home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1206 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team Saxo Bank - Anno 2009
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold skal min næste blog omhandle?
Silence - Lotto
Lampre
Garmin - Slipstream
Liquigas
Cervelo Test Team
Bouygues Telecom
Skil - Shimano
Diquigiovanni
Lad være med at lave en blog mere..

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank - Anno 2009  (Læst 50721 gange)
S
Gæst

Sv: Team Saxo Bank - Anno 2009
« Svar #90: 30 Mar 2009, 21:14 »

Du kan eventuelt rette i størrelsen herinde, så man kan klikke på billedet, for at se det i fuld størrelse?

Det har jeg prøvet på flere gange, men resultatet bliver aldrig godt..

S
Gæst

« Svar #91: 31 Mar 2009, 16:57 »

Giro di Italia

Årets første store grand tour, med 21 etaper. Et kort resumé af ruten: 1 holdtidskørsel, 1 kuperet enkelstart, og en 15 km enkelstart på sidste etape. 6 bjergetaper, 10 flade og 2 kuperede.
Favoritterne til løbet: Basso, Evans, Armstrong, Menchov, Kirchen, S. Sanchez, Gerdemann, Di Luca, Simoni og Bruseghin. Et rigtigt stærkt felt, hvilket gør det en del sværere for Larsson.
Sprintere: Bennati, Freire, Petacchi, Napolitano og Davis. Her er konkurrencen knap så skarp.

Saxo Bank holdet til løbet, og de individuelles chancer:
Gustav Larsson (Kaptajn): Han skal køre for klassementet. Han kan nok desværre ikke følge med de bedste i bjergene, men med lidt held måske vinde lidt tid i et udbrud. Ellers skal han tage tid på tidskørslerne.
Matthew Goss(Sprinter): Den unge australier får nu muligheden for at prøve sine evner i en spurt af mod de bedste. Det ser dog svært ud for ham, og han bliver måske også at finde i et udbrud.
Arvesen(Fri): Hans primære opgave vil være at ramme udbruddet de rigtige dage og gå efter etapesejre. Ellers kan han få en mindre rolle som lead-out for Goss i spurterne.
André Steensen: Har egentlig ikke den store rolle i løbet. Skal være vandbærer og hjælperytter og først og fremmest forsøge at gennemføre.
Lars Bak: Skal være hjælperytter og måske prøve at komme i udbrud
Jacob Fuglsang: Den måske bedste støtte i bjergene til Larsson. Dog uden forventninger, hvor han også bare skal forsøge at gennemføre løbet
Lasse Bøchmann: Skal bare gennemføre.
Jason McCartney: Skal føre rutine på holdet, hjælpe på holdtidskørslen.
Alex Rasmussen: Skal hjælpe Goss i spurterne.

Restultatet af afstemningen om Larssons klassementschancer:

1.   Etape: Holdtidskørsel
Resultatet:
1: Team Columbia – High Road
2: Team Saxo Bank + 0.13
3: Astaná + 0.21
4: Team Katusha + 0.32
5: Rabobank +0.36

Coming up: Giro di Italia - De første etaper.
« Seneste Redigering: 31 Mar 2009, 17:04 af S » Logged

S
Gæst

« Svar #92: 02 Apr 2009, 18:59 »

2. Etape: En flad etape med et par stigninger til sidst, der måske kan være udgangspunkt for et afgørende angreb. I og med at det er første etape, og ligner et spurtopgør, holder vi rytterne i feltet til afslutningen. Hvis den viser sig at være så hård at den sætter de bedste sprintere vil Arvesen forsøge noget.

70 km igen: et udbrud på 12 mand har 3.40, vi har ingen med.
18 km igen: Udbruddet er nu hentet, og der mangler 2 små stigninger tilbage.
6 km igen: Vi begynder på den sidste korte stigning. Goss sidder på hjul af Arvesen.
300 m igen: Spurten skal til at starte, og Arvesen har med sin store rutine kørt Goss frem i en særdeles gunstig position ved Lorenzettos baghjul ved siden af Bennati:

Mål: Lorenzetto vinder!!! På trods af en god position var de 2 Saxoer ikke stærke nok til at tage sejren foran de hurtige italienere. Petacchi når også at køre forbi og tager 3. Pladsen.

Top 5 fra etapen:
1   Mirko Lorenzetto   Lampre - N.G.C   3h31'28
2   Daniele Bennati   Liquigas   s.t.
3   Alessandro Petacchi   LPR Brakes Farnese Vini   s.t.
4   Kurt-Asle Arvesen   Team Saxo Bank   s.t.
5   Matthew Goss   Team Saxo Bank   s.t.

3. Etape: Endnu en flad etape, med lidt stigninger i finalen. Taktikken bliver den samme.

133 km igen: Et udbrud på 12 mand har 3.34
20 km igen: Udbruddet er hentet, og feltet kører ind mod endnu en massespurt.
5 km igen: Mens Arvesen og Goss ser ud til at misse finalen er der kæmpe styrt midt i feltet, hvor blandt andet Larsson ryger ned. Han kommer dog hurtigt op, og får det svært med at køre feltet ind.

150 m igen: Spurten er i gang, og da vejen stiger har Arvesen fået kørt sig frem og ligger side om side med Lorenzetto.

Mål: Lorenzetto vinder igen!!! Han var for hurtig til nordmanden, der dog henter en 2. Plads og 10 bonussekunder. Han er nu kun sølle 1 sekund fra førertrøjen Nede bagi taber Larsson tid.

Top 5 fra etapen:
1   Mirko Lorenzetto   Lampre - N.G.C   4h24'05
2   Kurt-Asle Arvesen   Team Saxo Bank   s.t.
3   Martin Elmiger   AG2R La Mondiale   s.t.
4   Alberto Ongarato   LPR Brakes Farnese Vini   s.t.
5   Daniele Pietropolli   LPR Brakes Farnese Vini   s.t.
133   Gustav Larsson   Team Saxo Bank   2.25.t.

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #93: 02 Apr 2009, 19:04 »

For selv lyst til at spille PCM når jeg læser det her, men jeg har kun 2006 udgaven Skuffet

Men det er godt at du også har SS fra etaperne.

S
Gæst

« Svar #94: 02 Apr 2009, 19:05 »

For selv lyst til at spille PCM når jeg læser det her, men jeg har kun 2006 udgaven Skuffet

Men det er godt at du også har SS fra etaperne.

Surt nok Skuffet Men du kan næsten ligeså godt vente 3 måneder og få det helt nye når det kommer Wink

motZ
Gæst

« Svar #95: 02 Apr 2009, 19:12 »

Altid spændende med nogle PCM blogs. Har selv 2008 udgaven men det har ikke virket helt optimalt så nu ser jeg bare frem til at 09' udgaven kommer her inden Tour'en.

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #96: 02 Apr 2009, 19:17 »

Som m-k-p siger får man jo lyst til at købe spillet Smiley Men jeg venter til 09'eren kommer Smiley

S
Gæst

« Svar #97: 02 Apr 2009, 19:23 »

Som m-k-p siger får man jo lyst til at købe spillet Smiley Men jeg venter til 09'eren kommer Smiley

Det ser jeg osse frem til. Ud fra udmeldingerne fra Cyanide, tyder det på at det bliver en rigtig god udgave. Udover det har de allerede en gruppe igang med at arbejde på 2010-versionen Opstemt

motZ
Gæst

« Svar #98: 02 Apr 2009, 19:25 »

De bør i hvert fald få rettet op på problemet som mange har, inklusiv mig selv, med at spillet bare lukker ned lige midt i en etape hvor efter der normalt står: "pcm.exe er holdt op med at fungere". Rigtig mange har haft dette problem og jeg håber virkelig at der vil bliver rettet op på det i næste udgave.

S
Gæst

« Svar #99: 02 Apr 2009, 19:27 »

De bør i hvert fald få rettet op på problemet som mange har, inklusiv mig selv, med at spillet bare lukker ned lige midt i en etape hvor efter der normalt står: "pcm.exe er holdt op med at fungere". Rigtig mange har haft dette problem og jeg håber virkelig at der vil bliver rettet op på det i næste udgave.

Hmm okay. Det har jeg godt nok aldrig oplevet. Men det tror jeg de har. De har arbejdet en del med management delen i år, og forsøgt at forbedre AI'en endnu mere. Nyt økonomi system, talentudviklingssys tem og transfersystem blandt andet.

motZ
Gæst

« Svar #100: 02 Apr 2009, 19:31 »

Har du nogle links til evt. billeder af det kommende spil?

S
Gæst

« Svar #101: 02 Apr 2009, 19:41 »

Har du nogle links til evt. billeder af det kommende spil?

Der er vist kun kommet 4. Men her er de:
http://www.pcmdaily.com/photogallery.php?album_id=26
Jeg ved ikke helt om du skal have en bruger derinde før du kan se dem.. Men det er gratis at oprette.

Alfster
Blogmester

« Svar #102: 02 Apr 2009, 19:57 »

Uheldig start for Larsson.. hvilken placering regner du med at du kan hive hjem til ham samlet set???

Men følger denne super PCM blog.. Bliv endelig ved

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

S
Gæst

« Svar #103: 02 Apr 2009, 20:47 »

Uheldig start for Larsson.. hvilken placering regner du med at du kan hive hjem til ham samlet set???

Men følger denne super PCM blog.. Bliv endelig ved

Nu har jeg spillet Giroen færdig Wink. Men taget i betragning af hvem der stiller op, håber jeg på en placering omkring 5-6.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #104: 02 Apr 2009, 21:45 »

Følger spændt bloggen. Er selv pt. i gang med Euskaltel hvor jeg forsøger at vinde Vuealten med Samuel Sanchez.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010