home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste appelsinjuice
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Bedste appelsinjuice  (Læst 7048 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #15: 16 Feb 2009, 19:56 »

Også sunfresh. Køber den tit i frokostpausen på mit gym. Den har den der læskeagtige smag!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #16: 16 Feb 2009, 19:58 »

Sunfresh er jo ikke juice. Det er jo bare en saftevands-lignende drik med appelsinsmag. Købte en for at smage det for noget tid siden. Den røg hurtigt i skraldespanden.

Edit:

"En læskedrik, der adskiller sig fra almindelig juice ved..."
http://www.co-ro.com/da/Produkter/sunfresh/Pages/default.aspx

Det er bare ikke en juice. Tunge
« Seneste Redigering: 16 Feb 2009, 20:02 af Absalonsen » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #17: 16 Feb 2009, 20:04 »

Kan ikke lide appelsinjuice, synes det smager forfærdeligt. Men Sunfresh smager meget godt.
Iøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor I kan lide frugtkød? Det er da så ulækkert. Monster klamt at få små klumper af frugt ind i munden! EOW!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #18: 16 Feb 2009, 20:06 »

Kan ikke lide appelsinjuice, synes det smager forfærdeligt. Men Sunfresh smager meget godt.
Iøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor I kan lide frugtkød? Det er da så ulækkert. Monster klamt at få små klumper af frugt ind i munden! EOW!

Frugtkødet er essensen af appelsinjuice, så det skal være der kan jeg sige dig Thumbs Up
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #19: 16 Feb 2009, 20:06 »

Sunfresh er jo ikke juice. Det er jo bare en saftevands-lignende drik med appelsinsmag. Købte en for at smage det for noget tid siden. Den røg hurtigt i skraldespanden.

Edit:

"En læskedrik, der adskiller sig fra almindelig juice ved..."
http://www.co-ro.com/da/Produkter/sunfresh/Pages/default.aspx

Det er bare ikke en juice. Tunge

Nu vil jeg heller ikke kalde Sunfresh for en tørstslukker, når man tager en slurk, så skal man bare have mere. Så det med at det er en tørstslukker er noget fis..
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #20: 16 Feb 2009, 20:07 »

BTW. så synes jeg også, at æblejuice overgår appelsinjuice med flere længder!
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #21: 16 Feb 2009, 20:08 »

Kan ikke lide appelsinjuice, synes det smager forfærdeligt. Men Sunfresh smager meget godt.
Iøvrigt kan jeg ikke forstå hvorfor I kan lide frugtkød? Det er da så ulækkert. Monster klamt at få små klumper af frugt ind i munden! EOW!

Så er det bedre med en gang millionbøf? Eller en tyk sovs?

Sunfresh er jo ikke juice. Det er jo bare en saftevands-lignende drik med appelsinsmag.

Jamen så vil jeg dementere mit tidligere indlæg, og undskylde, men jeg var altså stadig halvberuset da jeg drak den  Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #22: 16 Feb 2009, 20:41 »

Den fra døgn netto til 23 kr! for satan da :*
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #23: 16 Feb 2009, 21:29 »

Jeg kan bedste lide sunfresh - alt i alt. Ellers er det HELT KLART multifrugt juice. Så kommer æblejuice, og nederst ligger appelsinjuice. Selvfølgelig er der også tomatjuice, gulerodsjuice osv, men det synes jeg er ulækkert.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #24: 16 Feb 2009, 21:31 »

Æble juice er bare klamt, især hvis den er lunken, føj, så føler jeg at jeg skal knække mig hvis jeg drikker det.
Logged

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #25: 16 Feb 2009, 21:35 »

Frisk presset appelsinjuice, fra saftpresseren er nu det bedste med masser af frugtkød, Mmm Smiley og så er man garanteret kvalitet, da man ved hvad der er kommet i.
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #26: 16 Feb 2009, 21:59 »

Den bedste app. juice er klart Spar Appelsinjuice Thumbs Up
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #27: 17 Feb 2009, 12:14 »

Frisk presset appelsinjuice, fra saftpresseren er nu det bedste med masser af frugtkød, Mmm Smiley og så er man garanteret kvalitet, da man ved hvad der er kommet i.

Utroligt at man skulle igennem to sider, før det rigtige svar kom  Thumbs Up
Friskpresset appelsinjuice, lavet ude i ens eget køkken er nu engang det bedste  Smiley
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #28: 17 Feb 2009, 12:20 »

Ved ikke om den er blevet nævnt herinde, er den sikkert, men det bedste jeg nogensinde har smagt,
er 16 søde appelsiner, fra Rynkeby, i den der grønne karton. Frisk og med masser af frugtkød i. Mums!  Opstemt

Sunfresh osv er ikke "appelsinjuice" imo.. Det er en form for læskedrik/tørstslukker med appelsinsmag i.
Logged

It's all, part of the plan.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste appelsinjuice
« Svar #29: 17 Feb 2009, 12:40 »

Det billigste i Lidl og Aldi er klasse.. Alt det Rynkeby aka. mærkevarer stuff er jo fucked..

Må dog erkende, at den bedste appelsinjuice er "Rigtig juice" med frugtkød.. Det er alt for nice! Damn, men også alt for dyrt jo..

Derudover elsker jeg Sunfresh, og synes sku det er en meget god tørstslukker imo hehe.. Det jo smag og behag.. Som i andre så præcist siger, så er det svært at kalde sunfresh for en 'juice' .. (:
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010