home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 751 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsholdets startopstilling - BRUGERNE HAR TALT!
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Landsholdets startopstilling - BRUGERNE HAR TALT!  (Læst 10822 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Landsholdets startopstilling - BRUGERNE HAR TALT!
« : 12 Feb 2009, 13:02 »

Jeg har nu kigget tråden igennem og sammenføjet de svar brugerne her på fmfreaks har givet vedrørende landsholdets startende elleve. Således forløb "afstemningen" (tallet i parantes er det vindende antal stemmer som spilleren fik):

Målmandsposten:

THOMAS SØRENSEN (8)

Venstre back:
1. THOMAS RASMUSSEN (3)
2. MICHAEL JAKOBSEN, CHRISTOPHER POULSEN (2)
4. CHRIS SØRENSEN, JAN FREDERIKSEN (1)

Højre back:

1. LARS JACOBSEN (8)

Midterforsvarere:
1. DANIEL AGGER (8)
2. SIMON KJÆR (5)
3. PER KRØLDRUP (3)

Centrale midtbanespillere:

1. CHRISTIAN POULSEN (8)
2. LEON ANDREASEN (4)
3. DANIEL JENSEN (2)
4. THOMAS KAHLENBERG (1)

Højre midtbane (uafklaret):

1. MICHAEL SILBERBAUER, MICHAEL KROHN-DEHLI, DENNIS ROMMEDAHL (2)
4. THOMAS KAHLENBERG, MARTIN JØRGENSEN (1)

Venstre midtbane:

1. JONAS BORRING (5)
2. PETER LØVENKRANDS, THOMAS KAHLENBERG (1)

Offensiv midtbane/hængende angriber (Uafklaret):

1. PETER LØVENKRANDS, MICHAEL KROHN-DEHLI (2)
3. THOMAS KAHLENBERG, MORTEN NORDSTRAND, JON DAHL TOMASSON, LASSE SCHØNE (1)

Boksspiller:

NICKLAS BENDTNER (8)



De 11 med flest individuelle stemmer:
1. THOMAS SØRENSEN, DANIEL AGGER, NICKLAS BENDTNER, LARS JACOBSEN, CHRISTIAN POULSEN (8)
5. SIMON KJÆR, JONAS BORRING (5)
7. THOMAS KAHLENBERG, MICHAEL KROHN-DEHLI, LEON ANDREASEN (4)
10. PETER LØVENKRANDS, THOMAS RASMUSSEN (3)

Startopstillingen hvis flest invidiuelle stemmer var betydende:
THOMAS SØRENSEN
-
THOMAS RASMUSSEN
LARS JACOBSEN
DANIEL AGGER
SIMON KJÆR
-
JONAS BORRING
CHRISTIAN POULSEN
LEON ANDREASEN/MICHAEL KROHN-DEHLI/THOMAS KAHLENBERG/PETER LØVENKRANDS (Uafklaret)
-
NICKLAS BENDTNER



Hvis jeg kort skal konkludere synes der, at være mange tvivl og uoverenstemmelser om, hvem der skal udfylde hvilke roller på den offensive del, især den hængende angriber og højre fløj. Spillere som Løvenkrands, Kahlenberg og Michael Krohn-Dehli roterer som brugernes favoritter.
« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 12:57 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #1: 12 Feb 2009, 13:42 »



Thomas Sørensen

Der er vel ingen som mener det er det forkerte valg ? klart den bedste målmand i Danmark.. Mener så man burde tage Kevin Stuhr som anden målmand, ser et stort potentiale i ham.

Christopher Poulsen (venstre back)
Jeg mener Christopher Poulsen er den åbenlyse på den plads, har udviklet sig helt vildt siden han kom til FCM, er den bedste offensive venstreback i DK og er blandt de 3 bedste defensive venstreback. Så kunne man bruge en defensiv mod de hold hvor man regner med at blive presset.

Lars Jacobsen (højre back)
Det naturlige valg på højrebacken, tror også han får spilletid i everton når han kommer sig helt over sin skade, Jakob Poulsen som backup..


Daniel Agger (centralt forsvar)

Vel den sikreste på hele holdkortet.

Simon Kjær (centralt forsvar)
Syntes helt sikkert man burde satse på den langsigtede løsning som hedder simon kjær, blandt andet fordi han har spillet mere i Serie A end krøldrup, er vel den der også skal spille under VM 2010, EM 2012, VM 2014, EM 2016 og bare hele tiden, han bliver for vild ! Morten burde dog tage Krøldrup med hvis Kjær falder i gennem som Krøldrup gjorde i går og "gav" pladsen til Kjær.

Jonas Borring (venstre midtbane)
Spillede en rigtig god kamp i går, har spillet rigtig godt hos FCM hele året igennem, han skal have nogle flere kampe, i starten skal martin jørgensen med som backup hvis han falder igennem så der også er noget rutine.

Michael Krohn Dehli (højre midtbane)
Har spillet rigtig godt siden han vendte hjem fra brøndby, har en fantastisk teknik og nogle uventede ting oppe i ærmet. Rommedahl skal helt ud, er den der har fået flest kampe under Morten Olsen og det burde stoppe nu. Han har kun scoret 3 mål i de seneste 23 kampe det er bare ikke nok.

Christian Poulsen (central midtbane, defensivt orienteret)
Er med i den stamme der skal gå op igennem holdet med Thomas Sørensen, Agger, Christian Poulsen, Daniel Jensen og Nicklas Bendtner.

Daniel Jensen (central midtbane, offensivt orienteret)
Syntes ikke man skulle sætte Daniel Jensen af endnu, men stadig bruge ham som et led i stammen til kvalen til VM2010 og EM2012 man kunne så beholde Kahlenberg som en reserve.

Nicklas Bendtner (angriber og targetmand)
Der er vel ikke rigtig andre med kvalitet til den plads ?

? (angriber)
Jon Dahl bliver nok den sværeste for Morten at sætte af holdet, tror ikke på det sker men håber fandme meget på det. Er ikke helt sikker på hvem det skulle være, men mener ikke nordstrand har kvaliteten, tror at hvis Thygesen kommer op i et niveau som vi tidligere har set ham i og som har givet debut på landsholdet kunne bruges meget fornuftigt med alt hans løben og ville matche Bendtner rigtig godt. Det lyder også til på medierne at Lasse Schøne spiller godt i Holland kunne også være en mulighed.
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #2: 12 Feb 2009, 13:58 »

Thomas Sørensen
Lars Jacobsen - Daniel Agger - Simon Kjær - Thomas Rasmussen
Christian Poulsen - Leon Andreasen
Michael Krohn-Delhi - Morten Nordstrand - Peter Løvenkrands
Nicklas Bendter


Så længe Morten Olsen er landstræner bliver 4-2-3-1 formationen næppe ændret.. Der udover er der også en del på denne start som får masser af minutter i deres respektive klubber, hvilket imo bør være en klar fordel for dem.
Jeg så dog hellere at man skiftede til en 4-4-2, hvor Nordstrand byttes ud med Søren Larsen. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #3: 12 Feb 2009, 14:03 »



Thomas Sørensen

Thomas Sørensen er der ingen tvivl i. Efter hans skifte til Stoke har han fået den nødvendige spilletid, hvilket man også kan se på landsholdet hvor han virker mere sikker i sine handlinger.

Christopher Poulsen (venstre back)
Venstre backen er og bliver vores svageste punkt. Lige pt. ligger Poulsen og kæmper med Chris Sørensen og Thomas Rasmussen. Men grundet hans alder, vil jeg vælger Poulsen som vil kunne klare sig flere år end de to andre, og derfor på længere sigt være det bedste. Rasmussen må være backup.

Lars Jacobsen (højre back)
Hvis han får spilletid, så er Jacobsen Danmarks bedste back. Men uden spilletid bliver det svært for ham at bevare pladsen. Problemet er bare, der ikke er nogen der bare kan gå ind og overtage på landsholdet.


Daniel Agger (centralt forsvar)

Danmarks efter min mening, vigtigste spiller. Skifter forhåbentligt væk fra Liverpool, så han kan spille fast.

Per Krøldrup (centralt forsvar)
Vi er midt i en kvalifikation, derfor skal Kjær ikke bare smides ind i startsopstillingen uden at havde været med til mere end en landsholdssamling. Krøldrup har tidligere spillet fast for Fiorentina, og jeg forventer han inden for et par uger gør det igen.

Thomas Kahlenberg (venstre midtbane)
Det tidligere stortalent fra Brøndby har været forfulgt af skader. Nå manden er helt på toppen er han en glimrende fløj. Jeg vil dog anbefale ham, at prøve at komme væk fra det franske fodbold, som desværre ikke har passet ham som godt, som jeg havde troet.

Michael Silberbauer(højre midtbane)
Silberbauer har imponeret i Holland, og kan endda også score mål. Rommedahl skal oppe sig meget efter hans klubskifte, hvis han skal bevare sin plads.

Christian Poulsen (central midtbane, defensivt orienteret)
Poulsen er sammen med Agger Danmarks vigtigste spiller. Nå Poulsen rammer dagsformen, så er han en defensiv spiller, blandt verdens bedste. Skal spille sig på holdet i Juventus.

Leon Andreasen (central midtbane, offensivt orienteret)
Leon vil efter hans skifte tilbage til tysk fodbold, forhåbentlig få det spilletid han skal have. Dengang han spillede for Mainz, så man han virkelig var blevet bedre på det kun halve år. Det eneste han har manglet i sin karriere, for at blive en af Danmarks bedste midtbane spillere er spilletiden. Den kommer forhåbentligt nu.

Nicklas Bendtner (angriber og targetmand)
Så længe Søren Larsen ikke spiller fast for Toulouse, så er Bedntner den eneste mand vi kan bruge på toppen lige for tiden. Han får endda også spilletid hos Arsenal, dog ikke så meget. Men stadig mere end hvad mange af hans holdkammerater på landholdet gør.

Lasse Schøne (angriber/Offensiv midt)
En mand der spiller fast, og er virkelig vigtigt for sit hollandske klubhold er Schøne. Jeg forstår ikke hvorfor Olsen ikke engang udtog ham til en venskabskamp, hvor man kunne se han kvaliteter. Schøne har også været målfarlig i Holland, og jeg tror han er det positivt pust, vi virkelig har brug for.
Jon Dahl kan overtage både Bendtners og Schønes plads, men det kræver han holder sig skadesfri, og får fuld spilletid i Feyenoord.
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #4: 12 Feb 2009, 14:12 »

Hvor er Michael Jakobsen?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #5: 12 Feb 2009, 14:15 »

Hvor er Michael Jakobsen?

Lidt mere specifikt?

Jakobsen spiller central forsvar. At bruge ham som VB vil bare gøre ham endnu mere uvant derude, da han normalt fungere i det centrale. Og det er ikke holdbart i de lange løb. Tænk sig at have en VB, som i fremtiden for sin klub vil spille central forsvarer, det holder ikke. Og med alt respekt for ham, så er han ikke bedre end Krøldrup, Agger eller Kjær.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #6: 12 Feb 2009, 14:17 »

Lidt mere specifikt?

Jakobsen spiller central forsvar. At bruge ham som VB vil bare gøre ham endnu mere uvant derude, da han normalt fungere i det centrale. Og det er ikke holdbart i de lange løb. Tænk sig at have en VB, som i fremtiden for sin klub vil spille central forsvarer, det holder ikke. Og med alt respekt for ham, så er han ikke bedre end Krøldrup, Agger eller Kjær.

Han skal bruges som venstreback i åb.

Jeg er ikke tvivl om, at Michael Jakobsen nok skal få sine kampe på landsholdet, men pt. må han være 4./5. valg til midterforsvaret og 3./4. valg til venstrebacken. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #7: 12 Feb 2009, 14:18 »

Han skal bruges som venstreback i åb.

Jeg er ikke tvivl om, at Michael Jakobsen nok skal få sine kampe på landsholdet, men pt. må han være 4./5. valg til midterforsvaret og 3./4. valg til venstrebacken. :-)

Ja i foråret. Men han har endnu ikke spillet derude, og slet ikke fast. Desuden er jeg ikke i tvivl om han er bedre centralt, og jeg tror ikke han kommer til at forblive VB i aab, længere end til sommer, hvor han nok bliver solgt.
Logged


Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #8: 12 Feb 2009, 14:22 »

Forstår jeg overhovedet ikke. Jeg synes Michael Jakobsen ihvertfald er blandt  de 2 bedste venste backs i Danmark. Cristopher Poulsen er god offensivt, men Jakobsen er klasser bedre defensivt, og så har vi set at han kan gøre sig på den internationale scene i Champions League.

Han har tidligere spillet venstre back og siger også selv han er bedst på backen.

P.S. Skriv AaB og ikke åb
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #9: 12 Feb 2009, 14:27 »

Ja i foråret. Men han har endnu ikke spillet derude, og slet ikke fast. Desuden er jeg ikke i tvivl om han er bedre centralt, og jeg tror ikke han kommer til at forblive VB i aab, længere end til sommer, hvor han nok bliver solgt.

Det kan vi til gengæld være enige om, boreset fra, at jeg tror han først sælges tidligst til vinter.

Forstår jeg overhovedet ikke. Jeg synes Michael Jakobsen ihvertfald er blandt  de 2 bedste venste backs i Danmark. Cristopher Poulsen er god offensivt, men Jakobsen er klasser bedre defensivt, og så har vi set at han kan gøre sig på den internationale scene i Champions League.

Han har tidligere spillet venstre back og siger også selv han er bedst på backen.

P.S. Skriv AaB og ikke åb

Blandt de to bedste venstrebacks i DK? Nu har jeg ikke set ham spille venstreback, men jeg vil tro at Thomas Rasmussen, Christopher Poulsen og Chris Sørensen ihf. er bedre end ham. Men nu må vi se hvad foråret siger :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #10: 12 Feb 2009, 14:41 »

Målmand:
Thomas Sørensen: Ikke meget at diskutere. Han er ikke prangende, men han er bedre end de andre.

Forsvar fra højre:
Lars Jacobsen: Trods begrænset spilletid leverer han altid en god indsats på landsholdet.
Daniel Agger
Simon Kjær: Jeg var på Krøldrups side før kampen i går, og det virker forhastet at skifte ud på baggrund af én kamp. Men det er så tæt mellem de to, at Krøldrups miserable kamp tipper pilen i Kjærs retning.
Thomas Rasmussen: Altid pålidelig. Gør sit job til ug, såvel offensivt som defensivt. Chris Sørensen spillede sig bestemt ikke på i går.

Central midtbane:
Christian Poulsen: En af de spillere, der har markeret sig mest på den store scene. Ikke til at komme udenom.
Leon Andreasen: Mere dynamisk end Daniel Jensen, som sjældent har imponeret mig i landsholdsregi. I et alt for stillestående dansk angreb kan Leon Andreasen måske stå for et par uventede raids fra midtbanen.

Fløje (højre først):
Martin Jørgensen: Alderen trykker, men Jørgensen er fortsat en af vores teknisk stærkeste spillere. En skam skader er kommet i vejen for en karriere, der aldrig blev det, talentet berettigede til.
Thomas Kahlenberg: Vores angrebsspil skriger efter kreativitet, og selvom også Kahlenbergs udvikling synes stagneret, og selvom han aldrig har præsteret i rødt og hvidt, så har han nogle af de kvaliteter, vi savner. Det havde han i al fald engang.

Offensiv midtbane:
Michael Krohn-Dehli: Et landshold med et så idéfattigt angrebsspil har slet og ret ikke råd til at lade en så kreativ spiller sidde udenfor.

Angriber:
Nicklas Bendtner: Han bliver aldrig min yndlingsspiller, men han er den bedste i en beskeden flok angribere.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #11: 12 Feb 2009, 14:47 »

Målmand:
Thomas Sørensen: Ikke meget at diskutere. Han er ikke prangende, men han er bedre end de andre.

Forsvar fra højre:
Lars Jacobsen: Trods begrænset spilletid leverer han altid en god indsats på landsholdet.
Daniel Agger
Simon Kjær: Jeg var på Krøldrups side før kampen i går, og det virker forhastet at skifte ud på baggrund af én kamp. Men det er så tæt mellem de to, at Krøldrups miserable kamp tipper pilen i Kjærs retning.
Thomas Rasmussen: Altid pålidelig. Gør sit job til ug, såvel offensivt som defensivt. Chris Sørensen spillede sig bestemt ikke på i går.

Central midtbane:
Christian Poulsen: En af de spillere, der har markeret sig mest på den store scene. Ikke til at komme udenom.
Leon Andreasen: Mere dynamisk end Daniel Jensen, som sjældent har imponeret mig i landsholdsregi. I et alt for stillestående dansk angreb kan Leon Andreasen måske stå for et par uventede raids fra midtbanen.

Fløje (højre først):
Martin Jørgensen: Alderen trykker, men Jørgensen er fortsat en af vores teknisk stærkeste spillere. En skam skader er kommet i vejen for en karriere, der aldrig blev det, talentet berettigede til.
Thomas Kahlenberg: Vores angrebsspil skriger efter kreativitet, og selvom også Kahlenbergs udvikling synes stagneret, og selvom han aldrig har præsteret i rødt og hvidt, så har han nogle af de kvaliteter, vi savner. Det havde han i al fald engang.

Offensiv midtbane:
Michael Krohn-Dehli: Et landshold med et så idéfattigt angrebsspil har slet og ret ikke råd til at lade en så kreativ spiller sidde udenfor.

Angriber:
Nicklas Bendtner: Han bliver aldrig min yndlingsspiller, men han er den bedste i en beskeden flok angribere.
Helt enig med U-S der. Kort sagt, så bliver det næppe bedre.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #12: 12 Feb 2009, 14:59 »

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=50313964086&ref=nf lidt hygge Wink

Sjovt at prøve at sætte sit hold. Jeg vil prøve, og samtidigt sætte det op sådan, at der er et hold til den igangværende kvalifikation hvor vi ikke har brug for at generationsskifte lige midt i det hele, og et hold efter VM hvor et generationsskifte på nogle pladser vil være oplagte.

Til nuværende kvalifikation:
Thomas Sørensen. Kommentarer er vel unødige i den form han er i pt.

Chris Sørensen. For gammel? Jesus Christ, manden er kun 31. Lavede en stor fejl i går, men kampen på denne plads er ikke så stor og hans rutine er forholdsvist stor. Tror MO kommer til at skifte rundt her alt efter modstander, men tror på at Chris Sørensen vil være det mest stabile valg også fordi forsvaret ikke har været alt for stabilt i efteråret og vi har brug for stabilitet her, og her er Chris S bedre end Thomas Rasmussen og de andre alternativer.

Lars Jaboksen. Har svært ved at se de stabile alternativer. Jakob Poulsen spiller på midtbanen i hans klub, det samme gør William Kvist. Bøgelund virker til at svinge lidt defensivt.

Daniel Agger. Siger sig selv. Kun skader, eller meget alvorlige formdyk kan fjerne ham fra holdkortet.

Per Krøldrup. Lad os nu få noget stabilitet ind i det centerforsvar. Derfor er Simon Kjær ikke oplagt her og nu. Krældrup har masser af erfaring fra Serie A og fordi han ikke har spillet i to kampe, så skal han altså ikke fravælges. Vil desuden vove at påstå, at presset både i Fiorentina og på landsholdet er markant større end i Palermo, uanset præsidentens lune Smiley

Christian Poulsen. Sammen med Agger, Sørensen og Bendtner det sikreste navn på taktiktavlen.

Daniel Jensen. Må nok erkende, at selvom jeg bedre kan lide Leon Andreasen som spiller, er han nok for uerfaren og ustabil til de store kampe. Daniel Jensen er rutineret og spiller til hverdag i en større klub end Leon A.

Jonas Borring. Venstre fløjen er en meget svær position lige nu. Efter kampen i går, hælder jeg til Borring, selvom han ikke er så erfaren og spillet ind på holdet som f.eks. Kahlenberg. Han viste bare gode takter i går, og det at være spillet ind på holdet tæller ikke helt så voldsomt som i forsvaret. men det kunne også blive Kahlenberg alt efter modstander.

Dennis Rommedahl. Hans hurtighed alene bør være nok til en sikker plads i startopstillingen. Har ikke været så målfarlig på det seneste som tidligere, men med kamptræning i hans nye klub, kan det hurtigt komme.

Jon Dahl Tomasson. Igen foretrækker jeg rutinen frem for ungdommen, f.eks. i form af Vingaard eller Nordstrand. Få spillere er så gode på den plads som Jon Dahl er i topform.

Nicklas Bendtner. Siger sig selv. Søren Larsen og de andre alternativer er kun muligheder alt efter modstander og til sidst i kampene.

Til EM-kvalifikation 2012:
Her skal jeg lige nævne, at det ser ud til, at MO er stoppet så vidt jeg har hørt/forstået. Det kunne være interessant at starte på en frisk med ny landstræner og ny unge spillere på et par pladser.

Thomas Sørensen. Ser ikke andre komme op at true ham om allerede 1½ år når den næste kvalifikation skal i gang. Kun et farvel til landsholdet kan sætte ham af, eller en langvarig skade, hvor et af alternativerne pludseligt slår til. Tætteste konkurrent: Jesper Christiansen.

Michael Jakobsen. Det kunne være rigtig spændende at se ham på den her plads, også fordi han kan udvikle sig offensivt også, mens han allerede nu er stærk defensivt, selvom han naturligvis skal vænne sig til at spille den position igen. Tætteste konkurrent: Michael Lumb

Lars Jacobsen. Har svært ved at se alternativerne her. Får han succes i Everton, vil han være fast mand de næste par kvalifikationer. Tætteste konkurrent: Jacob Poulsen

Daniel Agger. Klart førstevalg i centerforsvaret. Man har på fornemmelsen at får han ikke spilletid i Liverpool i foråret og derfor søger væk, vil han ikke have problemer med at finde en ny storklub hvor han vil få masser af spilletid. Milan kunne være en super mulighed. Simon Kjær

Per Krøldrup. Mener vi bør forsætte med samme centerforsvar i nogle år, med mindre Simon Kjær pludseligt slår endnu mere i gennem end han allerede har gjort, f.eks. ved at være fast man i Palermo også i næste sæson. Tætteste konkurrent: Michael Gravgaard

Chirstian Poulsen. Kan simpelthen ikke se hvem der kan slå ham af pt. Har rutinen, spiller i en af Europas største klubber og er bare en styrmand. Tætteste konkurrent: Leon Andreasen

Daniel Jensen. Forsætter han med at være fast mand i Werder Bremen eller en klub på samme niveau, er han førstevalg på den central midtbane sammen med Poulsen. Tætteste konkurrent: Thomas Kristensen

Jonas Borring. Forsætter han sin udvikling, skal Grønkjær og alle de andre se sig over skulderen. Kan sagtens se ham i en god mellemklub i udlandet til sommeren 2010. Tætteste konkurrent: Thomas Kahlenberg

Dennis Rommedahl. En af de pladser hvor jeg har sværest ved at se alternativerne. Alderen kan måske komme til at trykke, da hurtigheden er hans klart farligste våben, og den kan forsvinde med alderen. Tætteste konkurrent: Michael Silberbauer

Michael Krohn-Dehli. Jeg tror Jon Dahl takker af efter VM2010 og her kunne det være et friskt pust med Krohn-Dehli som, hvis han undgår skader, ikke er at finde i BIF efter sommeren 2010. Han kan drible og målfarlig, om end ikke i samme grad som Jon Dahl, hvilket kan vise sig at være hans største handicap hvis vi forsætter med samme spillestil efter VM2010. Tætteste konkurrent: Lasse Schøne

Nicklas Bendtner. Siger også sig selv. Driblestærk og fysisk stærk, han skal blot lære at bruge fysikken endnu bedre og drible når det er påkrævet og aflevere når det er passende, altså simpelthen blive mere effektiv. Tætteste konkurrent: Søren Larsen
Logged

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #13: 12 Feb 2009, 15:08 »

 Målmand: T.Sørensen. Til trods for en del kostbare svipsere i hans landsholdstid er han stadig den bedste vi har.
Højre back: L.Jacobsen. Igen af mangel på bedre må dette være det åbenlyse valg.
Centralt forsvar: Agger. Verdensklasse forsvarer intet mindre
Centralt forsvar: Kjær. På niveau med krøldrup, er yngre samtidig med at han får mere spilletid i sin klub en krøldrup.
Venstre back. Jan frederiksen. Ung, stabilt spillende.
Højre Kant. Kahlenberg. alt er bedre end Rommedahl!
Venstre Kant: Borring. Spiller på et højt niveau stort set hver gang, kreativ og udfordrende.
Central Midt: C.Poulsen. vel nok den bedste defensive midt vi har
Central midt: L.andreasen. stadig ung og er personlig overrasket over hvor god han er blevet.
Angreb: Bendtner. Fysisk stærk, ung, udfordrende, kreativ. stærk i luften.
Angreb: Løvenkrands. Valgt da han ville komplimentere bendter rigtig godt.

         
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Landsholdets startopstilling
« Svar #14: 12 Feb 2009, 15:10 »

Lidt mere specifikt?

Jakobsen spiller central forsvar. At bruge ham som VB vil bare gøre ham endnu mere uvant derude, da han normalt fungere i det centrale. Og det er ikke holdbart i de lange løb. Tænk sig at have en VB, som i fremtiden for sin klub vil spille central forsvarer, det holder ikke. Og med alt respekt for ham, så er han ikke bedre end Krøldrup, Agger eller Kjær.

Det gør han så ikke, han spiller venstre back...

Desuden har han indtil nu i AaB's træningskampe været et af de bedste offensive kræfter, til trods for hans defensive position på banen, men flere ass og mål tilfølge...

Men man kan godt have en Jacob Poulsen der IKKE vil spille højre back i AGF til at spille højre back på landsholdet, selvom han er højre midt??
Eller en Silber der ikke just er venstrebenet til at spille venstreback??

Hvori ligger forskellen?? Eller der er måske forskel på hvad div spillere må alt efter hvor de spiller??
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010