home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Kluberfaringslisten.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kluberfaringslisten.  (Læst 6385 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kluberfaringslisten.
« : 09 Feb 2009, 21:29 »

Hey guys.

Jeg fik en idé efter at have læst Gossers geniale tråd hvor han samlede alle talenter og puttede dem ind i en excel-fil.
Idéen går ud på at samle alle klubber som i har spillet med mindst en sæson og derefter skal i skrive jeres erfaringer med klubben hér.

I bedes udfylde denne når i smider en klub ind:

Klub:
Liga:
Økonomi: (transferpenge, saldo osv.)
Bedste spiller:
Placering efter 1. sæson:
Anbefaling til indkøb: (kort og præcist)
Anbefaling: (Taktik/opstilling) (kort og præcist)


For ikke at skabe for meget forvirringen bedes i kun poste ovenstående erfarigsblanket.

Eventuelle kommentarer sendes i PB Smiley

Mvh BB.




Kluberfaringsliste
- Kør helt ned i bunden og tryk der hvor der står "Save file to your PC" -> tryk åbn.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 19:25 af Barca-boy » Logged


Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #1: 09 Feb 2009, 21:54 »

Klub: AGF
Liga: Super Ligaen
Økonomi: kan ikk huske gammel gem
Bedste spiller: Jakob Poulsen, Nando Rafael eller Dioh Williams
Placering efter 1. sæson: 1
Anbefaling til indkøb: Arthur Sorin Fri (Kalmar FF), Rasmus Christiansen 550k (Lyngby), Mikael Antonsson 650k (FCK)..
Anbefaling: jeg brugte 4-2-2-2 i de to første sæsoner hvor jeg vandt.. og i 3 sæson vandt jeg over selveste Basel i CL 3 kval. runde og Valencia og Olympiakos i CL Gruppespil hvor jeg ligger nummer. 2 med 6 point.. Opstemt så et super godt hold..
Logged

Lavet Af GadeFM

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #2: 09 Feb 2009, 21:58 »

Klub: Brøndby IF
Liga: Sas Ligaen
Økonomi:
Bedste spiller: Christian Benitez/Kristoffer Hæstad
Placering efter 1. sæson: 1 plads
Anbefaling til indkøb: Som i kan se er Christian Benitez og Kristoffer Hæstad to spillere jeg købte til brøndby og de gjorde det bare super. Benitez bombede rimelig godt og hæstad, der egentlig var udset som reserve for gislason overtog efter få kampe pladsen på den defensive midtbane.
Anbefaling: Få dig en gardering på venstre back og def midt. en angriber til start opstillingen og så måske også en til højre back hvis ikke man syntes at randrup/wass er gode nok der..

Har ikke skrevet noget i økonomi for vidste ikke helt hvad du ville have der, men anyway det var i hvertfald mine råd om brøndby
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #3: 09 Feb 2009, 22:19 »

Klub: Brøndby IF
Liga: Sas Ligaen
Økonomi:
Bedste spiller: Christian Benitez/Kristoffer Hæstad
Placering efter 1. sæson: 1 plads
Anbefaling til indkøb: Som i kan se er Christian Benitez og Kristoffer Hæstad to spillere jeg købte til brøndby og de gjorde det bare super. Benitez bombede rimelig godt og hæstad, der egentlig var udset som reserve for gislason overtog efter få kampe pladsen på den defensive midtbane.
Anbefaling: Få dig en gardering på venstre back og def midt. en angriber til start opstillingen og så måske også en til højre back hvis ikke man syntes at randrup/wass er gode nok der..

Har ikke skrevet noget i økonomi for vidste ikke helt hvad du ville have der, men anyway det var i hvertfald mine råd om brøndby

et godt råd til angriber pladsen kunne også være Dioh Williams han lavede 25 mål i en sæson som mig og en af mine venner havde sammen så det kunne også være ham.. d:
Logged

Lavet Af GadeFM

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #4: 10 Feb 2009, 12:36 »

Klub: Fiorentina
Liga: Serie A
Økonomi: Start (30mill) efter en sæson kommer an på placering, jeg blev nr 1 (ca 300-400mill)
Bedste spiller: Vargas
Placering efter 1. sæson: 1
Anbefaling til indkøb: en HB (Santon)
Anbefaling:

Jeg kører en 4-1-2-1-2 uden wings, så der man man hurtigt sælge Martin Jørgensen, Gobbi, Semioli, Santana, også hente en HB og en OMC, jeg hentede Angel Di Maria, selvom han er wing, så omskolede jeg ham.
Købte for lige knap 100mill og solgte for 105.

Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

ridderteiro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #5: 10 Feb 2009, 12:51 »

Klub: PSG
Liga: Ligue 1
Økonomi: %
Bedste spiller: Gomis
Placering efter 1. sæson: 1. pladsen
Anbefaling til indkøb: Køb Gomis til angrebet, han har været fantatisk for mig.
Anbefaling:
Spiller en 4-1-2-2-1 med to wings. Den er perfekt til tekniske hold. PSG har rigeligt med spillere. Det vigtigste er en ny angriber, da Kezman ikke er god nok (i mine øjne) . Derudover vil jeg nok købe en højre wingback til at supplere ham de har.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #6: 10 Feb 2009, 12:55 »

Klub: PSG
Liga: Ligue 1
Økonomi: %
Bedste spiller: Gomis
Placering efter 1. sæson: 1. pladsen
Anbefaling til indkøb: Køb Gomis til angrebet, han har været fantatisk for mig.
Anbefaling:
Spiller en 4-1-2-2-1 med to wings. Den er perfekt til tekniske hold. PSG har rigeligt med spillere. Det vigtigste er en ny angriber, da Kezman ikke er god nok (i mine øjne) . Derudover vil jeg nok købe en højre wingback til at supplere ham de har.


Bruger du så ikke Hoarau?!
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #7: 10 Feb 2009, 14:04 »

Klub:
Werder Bremen
Liga:
1. Bundesliga
Økonomi:
Den er forholdsvis sikker. De skylder ikke så mange penge. De får et budget på 34, men du kan spørge om flere, og tit får du omkring de 100.000.000
Bedste spiller:
Diego, Per Mertesacker og Torsten Frings
Placering efter 1. sæson:
Nummer 2 er meget realistisk
Anbefaling til indkøb:
Hele tiden kigge på om der er nogle store spillere der bliver sat til salg for små priser, men i første sæson ville en højrekant være meget god at købe. I mit spil der fik jeg i anden sæson Elano, men ellers en Tranquillo Barnetta eller en Arshavin ville i første sæson være god at hente.
Anbefaling:
Spil 4-4-2 med diamanten på midten. Diego er en rigtig god spilfordeler.
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #8: 10 Feb 2009, 14:17 »

Jeg vil gerne bede jer om ikke at skrive kommentarer i denne tråd, udover blanketten. Thumbs Up
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #9: 10 Feb 2009, 14:33 »

Klub: Liverpool FC
Liga: Premier league
Økonomi: 160 mio i starten. 420 mio. i anden sæson, og 600 mio i tredje sæson.
Bedste spiller: Fernando Torres, 61 mål i 53 kampe (første sæson). Anden sæson (Lionel messi, scorede 23 mål som wing). Tredje sæson Fernando Torres med 50 mål i 56 kampe.
Placering efter 1. sæson: 1
Anbefaling til indkøb: Bojan og Lionel Messi skal hentes i andet sommertransfervindu e. Til at starte med har man allerede et rigtig stærkt hold. Kunne evt. anbefale at omskole nogen offensive midt + købe Gonzalo Higuain for 130 mio.
Anbefaling:
Kør 4-1-2-2-1 4 Forsvar, 1 def midt, 2 center midt, 2 wings og 1 angriber. Den gav mig over 180 mål i 56 kampe. Selvfølgelig skal Robbie Keane bare dø, og Torres på toppen..

Klub: Internazionale FC
Liga: Serie A
Økonomi: 110 mio i starten, 700 mio anden sæson, 1.4 mia tredje sæson.
Bedste spiller: Sæson 1: Ibrahimovich, Sæson 2: Bojan og Lionel Messi, Sæson 3: Cristiano Ronaldo og Fellaini
Placering efter 1. sæson: 1
Anbefaling til indkøb: Fellaini fra Everton. Han bomber af en midtbane. I anden sæson hentede jeg Lionel Messi, Bojan, Breno og Federico Fazio. I tredje sæson købte jeg Cristiano Ronaldo for 700 mio og Anderson for 300 mio, husk at få et godt forhold til Ferguson.
Anbefaling: Samme taktik som i liverpool. Målrig!!

Klub: Odense boldklub
Liga: SAS Ligaen
Økonomi: 16 mio (klubben blev så købt af en sugar daddy, så jeg fik 100 i første sæson.  Shockeret
Bedste spiller: Djiby Fall, 60 mål i 48 kampe. Bla 40 af dem i ligaen.
Placering efter 1. sæson: 1
Anbefaling til indkøb: Vegard Forren, Sal Zizzo og Issah Ahmed.
Anbefaling: Samme taktik som Liverpool.

Klub: Celtic
Liga: Skotske premier divison
Økonomi: 90 mio første sæson, 200 i anden.
Bedste spiller: Vennegoor of Hesselink
Placering efter 1. sæson: 1
Anbefaling til indkøb: Miguel Veloso
Anbefaling: 4-4-1-1
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #10: 10 Feb 2009, 21:25 »

Klub:
Newcastle United
Liga:
Barclays Premier League
Økonomi:
De har en gæld på 1 mia, så det er ikke så let som de andre midterhold (City, Spurs etc.) at skabe sig et verdensklassehold. De får ca. 30.000.000 at købe for. Men du kan jo altid spørge bestyrrelsen om flere.
Bedste spiller:
Shay Given, Michael Owen, Oba Martins
Placering efter 1. sæson:
5-10
Anbefaling til indkøb:
Hvis du sælger lidt eller spørger om flere, så ville Angel di Maria være god, som en kreatør på midtbanen. En Hedwiges Maduro er også god at hente. Han er ikke ønsket i Valencia og kan erhverves for de 11 mio. Han er en god allround spiller, som er perfekt som back up.
Anbefaling:
Forlæng kun med Owen, hvis han går med til at gå ned i løn. Hans ugeløn trykker virklig på økonomien. Spil en defensiv formation i starten, og vær god på kontra og scor på din chance.
Danny Guthrie skal du bruge og beholde, han er en solid midtbanespiller
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #11: 10 Feb 2009, 21:32 »

Klub:
U,C. Sampdoria
Liga:
Serie A
Økonomi:
Fornuftig økonomi. Ingen gæld og en værdi på ca. 300 millioner i starten som hurtigt siger. 60 millioner til indkøb vist nok.
Bedste spiller:
Antonio Cassano, Angelo Palombo, Daniele Dessena
Placering efter 1. sæson:
4-8
Anbefaling til indkøb:
Carlos Kameni til at forstærke den svage målmandspost. Robert Lewandowski til angrebet.
Anbefaling:
Spil 3-5-2 med Ziegler og Delvecchio på kanterne, Dessena, Palombo og Sammarco centralt. Accardi, Bottinelli og Campagnaro i forsvaret med Cassano og Fornaroli i front.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 19:43 af -LFC- » Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #12: 11 Feb 2009, 21:06 »

Klub: Getafe
Liga: La Liga
Økonomi: 30 mio.
Bedste spiller: Gavilan, Uche.
Placering efter 1. sæson: 5
Anbefaling til indkøb: Købte ingen i 1. sæson.
Anbefaling: 4-2-2-2 wings.
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Erfaringslisten.
« Svar #13: 11 Feb 2009, 21:48 »

Klub : Juventus
Liga : Serie A
Økonomi : Fornufig økonomi uden gæld. Saldo : Ca. 220 mio Transferbudget : 90 mio
Bedste spiller(e) : Del Piero, Chiellini, Buffon
Placering efter 1. sæson : 1-3
Anbefaling til indkøb : Backs : Tawio, Emanuelson, Nicolas Burdisso, Ilsinho, Rafinha, Christian Panucci. MCo : Hernanes, Douglas Costa, Diego Buonanotte, Diego
Anbefaling : En flad 4-4-2 med Buffon på mål, Molinaro, Chiellini, Legrottiagte og Grygera i forsvaret, Giovinco eller Nedved, Tiago, Sissoko, Camoranesi på midtbanen og Amauri og Del Piero i angrebet. Hurtige direkte afleveringer direkte, offensiv mentalitet og en normal stående forsvarslinje.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 21:54 af Rooland » Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kluberfaringslisten.
« Svar #14: 13 Feb 2009, 19:22 »

Så er den første liste smidt op  Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010