Lil Romario
Lilleputspiller
|
|
findes der sådan en modifyer eller hedder det modyfier.... nå anyways.. findes den til fm 09? altså den editor hvor man kan ændre i et spil man er igang med....?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
fatter det ikke.. kinesisk version?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
det tror jeg sgu.. øjeblik..
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
Lil Romario
Lilleputspiller
|
|
ja den er kinesisk.... findes den ik på et lettere tilgændligt sprog  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lil Romario
Lilleputspiller
|
|
kan man ik gøre det et sted hvor det er gratis...?... eller kan du evt sende hele programmet til mig over msn?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Jeg har ikke programmet da jeg pt. spiller FM08..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
jeg kunne selvfølgelig også bare bruge noget mere tid på at se mig bedre om .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
den findes desværre ikke endnu..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Jo, tag nr 3 i rækken (er ikke sikker) Prøvede og den virkede.
Den hedder "FmEditor for 2009"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Clestin
|
|
I skal ikke tro på dette her.. jeg er memeber og jeg kan ikke finde noget om den.. det er kun hvis man ikke er full member man kan for at lokke folk til at registrer og du kan ikke download uden at skulle betale
|
|
|
|
|
|
We ride together, we die together. Man Utd 4life
|
|
|
|