home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  SKADER!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SKADER!  (Læst 1116 gange)
mr-bamboocha
Lilleputspiller
*

SKADER!
« : 15 Feb 2009, 15:02 »

Jeg har et totalt urealistisk problem; jeg mistænker FM for at ville opretholde en balance på syv langtidsskadede spillere.

Jeg har kun lige fået FM 09, da jeg før har oplevet, at jeg bliver en FM narkoman, hvis jeg kommer i nærheden af det - alt godt om det - men jeg besluttede mig for at vente, så jeg lige (for en gangs skyld) kunne prioritere lektier og venner. Grin

Jeg er inde i første sæson med Arsenal, og har været utroligt heldig på transfer markedet, hvor jeg har fået tilknyttet Mathías Fernández (£15 mil), Zdravko Kuzmanovic (£17 mil), Darjio Srna (£15 mil) og Federico Fazio (£14 mil) - allesammen klassespillere, som alle har det til fælles, at de er blevet lagtidsskadede, sammen med Fabregas, van Persie, Eduardo og Diaby, som alle er langtidsskadede fra starten. 

(skal lige bemærke, at jeg udelukkende har fået råd til allesammen, fordi jeg solgte Touré for £30 mil)

Det største problem er, at hver gang én spiller bliver 'fit for fight', så bliver en anden skadet, i bedste "en mands brød, en andens død" stil. (forstår I at jeg mistænker FM for at ville opretholde en skadesbalance? Tunge )

Jeg har selv lavet en træningsplan (har til vane for at dele træningen op i sektioner - dvs. midterforsvarere, backs, centrale defensive midtbanespillere, centrale offensive midtbanespillere, wings og angribere får hver sin træningsplan), og træningsplanen er ikke særligt stram - så den burde ikke kunne fremkalde alle skaderne..

Dog har jeg ikke downloadet noget patch overhovedet, da jeg ikke gider give slip på mit save-game, og starte på ny - selvom det ikke går fantastisk med min über indskrumpede trup Ubeslutsom

Nogen der har et bud på hvad man skal gøre? (Udover at downloade patch)

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

Sv: SKADER!
« Svar #1: 15 Feb 2009, 15:04 »

Tror ikke du kan gøre noget ved det. Peace

korzika
Gæst

« Svar #2: 15 Feb 2009, 15:05 »

Du skal helt klart instalere den nye Patch. Andet kan jeg ikke sige.

Det er en slags fejl fra spillets udgivere, som man ikke kan gøre så meget ved. Har selv stået i samme sitaution, hvor jeg have 17 spillere skadet på samme tid. Smiley

enged
Gæst

« Svar #3: 15 Feb 2009, 15:07 »

Du behøver ikke starte et nyt spil op efter du har hentet patchen, den retter jo fejl fra den er installeret. Det der bliver ændret når du starter et nyt spil er databasen. Ellers ville der jo ikke være nogen pointe what so ever i at starte et spil før alle patches var ude Wink

Caspper
Manager

« Svar #4: 15 Feb 2009, 15:10 »

skader!

McI
Ynglingespiller

« Svar #5: 15 Feb 2009, 16:18 »

Peter Schmeichel alligevel?! Interessant

Kom så de hvii´!!

mr-bamboocha
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 15 Feb 2009, 16:27 »

Tusind tak for hurtige svar! Det er sørme dejligt med så stor aktivitet her på siden Smiley

Du behøver ikke starte et nyt spil op efter du har hentet patchen, den retter jo fejl fra den er installeret. Det der bliver ændret når du starter et nyt spil er databasen. Ellers ville der jo ikke være nogen pointe what so ever i at starte et spil før alle patches var ude Wink

Det var jeg ikke klar over, tak! Er nu gået igang med at downloade patch 9.2.0, men er lidt i tvivl om jeg så også skal downloade 9.1.0?

Det kommer jo an på, om patch 9.2.0 forudsætter at man har downloadet 9.1.0'eren, dvs. at den ikke vil rette op på de fejl, som 9.1.0'eren gør.

Nogen der ved?

Caspper
Manager

« Svar #7: 15 Feb 2009, 17:24 »

Peter Schmeichel alligevel?! Interessant

Jov jov, han er en 16 årig målmand.. jeg gav 40 mio for ham på grund af navnet Opstemt

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010