PeterProspar
Lilleputspiller
|
|
Jeg får samme fejlmeddelse i mit spil. Det virkede ellers fint i nogen uger.
Samtidigt med at fejlen opstod opdagede jeg, at dataeditoren er forsvundet. Andre der har oplevet det samme?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
nej desværre vil ellers rigtig gerne hjælpe dig men prøv eventuelt at geninstallere spillet God jul 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puchen
Lilleputspiller
|
|
Det hjælper ikke at lukke steam og DWM.exe ned.. har prøvet. Det skulle intet have med din computer at gøre. som jeg har skrevet før, så må vi desværre vente til Patch 9.2. indtil da, så har jeg gang i FM08 - den ved man sku virker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
madsfr
Lilleputspiller
|
|
Så bliver det sku spændene om fejlen er blevet fixet... Ellers ved jeg snart ikke hvad jeg skal gøre. håber ikke der kommer flere lorte bugs, jeg er fuckin træt af dem... Skrid lorte bugs, nu har mit managerspil stået standby i over en måned, shit det hårdt!!!
|
|
|
|
|
|
Hader de fucking Nordjyder
|
|
|
|
madsfr
Lilleputspiller
|
|
Fejlen ikke lavet i ny patch :-(
|
|
|
|
|
|
Hader de fucking Nordjyder
|
|
|
|
henriksen
Lilleputspiller
|
|
er der stadig ikke noget nyt ang dette problem. det kan ikke være rigtig at vi ikke kan spille vores spil.
er der nogle som har prøvet at geninstalere windows for at se om det kan afhjælpe problemet. det er det sidste jeg ikke har prøvet, men vil ikke gøre det hvis det alligevel ikke virker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushus11
Lilleputspiller
|
|
er der stadig ikke noget nyt ang dette problem. det kan ikke være rigtig at vi ikke kan spille vores spil.
er der nogle som har prøvet at geninstalere windows for at se om det kan afhjælpe problemet. det er det sidste jeg ikke har prøvet, men vil ikke gøre det hvis det alligevel ikke virker
Nu gør min det kraftdedme også!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puchen
Lilleputspiller
|
|
Jeg har ikke prøvet at genistrallere windows - jeg mener så heller ikke at det burde være noget man skulle gøre. Det der skal til, er at SI kommer i gang og gør noget ved det..
Vi må bare blive ved med at gøre opmærksom på vores problem indtil de kommer med en løsning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushus11
Lilleputspiller
|
|
Jeg har ikke prøvet at genistrallere windows - jeg mener så heller ikke at det burde være noget man skulle gøre. Det der skal til, er at SI kommer i gang og gør noget ved det..
Vi må bare blive ved med at gøre opmærksom på vores problem indtil de kommer med en løsning.
Ja og det skal være hurtigt. Er skide træt af at fixe deres bugs!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushus11
Lilleputspiller
|
|
HJÆLP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Ja, nu står jeg så også med dette problem. Er der nogen, der har nogle tips?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puchen
Lilleputspiller
|
|
Ikke det der ligner... Nøj hvor er jeg træt af det her!! De kan jo lige så godt sige: Heeey.. tak for jeres penge... smut så.. det virker ikke som om vi skal regner med at der kommer noget.. men jeg skriver jævnligt på http://www.footballmanager.net/index.php?p=info_pc og under support samt på Comminity, så ved de da at det ikke er et problem der går over af sig selv..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Nu har jeg desværre også selv fået denne irriterrende fejl ved mit spil  . Har prøvet det ting der står på siden, men det har ikke virket så mit spørgsmål er om der er nogen der har fundet en ny løsning.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushus11
Lilleputspiller
|
|
Hej allesammen. Dette her hjalp mig: Gå ind i; Start---Kontrolpanel-----System----Avanceret------Ydeevne, Indstillinger-----Avanceret----Virtuel Hukommelse, Skift---Vælg: Størrelse ved start: 2000 Maksimal Størrelse: 3000 Tryk på Definer knappen og derefter ok. Det fik ihvertfald problemet til at gå væk ved mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|