home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23471
  1 Bruger, 1132 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aria123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  Dække en angriber ordentligt op...
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dække en angriber ordentligt op...  (Læst 1030 gange)
Killigan
Ynglingespiller

Dække en angriber ordentligt op...
« : 17 Feb 2009, 21:31 »

Hejsa.

Her er problemet:
Jeg spiller med AaB, og det kører godt, men... Når jeg spiller europæisk virker min defensive taktik GLIMRENDE (5-1-3-1), og jeg holder stort set modstanderne fra fadet. I superligaen kan jeg dog ikke få defensiven til at virke ligeså godt. Jeg sætter en fast mand på hver af modstandernes angribere, og sætter dem til at markere "tæt", men alligevel scorer angriberne stort set altid. "Sjovt nok", så er det stort set også altid i 1. halvleg de scorer, og så kan jeg bruge resten af kampen på at kæmpe mig tilbage...
Hvad gør jeg galt (hvis I kan sige noget om dét ud fra min korte beskrivelse), og hvorfor kan jeg ikke holde de danske middelmådige angribere "fra fadet", når det går godt med de internationale stjerner?

På hjemmebane spiller jeg 4-1-3-2 og det kører glimrende!

Tak!

murphy
Juniorspiller
**

Sv: Dække en angriber ordentligt op...
« Svar #1: 18 Feb 2009, 09:49 »

er angriberne hurtige - eller hurtigere end dit midterforsvar + backs? eller fysisk stærkere end dine forsvarsspillere? For så kan det være svært at få tætte markeringer til at fungere - Det ville umiddelbart være mine bedste bud

Incestic
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 26 Feb 2009, 18:43 »

Jeg er generelt gammeldags mht. store stærke centerforsvarer, og små hurtige backs. Problemet er ofte med centerforsvarererne at de bliver løbet over ende af angriberne, derfor sætter jeg deres metalitet til Ultra defensiv, og dybden i deres spil til Meget dyb. Dermed står centerforsvarerne så langt tilbage i banen, at de ikke bliver overhalet. Det nytter dog ikke at spille med offside-trap samtidig, da det ikke vil virke ret ofte.

Derudover bruger jeg også mandsopdækning og tætte markeringer, sådan at når modstanderen spiller på kontra, kan mine store stærke centerforsvarer bryde afleveringen med en tackling.

Det virker fantastisk for mig

Killigan
Ynglingespiller

« Svar #3: 03 Mar 2009, 22:04 »

Incestic>> Takker! Hvad gør du så mht. mandsopdækningen? Går du ind på de 2 midterforsvarere, og vælger den angriber de skal dække op, eller erfarer du, at det er nok at sætte dem til at mandsopdække, og så ordner de selv resten?

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010