home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23532
  1 Bruger, 1085 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: Ramonnub
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  Fællesspil - Wycombe Wanderers.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Wycombe Wanderers.  (Læst 36336 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #90: 12 Feb 2009, 08:57 »

så tager jeg over! jeg håber at jeg kan overleve i league 1

jeg regner med at være færdig på mandag
« Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 09:06 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #91: 12 Feb 2009, 17:44 »

hvordan går det
Logged

jeg lever for fck

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #92: 12 Feb 2009, 21:00 »

hvordan går det nicolas? Smiley
får du købt nogle spillere og sådan? Opstemt
Logged

Bior
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #93: 12 Feb 2009, 21:02 »

jeg vil også have en sæson!
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #94: 13 Feb 2009, 14:05 »

så er jeg lige begyndt! er ved den 10. juli. er meget spændt ..
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

korzika
Gæst
 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #95: 13 Feb 2009, 14:20 »

Held og lykke. Smiley

Du må meget gerne opdatere os. Så meget som mugligt  Thumbs Up
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #96: 13 Feb 2009, 14:32 »

selvfølgelig
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #97: 13 Feb 2009, 16:09 »

Hvordan går det indtil videre? Smiley
Logged


nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #98: 13 Feb 2009, 16:25 »

er ikke ved ligastart endnu, men har købt en målmand
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #99: 13 Feb 2009, 16:51 »

Du lægger bare SS op hvis du får tid Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #100: 15 Feb 2009, 15:16 »

Hvordan går det med spillet indtil videre?
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #101: 15 Feb 2009, 15:29 »

Ja, Nicolas. Har du hygget dig med kæresten eller hvad? Opstemt

Syntes det er gået lidt tamt til omkring updates. ;d
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #102: 15 Feb 2009, 17:40 »

Det går jo super hurtigt her inde Opstemt
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #103: 17 Feb 2009, 15:37 »

Kan man stadig få en sæson ? (:

Lyder meget spændene (:
Hvis man kan nå self.? (:
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Fællesspil - Wycombe Wanderers.
« Svar #104: 17 Feb 2009, 15:41 »

Kan man stadig få en sæson ? (:

Lyder meget spændene (:
Hvis man kan nå self.? (:


Nej desværre. Ellers vil det simpelthen tage for lang tid, at spille hele spillet færdig.

Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010