home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1270 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team Saxo Bank - Anno 2009
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold skal min næste blog omhandle?
Silence - Lotto
Lampre
Garmin - Slipstream
Liquigas
Cervelo Test Team
Bouygues Telecom
Skil - Shimano
Diquigiovanni
Lad være med at lave en blog mere..

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank - Anno 2009  (Læst 50664 gange)
Dane 16
Landsholdsspiller

Sv: Team Saxo Bank - Anno 2009
« Svar #60: 27 Mar 2009, 19:03 »

Hvad skal jeg sige...... kan kun finde på et ord der beskriver det.. VERDENSKLASSE!!!!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #61: 27 Mar 2009, 19:20 »

Hvad skal jeg sige...... kan kun finde på et ord der beskriver det.. VERDENSKLASSE!!!!
ja!
det bliver sku sjovt når når giroen går igang, håber på schleck sejr!  Thumbs Up

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

S
Gæst

« Svar #62: 29 Mar 2009, 16:03 »

ja!
det bliver sku sjovt når når giroen går igang, håber på schleck sejr!  Thumbs Up

Det kan jeg godt love at det ikke bliver på forhånd, for ingen af de 2 brødre er med Smiley

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 29 Mar 2009, 16:21 »

Der skal Sreenshots med. Så syntes jeg hvertfald, at det bliver sjovere at læse Peace
Men KIU Smiley

S
Gæst

« Svar #64: 29 Mar 2009, 16:44 »

Der skal Sreenshots med. Så syntes jeg hvertfald, at det bliver sjovere at læse Peace
Men KIU Smiley

Det er fint nok Smiley Så prøver jeg lige at tage lidt flere fremover Opstemt

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 29 Mar 2009, 21:20 »

Hvornår regner du med en ny update er klar? Kan ikke vente længere! Smiley

S
Gæst

« Svar #66: 29 Mar 2009, 22:02 »

Hvornår regner du med en ny update er klar? Kan ikke vente længere! Smiley

Hehe den bliver postet i morgen klokken 17 Smiley Det bliver nok de 3 første etaper af Romandiet Rundt Smiley

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #67: 29 Mar 2009, 22:08 »

Hehe den bliver postet i morgen klokken 17 Smiley Det bliver nok de 3 første etaper af Romandiet Rundt Smiley
hedder det ikke normandiet rundt ? eller er jeg galt på den ?
Det kan jeg godt love at det ikke bliver på forhånd, for ingen af de 2 brødre er med Smiley

hvorfor ikke ?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 29 Mar 2009, 22:22 »

Heps.

Lækker blog Smiley Spiller selv pcm for fulde gardiner, men har dog mest gjort det med barloworld og lidt med team highroad, så det er dejligt at læse om CSC og Cancellera og Frankie, som jeg ikke kan li ..fordi de altid slår mig i forårsklassikerne Wink

Men tillykke med sejren med Frankie, den var fortjent efter cances subtopplaceringer i pavementløbene.

jeg kan se at frankie jubler da han vinder amstel gold race og et andet sted slår han ud med armene , da han bliver nummer to til valverde i spurten , hvordan får/fik du ham til det - synes aldrig mine ryttere gør det , når de i ny og næ vinder et løb. Er der en knap eller tast eller ??

-bune
« Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 22:24 af Bune » Logged

S
Gæst

« Svar #69: 29 Mar 2009, 22:34 »

hedder det ikke normandiet rundt ? eller er jeg galt på den ?  
hvorfor ikke ?

Fordi Frankie er træt efter en hård klassikermåned, mens Andy har 100% fokus på Tour de France..

S
Gæst

« Svar #70: 29 Mar 2009, 22:39 »

Heps.

Lækker blog Smiley Spiller selv pcm for fulde gardiner, men har dog mest gjort det med barloworld og lidt med team highroad, så det er dejligt at læse om CSC og Cancellera og Frankie, som jeg ikke kan li ..fordi de altid slår mig i forårsklassikerne Wink

Men tillykke med sejren med Frankie, den var fortjent efter cances subtopplaceringer i pavementløbene.

jeg kan se at frankie jubler da han vinder amstel gold race og et andet sted slår han ud med armene , da han bliver nummer to til valverde i spurten , hvordan får/fik du ham til det - synes aldrig mine ryttere gør det , når de i ny og næ vinder et løb. Er der en knap eller tast eller ??

-bune

Det er specielle knapper. Følgende knapper kan bruges: Q, W, X, C, V, B, N
Den jeg har brugt ved jubelscenen er B.
Brug den lidt før de kører i mål, og de jubler hvis de er sikre på at vinde.. De kan dog osse begynde at juble selvom de ikke vinder Smiley

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 29 Mar 2009, 23:11 »

Genialt!!

Jeg ved ikke hvordan jeg efter 1½ års gameri har kunne overse dette Smiley

Jeg er ikke i stand til selv at lure, hvor man vælger knapper. Kan du ikke sige i hvilket menupunkt det er, eller hvordan man nu indstiller det?

-bune

S
Gæst

« Svar #72: 30 Mar 2009, 10:22 »

Genialt!!

Jeg ved ikke hvordan jeg efter 1½ års gameri har kunne overse dette Smiley

Jeg er ikke i stand til selv at lure, hvor man vælger knapper. Kan du ikke sige i hvilket menupunkt det er, eller hvordan man nu indstiller det?

-bune

Du kan ikke selv indstille dem.. De ligger fast. Ja nogen gange kan det godt betale sig at læse manualen Wink

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 30 Mar 2009, 13:04 »

Det er specielle knapper. Følgende knapper kan bruges: Q, W, X, C, V, B, N
Den jeg har brugt ved jubelscenen er B.
Brug den lidt før de kører i mål, og de jubler hvis de er sikre på at vinde.. De kan dog osse begynde at juble selvom de ikke vinder Smiley

Jeg har blandt andet prøvet med Gerdermann på en bjergetape, hvor jeg førte et par meter før stregen, så jublede jeg med ham, og så susede Evans forbi  Forlegen Så man skal ikke gøre det for tidligt  Thumbs Up

Men jeg elsker denne blog  Opstemt

S
Gæst

« Svar #74: 30 Mar 2009, 17:01 »

Romandiet rundt

Et 6-dages etapeløb der kører i Schweiz. 1 prolog, 1 enkestart og en bjergetape ser ud til at være de etaper hvor det skal afgøres. For vores vedkommende  vil det nok mest blive et opvarmningsløb for vores hold til Giro di Italia. Nogle af de mindre ryttere vil dog nok få lov til at køre deres egen chance her.

Holdet:
Larsson (Ka)
Goss
McCartney
Rasmussen
Bak
Fuglsang
Bøchmann
Steensen

1. Etape: En prolog på 8 km. Ja ikke så meget at sige. Rytterne skal gøre deres bedste.
Top 5:
1.   Gustav Larsson
2.   Sebastian Lang
3.   Yuri Krivtsov
4.   David Millar
5.   Bert Grabsch

Med et brag af en enkelstart kører Larsson sejren hjem, og viser at han er klar til Giroen.

2. Etape: En kuperet etape. Vi vil selvfølgelig ud og forsøge at forsvare førertrøjen.
28 km igen: For at spare holdet kræfter har vi sendt en mand i udbrud, så vi slipper for at trække nede i feltet. Det blev danske Lars Bak der er af sted med 14 andre. De har 2.09 ned til feltet. De er på vej op ad dagens sidste stejle stigning.
22 km igen: Efter stigningen er både udbruddet og feltet splittet fuldstændigt. Forrest sidder Fischer, mens Bak ikke kunne følge med de andre opad. Larsson sidder i en 12 mandsgruppe lidt foran feltet.
14 km igen: Der er blevet lidt mere samlet. Forrest ligger en 9 mands-gruppe med Larsson i blandt. Feltet har samlet sig igen, og optaget jagten på de 9. De har 55 sekunder.
8 km igen: Larssons gruppe bliver hentet af feltet:

Mål: Colom kører først over stregen!! På de sidste kilometer lykkedes det Colom at smutte fra feltet, og han tager sejren i dag foran Casar og Jufre Pou. Colom og Casar henter 21 sekunder på Larsson og kommer op på 3. Og 2. Pladsen, men Larsson er stadig i førertrøjen.

3. Etape: En lidt fladere profil, hvor vi igen skal være vågne på angreb.
130 km igen: Igen i dag er et udbrud på 14 mand kommet af sted. I dag med 2 danskere i form af Fuglsang fra Saxo Bank, og Vanborg fra Liquigas. De har lige nu 2.21. I og med at der ikke er nogen af de store sprinternavne med, kan det ske at de får lov til at køre.
13 km igen: Feltet er samlet igen, og kører ind mod en massespurt.
Mål: Murilo Fischer snupper sejren i dag. En flot sejr til en af de lidt mindre ryttere. Larsson beholder førertrøjen.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010