home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  "Drømmen om noget stort!"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: "Drømmen om noget stort!"  (Læst 10748 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
"Drømmen om noget stort!"
« : 19 Feb 2009, 19:32 »


Han stod på perronen, med "Drømmen om noget stort!", men var toget kørt eller var der stadig muligheder for at springe på. Det var ikke første gang i hans liv at han stod med en chance i hånden, men det var heller ikke første gang han ville smide en chance fra sig, hvis han valgte at springe over.

Hvilken beslutning skulle han træffe. Ville han virkelig forlade de trygge rammer, i den lokale klub, for at prøve sig af i den professionelle – eller skulle han blive i den trygge andedam og endnu engang lade en chance forpasse?

Tiden stod stille, men pludselig blev han revet ud af tankerne. ”Skal du med eller ej?” foran ham stod en kontrollør der ikke gad vente mere på ham. Han tog langsomt mod til sig og steg ombord på toget. Denne gang tog han chancen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #1: 19 Feb 2009, 19:33 »

Lidt info om spillet
* Der er lavet to spillere, som er blevet gode i forhold til deres nationalitet - de er faktisk potentielle verdensstjerner, hvis de udvikles rigtigt. Begge er 15 år fra starten af spillet - og er i den klub jeg starter i. Formålet med disse to er at de på sigt skal sælges videre til større klubber, og derfra vil vi også følge dem, så vidt muligt. De vil være potentielle startere på det hold jeg er fra start, men bestemt ikke selvskrevne, primært pga. alderen.

* Jeg har lavet en ny klub - en fusionsklub mellem to klubber. Det er en reel fusionsmulighed som har været oppe længe. Der er dog to klubber i rækken fra sammen "klub" så, men forventer den anden rykker ud.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 00:19 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #2: 19 Feb 2009, 19:42 »

Er ked af at sige det, men dit sig forstyrre mig helt vildt meget.

Ellers er det godt, som altid.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #3: 20 Feb 2009, 00:20 »

i indlæg to har jeg skrevet lidt info om spillet Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #4: 20 Feb 2009, 00:27 »

Det var ikke til at se  crazy

Men starten på en historie, som for mig at se, sagtens kan blive god. Det giver et helt klart billede af, hvad der sker. Der er små kommafejl, men det betyder ikke noget for teksten.

KIU Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #5: 20 Feb 2009, 08:33 »

Det lyder fandeme spændende John.. Glæder mig til at se mere fra dit tastatur.. Er det en dansk klub eller?
Logged

- Veni, vidi, vici -

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #6: 20 Feb 2009, 09:43 »

"Drømmen om noget stort!" - skal det forståes ironisk sådan som det er sat op? :b

Men det lyder spændende Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #7: 20 Feb 2009, 09:48 »

Det er en god start. Spændende at se hvilken klub det bliver Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #8: 20 Feb 2009, 10:45 »

Det lyder fandeme spændende John.. Glæder mig til at se mere fra dit tastatur.. Er det en dansk klub eller?

Om det er en dansk klub eller ej kan jeg ikke svare på - ej kan jeg selvfølgelig godt, meen, det må I vente og se til jeg kommer hjem fra shoppingtur Wink

"Drømmen om noget stort!" - skal det forståes ironisk sådan som det er sat op? :b

Men det lyder spændende Thumbs Up

Nej, men "drømmen om noget stort!" går tre veje i denne sammenhæng. Hver af spillerne og klubben har drømmen om noget stort, så derfor overskriften.

Det er en god start. Spændende at se hvilken klub det bliver Smiley

Tak skal du have Brodtgaard, glad for du følger med!

Det var ikke til at se  crazy

Men starten på en historie, som for mig at se, sagtens kan blive god. Det giver et helt klart billede af, hvad der sker. Der er små kommafejl, men det betyder ikke noget for teksten.

KIU Smiley

Der er temmelig sikkert nogen kommafejl, da det ikke ligefrem er det jeg er bedst til Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #9: 20 Feb 2009, 16:16 »


Gennem længere tid havde de arbejdet mod det, men over flere gange var det gået galt. Håbet levede dog stadig og de to amatørafdelinger havde begge accepteret den forelagte aftale. Derfor var al modstand endelig fejet af vejen og fremtiden lå for alvor åben for en rakettur mod toppen af dansk fodbold og med "drømmen om noget stort!".

Men alt var dog ikke fryd og gammen i baglandet. Flere tidligere storspillere nedlagde veto mod fusionen, men blev hurtigt fejet væk, endelig var den blevet til noget! Derfor blev der også arbejdet videre fra kommunens side med holdets opbygning. Der blev iværksat planer om et nyt stadion, Køge Park, hvor der skulle blive plads til 15000 mennesker og med mulighed for yderligere udbygning.

Holdet skal spille på Herfølges licens, mens Køge bliver i rækken dog kun som amatørklub drevet af tidligere storspillere i klubben, men rykker formentlig ud inden for den første sæson.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #10: 20 Feb 2009, 16:17 »

ved godt at jeg burde have fjernet Køge, men det tænkte jeg ikke over, derfor bliver det som nu Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #11: 20 Feb 2009, 21:34 »

LØRDAGSAVISEN
Køge og Herfølge endelig klar til fusion

Efter flere år med kiksede forsøg på fusion, så er det endelig lykkedes de to klubber at komme til enighed om et fremtidigt samarbejde. Tirsdag aften stemte de to klubbers amatørafdeling for forslaget og torsdag aften var det så de professionelles tur.

Gennem de seneste par år har Køge og Herfølge flere gange forsøgt at slå de to klubber sammen, til hvad der gerne skulle blive en magtfaktor, men hver gang er det strandet på et nej fra en af klubbernes amatørafdeling.

Men nu ser det endelig ud til at lykkes for klubberne. I hvert fald stemte amatørafdelingerne ja i tirsdags, mens det blev til et ja fra eliteafdelingerne torsdag aften. Dermed er alle stopklodser ryddet af vejen og de to klubber kan nu arbejde seriøst videre med planerne.

Det har været meget positivt, at vi nu for alvor kan få lov at arbejde videre, da der ikke er nogen der denne gang smider en pind i hjulet. Vi er meget glade og håber på vi kan skabe en klub som på sigt kan blive en magtfaktor i dansk fodbold. Der er i hvert fald ingen tvivl om at vi har drømmen om noget stort i Herfølge Boldklub Køge, som vil blive det nye navn. udtaler bestyrelsesformand for den nye klub, Per Rud.

På trods af at Herfølge og Køge allerede fra den nye sæson vil spille på Herfølges licens, så kører Køge sæsonen igennem på egen licens, men der er ingen forventninger om at klubben bliver oppe. Og uanset om det skulle lykkes, så vil klubben for den kommende sæson være ude af den danske 1. division, da klubben, trods ny opstart af nogle tidligere topspillere, ikke får lov at spille to sæsoner i træk i 1. division efter fusionen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #12: 20 Feb 2009, 21:37 »

Fin update. Den har lige længden til, at man gider at læse den. Grafikken er dejlig super simpel, og der er ikke rigtig noget galt Smiley

Er den fusion også sket i virkeligheden?
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #13: 20 Feb 2009, 23:58 »

tak for kommentaren Alek... Ja den skulle meget gerne ske i virkeligheden også!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Guldbrand
Gæst
 
Sv: "Drømmen om noget stort!"
« Svar #14: 21 Feb 2009, 00:11 »

Er det sig selv der har fundet på navnet "Herfølge boldklub køge" eller hvordan? Syntes umiddelbart ikke at det lyder specielt godt, og havde nok hellere set det hedde Herfølge-Køge Boldklub eller noget i den retning.. Udover det så er der - Som du også selv nævner, det lille minus at du ikke fik Køge rykket ud af 1. Divisionen.

Men når alt det er sagt, så syntes jeg at det virker som en lovende blog, og de fejl der er, er nemt nogle man kan se bort fra.   Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010