har fået mange flere skribenter.
Jeg vil klart sige, at Cykelsporten er et kig værd, da det skriftlige er helt i top og flere gange er den endda hurtigere end Feltet, og er du samtidig inde og kigge så skriv da et indlæg på forummet, da der til hver en tid kan komme en god debat igang.

Men generelt set synes jeg ikke niveauet på de danske cykelsider er specielt højt, jeg er personligt lidt træt af, at siderne er overfyldt med blinkende reklamer på de mest mærkelige steder, som får det til at ligne en diskofest fra 5. klasse.
I øjeblikket er Feltet et skridt foran, i forhold til design men det er ikke nok til at jeg hellere bruger denne fremfor Cykelsporten.

Derimod er Cyclingworld.dk noget bedre til design og det er lidt pænere, jeg har dog aldrig brugte denne side. Jeg bruger som jer andre også Tv2 under touren, da det IMO er den, som har den bedste dækning af løbet.
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #10: 20 Feb 2009, 16:07 »

Jeg bruger CykelSporten.dk mest, af de samme grunde som ZaZZal siger i indlæget over. De har et meget stor potentiale og nu har de også fået flere skribenter. Man kan også se at CykelSporten ofte er hurtigere med nyheder end Feltet. Tag f. eks i dag, så har CykelSporten skrevet ti nyheder, mens Feltet bare har skrevet to, og en af dem er en reklame.
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #11: 14 Mar 2009, 17:51 »

Jeg bruger feltet.dk. Under touren bruger jeg dog også TV2's side, som er rigtig god.
Logged

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvilken portal bruger du?
« Svar #12: 14 Mar 2009, 18:16 »

Feltet.dk uden tvivl.
Dog bliver andre sider også tjekket en gang imellem.
Men mener bestemt, at Feltet er bedre
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010