home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 853 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Billetter, Emirates Stadium
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Billetter, Emirates Stadium  (Læst 1979 gange)
Cesc
Gæst
 
Billetter, Emirates Stadium
« : 13 Feb 2009, 02:52 »

Jeg står og skal til London i midten af marts med min familie, og i den uge vi skal afsted, skal The Gunners møde Blackburn på hjemmebanen, Emirates Stadium. Derfor er jeg interesseret i, hvordan jeg skaffer billetter til kampen. Hvad prisen er også sådanne ting, er helt lige gyldigt for mig, men jeg vil gerne vide, om jeg kan skaffe dem i The Armory dagen før eller hvordan og hvorledes?

Dette er ikke så meget debatskabende, men et stort og vigtigt spørgsmål for mig. På Arsenal.com, står der, at der kun sælges billetter til Silver og Junior Gunners medlemmer, men de kan vel købes ude på stadion, ikke?

Andre der har været på Emirates må gerne fortælle mig om det, for jeg har kun set det ude fra i et tog, hvor jeg kørte forbi to gange - og så det bagfra..
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #1: 13 Feb 2009, 02:58 »

Du kan vel købe dem udenfor for stadion, ligesom på de fleste andre? Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #2: 13 Feb 2009, 03:09 »

Jeg kan forestille mig, at Arsenals danske fanside har nogle tilbud for medlemmer? Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #3: 13 Feb 2009, 07:07 »

Junior og Silver medlemmer har førsteret, og de første Gold, eller hvad det hedder, har sikkert været der. Er der flere billetter derefter, så kommer de sikkert til General Sale
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #4: 15 Feb 2009, 12:51 »

Du kan vel købe dem udenfor for stadion, ligesom på de fleste andre? Smiley

Haha nej du kan ikke. Biletter til Arsenals kampe bliver udsolgt lang tid før, så hvis du skal købe dem udenfor, skal du have gang i en af de mange billethajer. Der kan prisen nemt komme op i flere tusinde. Jeg kan selv huske at folk rendte rundt uden for stadion og spurgte folk om de måtte købe deres billetter.

Den eneste sansynlige måde for danske Arsenal fans er at købe igennem den officielle Arsenal Supports Club Denmark (www.arsenal.dk) men der er vist udsolgt for sæsonen så vidt jeg kan huske. Billetterne bliver selvfølgelig revet væk Wink Hvis du skal gøre det igennem Arsenal.com kommer det hurtigt til at koste en bondegård da du skal op og være Gold medlem for at være sikker på billetter. Selvom du har betalt for Arsenal Silver, så er det stadig kun dem der ikke bliver solgt til Gold der ryger til salg hos Silver.

Good luck Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #5: 15 Feb 2009, 12:58 »

Haha nej du kan ikke. Biletter til Arsenals kampe bliver udsolgt lang tid før, så hvis du skal købe dem udenfor, skal du have gang i en af de mange billethajer. Der kan prisen nemt komme op i flere tusinde. Jeg kan selv huske at folk rendte rundt uden for stadion og spurgte folk om de måtte købe deres billetter.

Den eneste sansynlige måde for danske Arsenal fans er at købe igennem den officielle Arsenal Supports Club Denmark (www.arsenal.dk) men der er vist udsolgt for sæsonen så vidt jeg kan huske. Billetterne bliver selvfølgelig revet væk Wink Hvis du skal gøre det igennem Arsenal.com kommer det hurtigt til at koste en bondegård da du skal op og være Gold medlem for at være sikker på billetter. Selvom du har betalt for Arsenal Silver, så er det stadig kun dem der ikke bliver solgt til Gold der ryger til salg hos Silver.

Good luck Wink

Holy moly  Shockeret Det lyder jo nærmest til at være umuligt!  Shockeret
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #6: 15 Feb 2009, 13:29 »

Præcis, det er ikke nemt... Der er kun billetter tilbage til hjemmekampen imod Burnley d. 7/8. marts som endda er betinget af at vi vinder over Cardiff Wink Der er også klubture et par gange om året hvor man tager afsted sammen med supporter klubben med bus. Også her bliver billetterne dog tit revet væk.

Så held og lykke Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billetter, Emirates Stadium
« Svar #7: 15 Feb 2009, 13:39 »

Jeg har før købt billetter på en dansk hjemmeside, som har kontor i Farum Park. Kan ikke lige huske hvad den hedder.. prøver at finde den.

Edit: http://www.travel2football.dk/  Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010