home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 903 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Danmark øverst på terrorliste - er du bange?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Danmark øverst på terrorliste - er du bange?  (Læst 9745 gange)
Caspper
Manager

Danmark øverst på terrorliste - er du bange?
« : 13 Feb 2009, 00:10 »

Hvad frygter du der evt. kan ske hvis Al-Qaeda kommer og leger i Danmark?

Jeg tror aldrig det sker.

korzika
Gæst

Sv: Danmark øverst på terrorliste - er du bange?
« Svar #1: 13 Feb 2009, 00:12 »

Har du et link eller noget, til at Danmark skulle være #1 på terrorlisten?

For jeg har ikke hørt noget om det.

EDIT: Jo, dog omkring i sommers, efter bombningen af en eller anden dansk ambassade. Det var vist i Pakistan.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 13 Feb 2009, 00:13 »

Mener det er noget eb har skrevet, så tjek deres hjemmeside.

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 13 Feb 2009, 00:18 »

Caspper
Manager

« Svar #4: 13 Feb 2009, 00:18 »

korzika
Gæst

« Svar #5: 13 Feb 2009, 00:28 »

Jeg syntes generalt er terror blevet noget, som de Al-Quida (m. flere) , har truet største delen af de europæiske lande med. En anden ting, som gør min 'frygt' mindre er at vi lever i et samfund, med relativ fin sikkerhed.

Ikke mindst er Danmark et lille land, men på trods af det, tror jeg terror grupper, prøvet at lave maksimal skade, og imo. er det i større lande og større byer end Danmark og København. (Eller hvad deres mål nu kunne være)

Og forresten har der været mange lignende nyheder, så jeg er ikke synderlig bekymret. Men desværre lever der galninger i vores verden, og desværre ved man aldrig hvad folk kan finde på.  

Men oddsne for en sejr mod terror er i mine øjne gode. Smiley - Ihvertfald i DK og generelt her i Vesten.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 00:32 af korzika » Logged

Drillo
Gæst

« Svar #6: 13 Feb 2009, 00:30 »

Hvad vil de sprænge i luften ? "den lille havfrue?". Kan huske den gang de Brændte flag af under mohammed krisen, at de brændte Schweizisk (stave) flag af... så det kunne jo være at vi er heldige at de fare vild på vej her op. haha

Caspper
Manager

« Svar #7: 13 Feb 2009, 00:33 »

Hvad vil de sprænge i luften ? "den lille havfrue?". Kan huske den gang de Brændte flag af under mohammed krisen, at de brændte Schweizisk (stave) flag af... så det kunne jo være at vi er heldige at de fare vild på vej her op. haha

Overvej lige, hvis de nu troede at man ville ramme Danmark rigtig hårdt ved at smide en bombe "ude på landet", og så det eneste der døde var 2 køer og et par høns. fuck de ville være til grin Smiley

men ja, måske kommer de til at bombe skisportssteder istedet for..

Drillo
Gæst

« Svar #8: 13 Feb 2009, 00:38 »

Der er maget langt fra tanke til handling... som Korzika rigtig nok siger har de truet det meste at Europa og et par stor fodbold stjerner her iblandt David Beckham

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #9: 13 Feb 2009, 00:56 »

Hvis de endelig skulle bombe noget, i lille nytteløse Danmark, så skulle det da være et storcenter, Bruuns eller Fields.

Men som Carsten Bang så smukt har sagt;
"Det ville simpelthen være for nederen, at blive kendt som den terrorist der bombede legoland"
Kan ikke se hvad de vil opnå ved at bombe Danmark.

SoAP
Gæst

« Svar #10: 13 Feb 2009, 01:02 »

Nej selvfølgelig ville de ikke gå efter en statue Huh
København er da en millionby. De ville jo gå efter steder med mange mennesker. I London gik de jo heller ikke efter en statue. Det var en lidt underlig kommentar synes jeg . Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #11: 13 Feb 2009, 01:12 »

Hvis de ville bombe noget i Danmark, ville de da helt sikkert bombe Nørreport klokken 8 om morgenen eller noget i den stil. Ikke den lille havfrue? De går jo efter at nakke indbyggere ikke nationalikoner.

-LFC-
Manager

« Svar #12: 13 Feb 2009, 01:41 »

Hvis de endelig skulle bombe noget, i lille nytteløse Danmark, så skulle det da være et storcenter, Bruuns eller Fields.

Men som Carsten Bang så smukt har sagt;
"Det ville simpelthen være for nederen, at blive kendt som den terrorist der bombede legoland"
Kan ikke se hvad de vil opnå ved at bombe Danmark.
Mon ikke Nørrebro Station i myldretiden vil være rimeligt "interessant" for dem? Mange mennesker samlet på sådan en lille lorte station.

Selv er jeg ikke bange. Jeg var engang utroligt bange for Terror, men jeg finder den uintressant i dag. Al-Qaeda har snakket om at bombe Danmark i 3½ år nu, så det er et spørgsmål om hvor seriøst man skal tage dem. Især efter, at de eftersigende ikke er ligeså stærkt stående. Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #13: 13 Feb 2009, 01:44 »

Mon ikke Nørrebro Station i myldretiden vil være rimeligt "interessant" for dem? Mange mennesker samlet på sådan en lille lorte station.

Selv er jeg ikke bange. Jeg var engang utroligt bange for Terror, men jeg finder den uintressant i dag. Al-Qaeda har snakket om at bombe Danmark i 3½ år nu, så det er et spørgsmål om hvor seriøst man skal tage dem. Især efter, at de eftersigende ikke er ligeså stærkt stående. Smiley

Jamen jeg ved ikke hvad Nørrbro Station er, så det kan jeg ikke rigtigt afgøre.

-LFC-
Manager

« Svar #14: 13 Feb 2009, 01:54 »

Jamen jeg ved ikke hvad Nørrbro Station er, så det kan jeg ikke rigtigt afgøre.
* Nørreport Station

Er du fra Jylland? Peace

EDIT: Kan jeg se du er. Derfor kender du vel næppe Nørreport Station? Peace

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010