home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FC Fyn-Tråden 08
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den Bedste FC FYN har købt i dette Tranfers?
Lasse Vibe
Casper Simonsen
Jesper Holdt
Jakob Kaas
Jeppe Grønning

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FC Fyn-Tråden 08  (Læst 3817 gange)
Mattias_agger
Ynglingespiller

Sv: Fc Fyn tråden:D
« Svar #15: 24 Feb 2009, 14:17 »

Synes, at det er meget trist, at Lasse (Vibe) smuttede hertil, da han var en af de spillere, som man som AIA'er kunne være stolt af.
Men håber da, at han hos Fyn endelig viser sit fulde potentiale, hvilket han ikke havde mulighed for hos GF.

Men nu til FM-siden.
Har tidligere haft et spil igang med dem. Det røg desværre med, da vi blev nødt til at skifte harddisk.
Var ellers godt igang med at få holdet mod toppen af SAS-ligaen Smiley
Skal dog lige siges, at det var i 09

RonniBeyer!
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 24 Feb 2009, 20:59 »

RonnyBeyer!: Hvis folk har noget at skrive om deres FC Fyn-spil, så skal de nok gøre det. Du behøver ikke bumpe tråden hele tiden.
gør jeg heller ikke siger bare der kunne ske noget mere her inde!!
Men skal nok  lage være med at  bumpe den op igen , Skal Jeg nok prøve på

Sorry Sorry Min Fejl !!

RonniBeyer!
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 25 Feb 2009, 09:52 »

Synes, at det er meget trist, at Lasse (Vibe) smuttede hertil, da han var en af de spillere, som man som AIA'er kunne være stolt af.
Men håber da, at han hos Fyn endelig viser sit fulde potentiale, hvilket han ikke havde mulighed for hos GF.

Men nu til FM-siden.
Har tidligere haft et spil igang med dem. Det røg desværre med, da vi blev nødt til at skifte harddisk.
Var ellers godt igang med at få holdet mod toppen af SAS-ligaen Smiley
Skal dog lige siges, at det var i 09
Ja:D Men sådan er det bare når Talenter ikke får noget spilletid. Men Ja Men det betyder heller ikke så meget at det er Football Manager 09, Bare man har et godt FC Fyn hold. Men skal du sp ikke prøve og få dem op igen? Kunne være fedt vis du prøvet af:P Men du kan prøve og se mit hold det er sku fint, og ligger kun i første Divison:P Og har også lige købt en ny spiller, Men kan ikke lige huske hvad han hedder, kan jeg prøve og skrive til dig senere !!

JannikSkov
Gæst

« Svar #18: 02 Mar 2009, 14:17 »

Jimmy Mayasi er altid et godt køb til angrebet han laver de mål en angriber bør lave jeg har ham i mit spil hvor jeg startede som arbejdsløs... nu har jeg været i flere forskellige klubber og har i begyndelsen af 09/10 sæsonen fået kontrakt med nørresundby der lige var rykket op fra DS og nu er jeg kommet til Sæsonen 10/11 hvor jeg spiller i første div...

RonniBeyer!
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 04 Mar 2009, 16:43 »

Jimmy Mayasi er altid et godt køb til angrebet han laver de mål en angriber bør lave jeg har ham i mit spil hvor jeg startede som arbejdsløs... nu har jeg været i flere forskellige klubber og har i begyndelsen af 09/10 sæsonen fået kontrakt med nørresundby der lige var rykket op fra DS og nu er jeg kommet til Sæsonen 10/11 hvor jeg spiller i første div...

OKaj Nice nok !!
Jimmy Mayasi kan Jeg få for gratis og vidste ikke rigtig om jeg skulle tage ham eller ej !!

henryarsenal
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 27 Mar 2009, 19:43 »

hej alle sammen i mit fm 08 kom fc fyn op til superliga og skal spille mod andre stor hold som fck fcm bif fcn

hej alle sammen Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010