home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  In yellow and blue, we take the gold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: In yellow and blue, we take the gold  (Læst 2091 gange)
Amter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
In yellow and blue, we take the gold
« : 17 Feb 2009, 17:13 »

In yellow and blue we take the gold


Dette er min første blog nogensinde, så håber virkelig i vil tage godt i mod den. Vi starter i Brøndby IF. Alle kommentarer er velkomne, er det noget lort så sig det. Jeg håber i vil kunne lide den.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _
15/6/08


In yellow and blue we take the gold

Pressemøde



"Brøndby indkaldte i morges til pressemøde, alle regner med at det bliver en ny træner der bliver præsenteret. Efter at Tom Køhlert, i sidste uge sagde sit job op på vestegnen. Om det bliver favoritten John Faxe eller Legenden Per Nielsen Følg det og meget mere på tv2news."
Her sidder jeg så foran tv'et i loungen, og ja medierne har snuset det op. Klokken er lidt i tolv. Jeg står sammen med Per Bjerregaard og snakker med en legende af muligvis Danmarks største klub. Brøndby IF den klub skal jeg lede. Tankerne flyver rundt, hvad skal jeg sige? Og bare jeg nu ikke gør noget dumt. jeg havde dog, selvfølgelig forberedt mig lidt, og skrevet et par stikord i min håndflade. Men var det nok? "Så er det altså nu"
Per hiver mig i armen. Blitzen fra de fremmødte journalister, blænder mig. Men jeg får fundet stolen, og sætter mig i centrum. På min højre side har jeg Per, og den venstre Hermann Haraldsson. Der bliver helt tavst, og Per siger "Velkommen, foran jer sidder den nye mand til jobbet Jesper Amter. Vi tror på ham, og han kan vende skuden her på vestegnen" Pæne ord eller ej, medierne går lige i kødet på mig.
"Du har ingen erfaring" "Kan du få Brøndby, tilbage til toppen af dansk fodbold?" ingen er positivt indstillede omkring min ansættelse. Så jeg skal få sagt nogle gode ting tænker jeg. "Nej jeg har nok ikke den store erfaring, men klubben ser mig som et frisk pust. Og fremtidsplanerne kommer jeg til senere." Sådan de er stille, helt stille. og Per kan nu fortsætte med at forklare hele forløbet... "Og nu vil jeg give ordet til dig Jesper" "tusind tak, Per først og fremmest vil jeg sige mange tak for chancen i denne klub. Og jeg vil love at gøre alt for at vende skuden."

  • Transfer: alle vil få chancen for at bevise hvad de kan, men mon ikke der vil komme nogle ændringer?
  • Forventninger: Guldet skal hjem inden for de her 2 år, og vi skal være med fremme i Europa.


"Tak fordi i ville komme"

Lad sæsonen begynde

Logged

Amter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #1: 17 Feb 2009, 17:14 »

er det noget værd, eller skal jeg droppe det?Huh
Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #2: 17 Feb 2009, 17:16 »

Du skal helt klart fortsætte det lyder spænende glæder mig til at følge den Peace

Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Amter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #3: 17 Feb 2009, 17:17 »

Du skal helt klart fortsætte det lyder spænende glæder mig til at følge den Peace

 
det vil jeg så gøre. tusind tak.
Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #4: 17 Feb 2009, 17:23 »

det var så lidt .
  - det var en super intro . glæder mig meget til at se dine resultater -
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Amter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #5: 17 Feb 2009, 18:11 »

In yellow and blue we take the gold


16/6/08

Første træningsdag



Så er det blevet morgen klokken er syv, jeg sidder med avisen fra B.T hvor forsiden siger: hvad tænker de dog på? De hentyder til min ansættelse. Det rør mig ikke spor, jeg ved inde i mig selv, at jeg kan skabe de resultater der skal til.
Det er første træning idag, og vi starter med blød opvarmningen som Kim (Kim Daugaard red.) står for. Imens kan jeg svare på alle de spørgsmål pressen har. "Har i nogle spørgsmål så kom med dem nu, jeg sidder i møde efter træningen?" Og ud af de tyve der står foran mig, har atten spørgsmål. "Mener du at du er mand nok til jobbet?" "Ja, var jeg ikke det stod jeg ikke her" "Syntes du selv dine forventninger er realistiske?" "Ja, kan jeg ikke virkeliggøre dem, så er jeg ikke den mand der skal være i så stor en klub?" "hvad med transfer marked?" "Jo især i..." Kim prikker mig på skulderen og siger "De er varme boss"
Jeg samler spillerne i en cirkel, så alle kan se mig. "Hør som i alle ved er jeg blevet ansat som træner herude. Ingen er sikre på deres plads, i starter fra 0! Kom så vi starter ganske enkelt 4 mod 2." nogen bemærkede hurtigt at gribe deres chance, nemlig Samuel Holmen, Max, og Jon Jonsson. De gik virkelig til den. Hvor i mod Tobias Mikkelsen, Peter Madsen og Chris Katongo havde en slatten attitude. Efter en vel overstået første træning, kan vi nu se frem til 5 træningskampe.

25/6/08 HIK (u)
28/6/08 LFA (u)
01/7/08 BGATU (u Hviderusland)
03/7/08 Lokomotiv Minsk (u Hviderusland)
07/7/08 HB (u Færøerne)

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________

Update den 1/7 hvor truppen er helt klar

 
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #6: 17 Feb 2009, 18:21 »

Du skal droppe det.
Logged

Amter
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #7: 17 Feb 2009, 18:23 »

Du skal droppe det.
okay en af hver mangler et par i nu til at slå den ihjel vis du forstår. Men tak fordi kommentar
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: In yellow and blue, we take the gold
« Svar #8: 18 Feb 2009, 19:06 »

Fortsæt den Smiley
Det lyder spændende, og kan helt sikkert blive rigtig godt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010