home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1164 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team Saxo Bank - Anno 2009
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold skal min næste blog omhandle?
Silence - Lotto
Lampre
Garmin - Slipstream
Liquigas
Cervelo Test Team
Bouygues Telecom
Skil - Shimano
Diquigiovanni
Lad være med at lave en blog mere..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Team Saxo Bank - Anno 2009  (Læst 50695 gange)
S
Gæst

Sv: Team Saxo Bank - Anno 2009
« Svar #105: 02 Apr 2009, 21:46 »

Følger spændt bloggen. Er selv pt. i gang med Euskaltel hvor jeg forsøger at vinde Vuealten med Samuel Sanchez.

Det lyder godt Smiley. Euskaltel er osse et meget cool hold. Men det er noget af en opgave du er kommet ud i.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #106: 02 Apr 2009, 23:48 »

Det lyder godt Smiley. Euskaltel er osse et meget cool hold. Men det er noget af en opgave du er kommet ud i.

Forventningerne er kun en 3. plads, men forsøger at vinde.
Mit problem er dog at der ikke er særligt mange ryttere på holdet hehe - mange har allerede nu kørt mange løb og jeg har efterhånden hun sparet Samuel Sanchez.

Er også i gang med Giro'en (jeg har ingen klassementhåb der) og har lige vundet en etape med Koldo i en spurt på 8 etape, så glæder mig til at høre mere om hvordan det går dig Smiley
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 18:25 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #107: 04 Apr 2009, 15:33 »

Jeg har en med Designa Køkken, hvor jeg "bare" skal vinde en masse etaper og håbe på en bedre økonomi.

S
Gæst

« Svar #108: 04 Apr 2009, 15:56 »

Jeg har en med Designa Køkken, hvor jeg "bare" skal vinde en masse etaper og håbe på en bedre økonomi.

Det lyder som et spændende projekt Smiley Har du vundet noget indtil videre?

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #109: 04 Apr 2009, 19:37 »

ja, men har kun deltaget i små løb, så lige så snart en af "de store" sprintere er med kommer jeg i top 3-5. men jeg spiller ogs kun på det laveste, jeg er ikk særlig god til det.

S
Gæst

« Svar #110: 08 Apr 2009, 15:59 »

4. Etape: Den første bjergetape. Lidt ærgerligt da Arvesen lå til at kunne overtage førertrøjen. Men ellers er taktikken at forsøge at holde Larsson på cyklen i dag, og ellers få den bedste placering på etapen der slutter opad.
126 km igen: En 9 mandsgruppe har 5.10 ned til feltet. Vi har Bøchmann med.
50 km igen: Udbruddet begynder på dagens første bjerg. De har 5.23 ned til feltet, hvor Brajkovic lige har angrebet.
40 km igen: Toppen af det første bjerg. Der sidder nu kun 5 udbrydere i front, deriblandt Bøchman. Brajkovic er nået op til forfølgergruppen. Feltet er ca. 2 minutter bagefter.
10 km igen: Udbruddet er hentet, og feltet starter på det sidste bjerg.
7.5 km igen: Menchov angriber og Larsson forsøger at følge efter.
3 km igen: Fronten er splittet op i 2 favoritgrupper. Den forreste med 8, og 21 sekunder efter en gruppe med 6, deriblandt Larsson.
Mål: Basso og Menchov får sat de andre favoritter, og Basso kan køre først over stregen. Larsson kører en dårlig etape, og mister en del tid. Basso overtager også førertrøjen, Larsson ligger som nummer 25.

5. Etape: Endnu en bjergetape, vi håber at Larsson gør det lidt bedre i dag. Afslutningen er igen et bjerg, dog knap så stejlt, så det ligger lidt bedre til Larsson.
44 km igen: En 7-mandsgruppe er af sted. Fuglsang er med. De har 4.10 til feltet.
30 km igen: Udbruddet starter på dagens sidste bjerg der er altså har en længde på hele 28,5 km og stiger i gennemstnit 6.1.
19 km igen: Fuglsang har splittet frontgruppen, da han mente det gik for langsomt og kører nu forrest. Feltet er dog ikke langt bagefter. Nede i feltet bliver der angrebet lidt på skift.
16 km igen: Basso er kørt fra feltet, og ligger nu med Larsson foran de andre favoritter.
8 km igen: Fuglsang bliver først nu overhalet af Basso. Larsson er faldet tilbage til en større gruppe 1.04 efter Basso.
3.5 km igen: Basso ligger stadig alene forrest. Han bliver jagtet af Popovych, Menchov og Kirchen. Larsson er faldet længere tilbage.
Mål: Basso tager endnu en etapesejr. Lidt efter kommer Popovych, Menchov og Kirchen ind. Larsson kører ind i 4. Gruppe. Selvom han taber 2.29 i dag glider Larsson alligevel op på 8. Pladsen i klassementet.

6. Etape: En kuperet etape, der rimelig sikkert ender med at et udbrud holder hjem. Vi skal have en mand med i dag, og helst Arvesen!
186 km igen: Dagens udbrud på 9 mand er af sted og har 4.55 til feltet. Vi har Arvesen med. De øvrige 8: Sutton, Irizar, Gautier, Chérel, Pérez, Marinangeli, Albasini og Ortega.
108 km igen: Udbruddet er på vej op ad dagens første slemme stigning. De har 8.19 ned til feltet.
92 km igen: Udbruddet er nede på 7. Feltet har kørt stærkt opad stigningen og udbruddet har nu kun 4.14.
48 km igen: Udbruddet bliver hentet på vej opad dagens 2. Stigning. Larsson prøver at angribe.
40 km igen: Larsson ender en gruppe på 4, 47 sekunder foran feltet.
23 km igen: Larsson ligger i en 5-mandsgruppe, med de andre favoritter. Kirchen og Popovych ligger i front.
3 km igen: En 12-mandsgruppe skal spurte om sejren, og her må Kirchen være favorit. Menchov er som den eneste fra toppen ikke med.
Mål: Det bliver dog Evans der tager sejren i dag. Der bliver ingen forskydninger i klassementet.

7. Etape: Endnu en kuperet etape, hvor vi igen vil forsøge at komme i udbrud.
175 km igen: Dagens udbrud på 3 mand er kørt. De 3 er: Arvesen, Astarloa og Pérez. De har 6.27 til feltet.
110 km igen: De 3 har nu 11.37.
50 km igen: Udbruddet har 2.36 og ser ud til at blive hentet. Nede i feltet angriber Kirchen
21 km igen: Vi er på vej ned af den lange nedkørsel mod mål. Forrest sidder Larsson, Popovych og Karpets. De har 1.02 ned til feltet hvor Ivan Basso sidder med førertrøjen.
10 km igen: Samuel Sanchez er kommet op til 3. Mandsgruppen, og de har 1.20

200 m igen: Karpets er faldet fra, og afgørselsen står mellem de 3 i spids. Larsson ligger bagerst.

Mål: Som forventet vinder Sanchez. Larsson kører ind på 3. Pladsen, og tager lidt tid på førertrøjen

Top 5 i det samlede klassement efter etapen:
1   Yaroslav Popovych   Astana Cycling Team   28h30'04
2   Ivan Basso   Liquigas   + 25
3   Cadel Evans   Silence - Lotto   + 3'03
4   Kim Kirchen   Team Columbia - High Road   + 4'29
5   Gustav Larsson   Team Saxo Bank   + 4'55

Popovych får altså taget nok tid til at hente førertrøjen.

Coming up: Giroen fortsætter

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 08 Apr 2009, 16:06 »

god blog

PSN: Guldfck

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #112: 08 Apr 2009, 16:10 »

Jeg er helt tosset med din blog, fint skrevet.

Godt nok nogen svære folk du er imod, så en top 5 med Larsson vil være ganske godkendt vil jeg sige. Ærgeligt at Arvesen ikke vandt da han blev 2ér.

Ser frem til at læse mere.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #113: 08 Apr 2009, 18:34 »

helt enig med Blazzo.

Hvordan er dit kamera, mit er fra siden og jeg synes det er pisse irriterende, jeg vil gerne have de samme som før updaten.

Bobogol
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 08 Apr 2009, 18:58 »

Fantastisk blog! ser frem til afslutningen af Giro'en..

S
Gæst

« Svar #115: 08 Apr 2009, 21:19 »

Mange tak for de glade comments Smiley.
Ja drengene virker skarpe indtil videre. Wink

Til Dane 16: Du kan ændre på kameravinklen ved at folde kameramenuen ud oppe i højre hjørne, og så vælge fri kameravinkel. Derefter kan du indstille dit kamera ved at holde ALT-knappen i bund og dreje med musen, samt zoome ud og ind med scrolleren Smiley

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #116: 08 Apr 2009, 21:21 »

hvornår kan vi forvente endnu en update? Smiley

S
Gæst

« Svar #117: 08 Apr 2009, 21:29 »

Til Macke: I morgen engang. Jeg er ikke hjemme her i påsken, så jeg har kun min bærbare med, så jeg kan ikke lave flere updates end det jeg har med på Giro di Italia. Så jeg må lige spare lidt på det jeg har. Men det kommer i løbet af dagen i morgen.

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #118: 08 Apr 2009, 21:31 »

det er i orden du Wink

Dane 16
Landsholdsspiller

« Svar #119: 08 Apr 2009, 21:55 »

Til Dane 16: Du kan ændre på kameravinklen ved at folde kameramenuen ud oppe i højre hjørne, og så vælge fri kameravinkel. Derefter kan du indstille dit kamera ved at holde ALT-knappen i bund og dreje med musen, samt zoome ud og ind med scrolleren Smiley

tak, jeg havde mistet lysten til at spille det pga. det dårlige kamera.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010