home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Mesterværket
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Mesterværket  (Læst 3560 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Mesterværket
« : 16 Feb 2009, 22:38 »



CF Atlético Madrid. 
3/7 - '08.

Jeg gentog det stille og kontrolleret for mig selv. CF Atlético Madrid. Jeg tog en dyb indånding og rettede lidt på brillerne, for derefter at lunte stilfærdigt ind i det store presselokale. Jeg skyggede for hovedet med min højre arm. Èn stor bliztkrig var igang blandt hungrende journalister. Medieliderlige journalister. Jeg satte mig ned i den bløde stol, tog en lille slurk vand og prikkede lidt på mikrofonen - et tegn på, der nu skulle være stille. Jímenez introducerede mig kort for pressen. Andreas Riis, hed han. Derefter gav han ordet til mig. Jeg fortalte kort pressen om, hvilke planer jeg havde - kortsigtet som langsigtet. Jeg ville hovedsageligt satse på spillere af egen avl såvel som spillere med herkomst fra Spanien og Sydamerika. Jeg ville videreføre traditionen. Derefter, åbnede jeg op for spørgsmål. Et par pressefolk stilte et par helt ligeyldige spørgsmål, som jeg ikke andet end at kunne trække lidt på smilebåndet af.

Jímenez smilte lidt for sig selv i takt med han signalerede, at pressemødet var slut - og en ny æra startet. Jeg gik stille og roligt - kontrolleret - ud af det store lokale, endnu i en dejligt uvished om hvad fremtiden måtte bringe, imens jeg gentog det for mig selv. CF Atlético Madrid
« Seneste Redigering: 17 Feb 2009, 00:51 af Riis » Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mesterværket
« Svar #1: 16 Feb 2009, 22:48 »

må jeg ikke få den? tak søgaard.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 22:54 af Riis » Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Mesterværket
« Svar #2: 16 Feb 2009, 22:50 »

Jo, men skriv lige noget normalt frem for det andet, så må du helt sikkert.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #3: 16 Feb 2009, 22:53 »

Spændende! Opstemt Jeg glæder mig til næste update. Peace
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #4: 16 Feb 2009, 22:54 »

Meget kort start. Man kan sige kort og lige til, men personligt kan jeg godt mangle lidt mere tekst og fortælling, men jeg går ud fra det kommer senere. Så jeg vil glæde mig til næste kapitel. Klø på. Thumbs Up
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #5: 16 Feb 2009, 22:54 »

Spændende intro - dog nogle fejl i teksten, som:
"Medieliderligt journalister." skal vel være medieliderlige journalister.
Og denne sætning; "Jeg fortalte kort pressen om, hvilke planer - kortsigtet som langsigtet." Mangler der ikke noget, som "hvilke planer jeg havde - kortsigtede som langsigtede" eller sådan noget? Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mesterværket
« Svar #6: 16 Feb 2009, 23:18 »

Tak for responsen. Kan allerede fortælle nu, at dette ikke bliver ligesom alle andre blogs.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mesterværket
« Svar #7: 16 Feb 2009, 23:44 »

7/7 - '08.

Jeg trådte ind i det lille lokale, med flammen i pejsen i baggrunden, som desperat forsøgte sig at kæmpe sig gennem træet. Lyset flekterede ind i pejsen, hvilket kreerede et episk skær. Jeg rakte selvsikkert ham min hånd, hvorefter jeg hurtigt knappede jakken op faldt spændt, ned i den lille stol. Jeg ville så inderligt, inderligt gerne bringe ham til klubben. Min hunger blokerede al sanseligt tankegang - al sanseligt fornuft blevet manet til jorden. Han lagde et par papirer og skrev et par tal ned, hvorefter jeg rystede bestemt på hovedet. 7.500.000 – det var for meget. Han rystede naivt på hovedet, hvorefter han hurtigt greb Mont Blanc pennen igen, for derefter at skrive et nyt tal ned. Mine øjne var fokuseret på den lille lap papir. Tænk, en lille lap papir.

Mine øjne mødte et blendende skær af 7.000.000, mens jeg allerede nu fantaserede om ham. Jeg blev dog brudt i min trance, idet han puffede hurtigt men venligt, til mig. Jeg forsøgte at bibeholde fokus, men mit blik flakkedes konstant andre steder. Pejsen. Lyset. Stolen. Sveden dryppede taktfast ned af mig, og gjorde min trøje ubehagelig, til trods for jeg var inaktiv i dette øjeblik. Jeg rev pennen – uden varsel - ud af hans hånd, kiggede en ekstra gang på tallet – 7.000.000, hvorefter jeg skrev under. ’Andreas Riis Lautauro Atienza,’ stod der skrevet, om end det måske ikke var specielt læseligt. Jeg styrtede op ad stolen, hvorefter jeg greb hans hånd og trykkede den så hårdt jeg nu kunne, som en tak for handlen. Spektakulært.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2009, 00:52 af Riis » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #8: 16 Feb 2009, 23:56 »

Jeg syntes du viser glimt af dine fantastiske evner, men folder dig helt ud gør du deværre ikke. Der er nogle dumme fejl fra tid til anden, og syntes lidt de ødelægge det helheds indtryk som dine evner beretter. Men jeg læser med, det kan du være forvis om.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #9: 17 Feb 2009, 00:03 »

Historien som sådan er meget god Smiley Men du burde læse den igennem inden du smider den ud på sitet.  Hvis du får rettet fejlene følger jeg meget gerne med Thumbs Up
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mesterværket
« Svar #10: 17 Feb 2009, 00:44 »

8/7 - '08.


Det var en nydelse, at se ham folde sig ud på den måde. Og nu var han min. Min perle. Min usle diamant. Overskrifter som ’Årtiets køb’ og ’Mexicansk perle på eventyr i Madrid’ prydede Marcas forside. Jeg
smilte diabolsk for mig selv, og kunne hurtigt konkludere, hvad jeg allerede havde udrettet. Jeg glanede hurtigt ud på træningsbanen, vandt øjenkontakt og fik hurtigt piftet ham herud. Jeg funderede lidt over hvordan jeg skulle indlede dialogen, men det slog mig heldigvis ret så impulsivt: ’Vela… Jeg ved hvad, du står for. Jeg ved hvad du kan – jeg ved hvad, du kan udrette. Jeg kender dine svagheder.. jeg kender dine styrker. Lad os nu – i fællesskab – vise Spanien, vise Mexico, ja, vise hele omverdenen, hvad du står for.’ Han nikkede beslutsomt, i det han hurtigt føg ind på banen.

Jeg stoppede ham hurtigt, og piftede ham tilbage. Jeg var ikke færdig. Jeg hviskede nu nærmest til ham: ’Carlos, lad os i samarbejde, arbejde frem mod det fælles mål, at lade dit talent spire. For alvor. Du ligger på toppen som med Kun. Jeg er overbevist om, at netop jer 2, har den evne, at kunne supplere hinanden mesterligt. 2 så gode fodboldspillere som jer. I får frie tøjler. Frie tøjler til samba. Den kreative frihed, for at jeg kan udnytte jeres evner maksimalt. Noget, som jeg har set, du aldrig har fået eller haft. Det får du her,’ sluttede jeg af med. Jeg kiggede ham dybt i øjnene. Han var forlegen. Jeg klappede ham på skulderen, og gennede ham tilbage på træningsbanen. Han slentrede ind på banen, ret påvirket af hvad jeg lige havde sagt. Jeg vidste, han kunne. Jeg vidste, vi kunne. Fællesskab. Samarbejde. Jeg glanede op på den glødende sol, som forårsagede dråber, dryppende stille – men idyllisk, ned af min arm, hvorefter dens stråler spejlede sig i dens forårsagen og kreerede et flot, sommerligt skær, som intet kunne måle sig med. Det var lagt i kakkelovnen til en fantastisk sæson. Episk.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2009, 00:52 af Riis » Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #11: 17 Feb 2009, 00:48 »

Nu kunne jeg godt tænke mig at prøve at læse din blog. Men 2 ting afholder mig fra det.

1. Teksten. Lav nogle linjeskift. Det ser alt for sammenpresset ud, hvilket gør jeg desværre ikke "orker" at læse det.

2. Jeg lagde mærke til du lavede et indlæg i  den dér topscorer tråd. Er det, det samme game? I såfald synes jeg ikke det er fedt.
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Mesterværket
« Svar #12: 17 Feb 2009, 00:50 »

Nu kunne jeg godt tænke mig at prøve at læse din blog. Men 2 ting afholder mig fra det.

1. Teksten. Lav nogle linjeskift. Det ser alt for sammenpresset ud, hvilket gør jeg desværre ikke "orker" at læse det.

2. Jeg lagde mærke til du lavede et indlæg i  den dér topscorer tråd. Er det, det samme game? I såfald synes jeg ikke det er fedt.

1. Tja, okay.
2. Nej, jeg har startet et nyt spil. Det andet var 4-5 år gammelt.
Logged

Kristensen100
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Mesterværket
« Svar #13: 17 Feb 2009, 01:08 »

Jeg bryder mig ikke om ordet Perle.. Smiley

(Ironi kan forekomme)
Logged

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Mesterværket
« Svar #14: 17 Feb 2009, 01:35 »

Må sige at jeg er vild med din blog so far. Ved ikke helt hvad det er, men du fanger mig Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010