home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FM-Quiz!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FM-Quiz!  (Læst 18142 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #30: 17 Feb 2009, 23:10 »

Lidt svær quiz, når jeg er forholdsvis 'ny' til spillet (startede først i 07 udgaven) Opstemt
Men vil helt sikkert prøve engang imorgen.
Logged

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #31: 17 Feb 2009, 23:57 »

Det er fedt i laver konkurrencer & super initiativ uden tvivl, men denne er da helt ude i hampen?

Hvad med at kalde den "Guess Quiz" fremfor "FM Quiz" ...

Det ville da være federe, at lade brugerne lede efter ting i det nye FM09.. Det er lidt mere holdbart imo..

Held og lykke til de deltagende.. Jeg giver is til den person med alle rigtige Thumbs Up!

Finanskrisen har også ramt freaks! - så freak$ bliver ikke bare givet ud til højre og venstre..  Wink
Nogle er spørgsmålene er vel deciderede umulige, hvis man ikke har spillet den pågældende CM/FM.. Ved de fleste spørgsmål vil man dog kunne komme med et meget kvalificeret gæt blot ved brug af internettet eller sund fornuft..

Har man spillet nogle af de gamle versioner, som der bliver linket til, er flere af spørgsmålene relativt overkommelige... Har man tålmodighed til at søge lidt på netteter freak$'ne dog til at komme i nærheden af..

Citat
Når nu konkurrence er slut, offenliggøre i så hele listen med alle som har været med, og med hvor mange rigtige svar man havde osv ?

Det er da bestemt en mulighed, så langt er vi ikke kommet endnu...
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #32: 18 Feb 2009, 00:19 »

Jeg vil med glæde være med, men på stående fod ville jeg ville tilfreds med 5 rigtige, så jeg er ikke real competition
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

murphy
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #33: 18 Feb 2009, 08:50 »

Come on guys

drop al den moaning og whining - hvis spørgsmålene havde været i stil med "hvilken farve har fedtmules blå hat" havde I allesammen reageret med at det var alt for nemt.


Jeg indrømmer gerne at jeg er på bar bund i langt de fleste tilfælde - selvom jeg begyndte ved CM 01/02 (i en alder af 10, that's probably why Opstemt).

super godt initiativ, more stuff like this please (:
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #34: 18 Feb 2009, 11:21 »

Genialt... Virkelig svært, men genialt!
Skal helt sikkert være med!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #35: 18 Feb 2009, 12:36 »

Vi forsøger at ramme et så stort publikum med vores konkurrencer. Så derfor er det måske ikke alle, som kan/vil være med her. Mens der helt sikkert også er nogle, som ikke ville være med, hvis vi lavede den samme konkurrence kun med spørgsmål til FM09..

Så hvis I ikke føler at I er blandt de gruppe, som vil være med i denne konkurrence, så fortvivl ikke.
Der kommer med garanti nogle konkurrencer senere, hvor I kan være med!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #36: 18 Feb 2009, 13:30 »

Jeg har kun været med siden CM4, og jeg vil da stadig gerne være med, selv om jeg nok kun kan svare på 3 spørgsmål eller sådan noget Wink Hvis man bare undersøger det på nettet, eller starter et nyt spil op, er der jo ikke ret meget quiz over det, så kunne det jo ligeså godt hedde 'hvem har et CM/FM-leksikon. I kan selvfølgelig ikke tjekke om folk snyder, men hvor fedt er det at vinde, hvis man har undersøgt over halvdelen af spørgsmålene?

Ellers godt arbejde folkens Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #37: 18 Feb 2009, 13:39 »

@ enged

Der er vel ikke noget i vejen med at man udvider sin FM/CM-horisont? Det er vel lige så brugelig info, som hvor længe en hunelefant bærer drægt (22 måneder). Måske er det hele et stort forsøg, på at få alle de nyere spillere til at forstå at CM/FM har en historie og at selvom spillene ser topfesne ud nu, så havde de sin charme dengang - og for dem, der var med start - har de det stadig. Det hedder nostalgi - og det er en skøn ting.

Du kan jo betragte det som historie-undervisning, hvis det er det. Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

enged
Gæst
 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #38: 18 Feb 2009, 14:05 »

Det må man da også selv om, jeg vil bare hellere få det at vide når quizzen er afsluttet Wink
Som der var en der nævnte tidligere i tråden, så får man heller ikke et leksikon med når man er med i "Hvem vil være millionær" Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #39: 18 Feb 2009, 15:01 »

Jeg er lidt i tvivl om hvilket svar I ønsker vedr. denne her:

"Hvornår var Ronaldo (brasilianeren) første gang med i CM/FM serien?"

Er det årstallet eller navnet på CM/FM-udgivelsen ??
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #40: 18 Feb 2009, 16:07 »

Jeg er lidt i tvivl om hvilket svar I ønsker vedr. denne her:

"Hvornår var Ronaldo (brasilianeren) første gang med i CM/FM serien?"

Er det årstallet eller navnet på CM/FM-udgivelsen ??

Det er udgivelsen.. Hvis det rigtige svar er FM2006 noteres dette.. Er det CM2 97/98 noteres dette og så fremdeles!

@StormQ

Quizzen skulle måske have heddet en historie-undervisning i stedet!  Wink

Det var nu ikke fordi der lå sådanne tanker bag, da vi startede quizzen, men jeg er da enig med dig i,  at det ikke kan skade nogen en gang imellem, at spille nogle nostalgiske CM/Fm-spil..
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #41: 18 Feb 2009, 16:19 »

Som der var en der nævnte tidligere i tråden, så får man heller ikke et leksikon med når man er med i "Hvem vil være millionær" Wink

"Hvem vil være millionær" er jo også en quiz på paratviden - det kan dette næppe være, når vi har til 1. marts til at svare Wink

@StormQ

Quizzen skulle måske have heddet en historie-undervisning i stedet! Wink

Det var nu ikke fordi der lå sådanne tanker bag, da vi startede quizzen, men jeg er da enig med dig i, at det ikke kan skade nogen en gang imellem, at spille nogle nostalgiske CM/Fm-spil..

Ja, men tror nu det er meget godt, den ikke hedder det. Tråden havde nok ikke fået så mange 'hits', med den overskrift og dermed ikke så mange deltagere - omend, jeg ville have fundet det morsomt Grin
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #42: 19 Feb 2009, 21:01 »

bagefter får man svarene at ikke? vil gerne vide dem Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #43: 19 Feb 2009, 21:38 »

Selvfølgelig bliver svarene postet efterfølgende...
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM-Quiz!
« Svar #44: 21 Feb 2009, 20:30 »

Heps.

Pudsig lille quiz.

Selvfølgelig har de, som himler op om spørgsmålene er himmelråbende åndssvage og smalle ret. Men alt andet lige har det nu været meget sjovt at tænke tilbage og prøve at huske på, hvad man har lavet i manageruniverset de sidste 15-16 år samt man har kunne udfordre sine googleevner, så man kan komme med kvalificerede bud på nogle af spørgsmålene, som sorterer under rent gætværk Wink

Glæder mig til at se svarene på løjerne.

-bune
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010