home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  2 Brugere, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Køb af målmand til england!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Køb af målmand til england!  (Læst 1895 gange)
borum
Ynglingespiller

Køb af målmand til england!
« : 09 Feb 2009, 23:10 »

Hej. Jeg skal til at købe en ny målmand til tottenham. da Gomes er ved at blive gammel. - anbefaler lige ham til alle klubber, han er pisse god! Peace

Men jeg står lidt og kigger på Steve Mandanda, Igor Akinfeev og René Adler ! Jeg synes de alle 3, har nogle gode egenskaber, og alle 3 med en god naturlig form.
Så ville lige hører her først, er der noget jeg skal kigge bestemt efter af skills, til engelsk fodbold, og nogle der kan anbefale en af de her 3?

3460-NicO
Reserveholdsspiller

Sv: Køb af målmand til england!
« Svar #1: 09 Feb 2009, 23:13 »

Jeg vil anbefale Igor Akinfeev , da jeg tidligere har haft ham i englesk fodbold i netop Tottenham , han gjorde det så godt at han kom på Årets hold i hans første sæson i england , så køb ham Wink , kommer dog an på hvor mange penge du har , da han ikke er helt billig Wink

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #2: 09 Feb 2009, 23:14 »

Hvad med en Manuel Neuer eller en Asenjo, hvis han ikke er blevet købt endnu? Smiley

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 09 Feb 2009, 23:21 »

Mandanda har jeg hørt fra flere skulle være den allerbedste af dem der ikke allerede spiller i de største klubber, men jeg har selv ingen erfaringer med ham. Igor Akinfeev har jeg lidt erfaringer med og han er en klassemålmand med vilde stats. Og så vil jeg tror han kun koster omkring 200 mio selv om han har mange år tilbage af karrieren.

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 09 Feb 2009, 23:22 »

Jeg havde også akinfeev i mit man city save Peace han gjorde det fantastisk.. kom på årets hold i første sæson og sikrede mig liga cuppen med to straffesparks redninger mod Man U.. Han er fantastisk Opstemt måtte slippe 200 mio for ham, så han koster ret meget Smiley

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 09 Feb 2009, 23:25 »

Har selv haft Akinfeev med et Aston Villa spil og der var han en afgørende faktor hele sæsonen.
Så kan kun anbefale ham Peace

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

borum
Ynglingespiller

« Svar #6: 09 Feb 2009, 23:27 »

Har 500mil Smiley Men transferen er lukket, er i år 2010, september. Så venter nok lige 1-2måneder med at skrive kontrakt med nogle. hvis der kommer andre, eller et målmandstalent Opstemt

hamsjel11
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 10 Feb 2009, 10:21 »

Har Steve Mandanda i et city sace game, 2 år bliver han kåret til veredens bedste målmand. Han er klasse. Alle mine forsvarsspillere sioger at han er vigtigt for holdet. Og når Joe hart står lukker vi også markant flere basser ind. Efter min mening er han en klasse keeper.Også bedre end akinfeev. Har haft dem begge. i 09. Så når man ikke kan få buffon, så må man nøjes med Steve Mandanda Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 10 Feb 2009, 10:34 »

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010