home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FM-Quiz!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FM-Quiz!  (Læst 18146 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #15: 17 Feb 2009, 19:25 »

Det syntes jeg da er lidt latterligt. Hvis man ikke lige har CM 99 eller noget ved sig, at man så skal gætte eller låne eller købe spillet for at tjekke det. Men i må stadig undskylde. Er stadig ikke med. Skal jeg gætte f.eks hvor mange kampe Jon Dahl havde spillet i FM eller noget inden 99/00 gik igang?

Ja du skal gætte.

Du kan også bare lade hver med at være med. Bestemmer du selv.
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #16: 17 Feb 2009, 19:28 »

AFC: Du skal gætte hvor mange kampe Jon Dahl havde spillet for det danske landshold da CM 99/00 udkom...
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #17: 17 Feb 2009, 19:31 »

Det er jo ikke skidesvært at gå ind på dbu's hjemmeside og så tælle tilbage - Det er jo ikke sjovt med en quiz hvor spørgsmålene er møgsimple:

1) Hvad hedder min bruger?
2) Hvad hedder din egen?
3) Hvor mange FM$ vil du ha udleveret efter denne sensationelle præstation?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cesc
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #18: 17 Feb 2009, 19:31 »

Det syntes jeg da er lidt latterligt. Hvis man ikke lige har CM 99 eller noget ved sig, at man så skal gætte eller låne eller købe spillet for at tjekke det. Men i må stadig undskylde. Er stadig ikke med. Skal jeg gætte f.eks hvor mange kampe Jon Dahl havde spillet i FM eller noget inden 99/00 gik igang?

Det er da ikke latterligt. Alt handler ikke om dig, AFC. Vi ved godt at ikke alle har det, og derfor kan du også tjene freak$ ved bare at svare rigtigt på spørgsmål. Det giver dig statid mulighed for at vinde nogle penge, som du næsten ikke skal røre en finger for at få. Så jeg kan ikke forstå du brokker dig. Hold dig nu bare glad, for at vi gider bruge vores fritid på sådanne ting.

Du skal gætte, hvor man han har spillet i FM, lige når det udkom. Sindssygt siger det samme faktisk, bare formuleret anderledes.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #19: 17 Feb 2009, 19:34 »

Okay, men nu blev jeg lidt klogere. Jeg er da også helt vildt positiv over I gider og lave sådan noget, men stadig syntes jeg bare det er lidt mærkeligt man skal kunne gætte på det eller noget hvis man ikke har versionen. Selvfølgelig er det valgfrit, men jeg vælger ikke at være med her så. Beklager, men er ikke lige så meget nørdet til det der. Ellers en fin idé og flot arbejde Smiley.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2009, 19:42 af AFC » Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #20: 17 Feb 2009, 19:54 »

AFC: Du skal gætte hvor mange kampe Jon Dahl havde spillet for det danske landshold da CM 99/00 udkom...

Desværre ikke helt præcist!  Wink

Man skal gætte hvor mange kampe Jon Dahl har spillet for landsholdet i følge CM99/00.. Jeg kan ikke bekræfte om CM99/00 har ret eller ej.. Det sande svar skal findes i CM99/00 og ikke et officielt et af slagsen, som fx. dbu..

Men man kan jo håbe, at DBU og CM er enige!  Thumbs Up

@AFC

Quizzen er ikke kun lavet for give freak$ væk.. Måske gemmer der sig nogle FM/CM-nørder derude, som var med siden toget først forlod perronen tilbage i ....

Denne qiuz vil så muligvis være et sprængbræt for disse, og desuden kunne det da altid være hyggeligt at diskutere omkring de helt gamle CM-dage..

Hvis du kun har spillet FM i et par år, vil jeg kraftigt anbefalde dig, at få anskaffet dig nogle af de gamle klassikere, som gør livet værd at leve.. De fleste kan fås for en skilling, og nogle kan endda hentes gratis (og lovligt) over nettet...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #21: 17 Feb 2009, 19:56 »

Ja, men mange tak for hjælpen bobogol, men jeg har skrevet i det indlæg lige over dig at jeg vælger at lade være med at være med her. Ellers et super arbejde i har lavet og en fin idé, men ikke rigtig noget lige for mig.
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #22: 17 Feb 2009, 19:58 »

Det er fuldstændig op til dig selv.. Men konkurrence eller ej, så anbefalder jeg dig stadig, at se hvor det hele startede...
Logged

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #23: 17 Feb 2009, 20:49 »

Som i alle andre quizzes, er det sådan at hvis du ikke ved svaret, må du gætte! Smiley
Du får heller ikke et leksikon med til "Hvem vil være millionær" eller "jeopardy" Smiley
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Jinx
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #24: 17 Feb 2009, 21:04 »

Som i alle andre quizzes, er det sådan at hvis du ikke ved svaret, må du gætte! Smiley
Du får heller ikke et leksikon med til "Hvem vil være millionær" eller "jeopardy" Smiley

Der er spørgsmålene sgu også lettere end her. Pinligt så få jeg kan svare rigtigt på, selv om jeg har ejet samtlige versioner af CM (minus et par nationale versioner) og FM.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #25: 17 Feb 2009, 21:10 »

Hvem reagerede på midtbanenen i Real Madrid? :b alle reagerede vel på et tidspunkt, wuhuhuhuu
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #26: 17 Feb 2009, 21:43 »

Ved nogle af spørgsmålene havd jeg ingen anelse om svarene og der satte jeg bare spørgsmålstegn, men de andre har jeg svaret på Smiley
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #27: 17 Feb 2009, 21:51 »

Det er fedt i laver konkurrencer & super initiativ uden tvivl, men denne er da helt ude i hampen?

Hvad med at kalde den "Guess Quiz" fremfor "FM Quiz" ...

Det ville da være federe, at lade brugerne lede efter ting i det nye FM09.. Det er lidt mere holdbart imo..

Held og lykke til de deltagende.. Jeg giver is til den person med alle rigtige Thumbs Up!
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #28: 17 Feb 2009, 22:37 »

Når nu konkurrence er slut, offenliggøre i så hele listen med alle som har været med, og med hvor mange rigtige svar man havde osv ?
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #29: 17 Feb 2009, 22:46 »

okay, jeg troede jeg vidste en smule om fm Wink. men det er så faldet til jorden nu Peace
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010