|
Elmander9
|
|
Hjælp mig! Har installeret fm09 og skal så gå ind i det. Også lukker den bare ned og siger:
Football Manager 2009 is running dangerously on memory. Please quit and free some memory.. Så trykker jeg OK, også kommer: Football Manager 2009 has run out of memory and will now quit..
Nogen som har haft samme problem og har det fået til at virke igen. Eller nogen som ved hvad jeg skal gøre, må MEGET gerne skrive..
/Elmander9
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Nov 2008, 17:11 af Elmander9 »
|
|
|
|
|
|
|
Snons
|
|
Er du sikker på at din computer kan trække spillet? Jeg havde det samme problem med Pro Cycling Manager på min gamle stationære - jeg havde simpelthen ikke nok ram. Men "hvor god" er din computer?
|
|
|
|
|
|
Real Madrid <3
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Er du sikker på at din computer kan trække spillet? Jeg havde det samme problem med Pro Cycling Manager på min gamle stationære - jeg havde simpelthen ikke nok ram. Men "hvor god" er din computer?
Hvor kan jeg se om hvor "god" den er? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snons
|
|
Vista > Jeg er stadig forholdsvist ny i vista, så her er jeg til ingen hjælp. XP > Det kan jeg godt nok ikke huske, heller ingen hjælp her... ... Jeg er ikke til den store hjælp - det er jeg ked af. Men nogle kan huske hvor mange ram computeren har, og det er her jeg tror problemet kan være.
|
|
|
|
|
|
Real Madrid <3
|
|
|
|
|
|
|
Snons
|
|
1GB ram - så kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Det burde efter min mening være nok til mindst at trække spillet. Ellers kan man lave noget der hedder "en sidefil", jeg kan ikke helt huske hvordan, men mon ikke google er en god ven.
|
|
|
|
|
|
Real Madrid <3
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Den der hjælper mig, og får mit fm til at virke.. Får 20.000Freaks!! (Får en af crew-medlemmerne til at overfører dem!!  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Kan det have noget at gøre med at din harddisk er fuld, altså er du ikke har mere plads på dit C- eller D-drev?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Andre Forslag?
Var det ikke derfor?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puchen
Lilleputspiller
|
|
Hey Folks,
Så er det min tur til at få "Memory-problemer" Har spillet det spillet det i en uges tid uden problemer og har 3gb ram, så der burde ikke være nogle problemer.
Nogle af jer super-bruger der kan hjælpe??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cannaVar0
|
|
Du har muligvis et program kørende i baggrunden som sluger alle dine ram. Ctrl+alt+delete og så vælg "processer" og tryk på hukommelse og se hvad der sluger dine ram og luk det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
puchen
Lilleputspiller
|
|
hmmm.. steam bruge jo lidt.. og explore.... men ellers er det DWM.exe som bruger 43000... hvad det er har jeg ingen anelse om 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cannaVar0
|
|
Kan du ikke lukke steam, og luk DWM.exe. Det er et program som er installeret med vista, som gerne skulle kunne lukkes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|