home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1025 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2009
| | | | |-+  Fejl i installationen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Fejl i installationen  (Læst 6079 gange)
tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #15: 09 Feb 2009, 22:55 »

Kunne ikke rigtig finde ud af hvilket link jeg skal trykke på i dit link til DirectX
Du skal bare vælge CONTINUE øverst i det gule felt.
Og så kører installationen derfra.
Logged


cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #16: 09 Feb 2009, 22:56 »

tak:)
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #17: 09 Feb 2009, 23:00 »

Nu er den igang med at installere DirectX. Kan det hjælpe på at det starter hurtigere op?
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #18: 09 Feb 2009, 23:05 »

Nu er den igang med at installere DirectX. Kan det hjælpe på at det starter hurtigere op?
Næh tvivler på, at det er der fejlen ligger.
Afinstaller spillet HELT og prøv at installerer den igen.
Sørg for at du ikke ahr andet åbent, mens du installerer.
Kommer den med samme fejlmeddelse igen tyder det på, at der er en fejl på cd'en. Tør den evt. af for fedtede fingre m.m.
Logged


cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #19: 09 Feb 2009, 23:08 »

Har prøvet det en masse gange. Med 2 forskellige fm09 cd'er. Det virker på en anden computer hjemme hos mig. Ville bare gerne have det til at fungerer optimalt på min egen computer. Det mener jeg også den bør kunne når Fifa 09 virker uden problemer. Synes det virker mystisk
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #20: 09 Feb 2009, 23:13 »

Fejlen ligger i installationen så tror du det vil hjælpe hvis jeg lagde installationsmappen fra den computer hvor det virker over på en usb og lægge mappen ind på min egen computer uden at installerer det?
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #21: 09 Feb 2009, 23:20 »

Fejlen ligger i installationen så tror du det vil hjælpe hvis jeg lagde installationsmappen fra den computer hvor det virker over på en usb og lægge mappen ind på min egen computer uden at installerer det?
Har forsøgt at søge på dine fejlmeddelelser men blev ikke ret meget klogere.
Umiddelbart, hvis jeg forstår dine fejlmeddelelser ret, så virker det som om, at den ikke kunne tilføje et startikon i spil mappen i din start menu. Og er det bare det, har det ingen indflydelse på hvordan spillet kører.
Logged


cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #22: 09 Feb 2009, 23:22 »

Jeg tror også at det betyder at selve genvejen der ligger i mappen ikke fungerer optimalt
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #23: 09 Feb 2009, 23:26 »

http://community.sigames.com/showthread.php?p=2095721 Fandt en der havde det samme problem ved at søge på com.sigames.Install Anywhere.WindowsGam eExplorer
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #24: 09 Feb 2009, 23:35 »

Kigger videre på det imorgen
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #25: 10 Feb 2009, 15:32 »

Der står på nettet at mit grafikkort er op til Integreret Intel Graphics Media Accelerator X3100. Er det ikke godt nok?
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fejl i installationen
« Svar #26: 10 Feb 2009, 18:14 »

ingen der ved om det grafikkort er godt nok?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010