|
cpg
|
|
Brugerdefineret handling: com.sigames.Install Anywhere.WindowsGam eExplorer Status:FEJL Yderligere notater:FEJL - class com.sigames.Install Anywhere.WindowsGam eExplorer NonfatalInstallExce ption RegisterWithGameExp lorer() failed: Failed to add game to Game Explorer
Denne fejl skete under installationen. Har prøvet at om installere det men den kom bare igen.
Hvad kan jeg gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
ingen der ved hvad jeg kan gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Problemet ved denne fejl er at den tager næsten en halv time om at starte fm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Installerer du over Steam eller alm.  Har du efter du har afinstalleret spillet, fjernet mapperne helt fra Dokumenter og programmer inden du geninstallerede??? Har du opdateret din Windows og din Grafikdriver, samt DirectX???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Jeg installere via almindelig da jeg ikke kan få steam til at virke ordentligt. Ja Jeg har fjernet alt. Hvordan opdaterer man de der ting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Hvor ligger grafikdriveren?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Hvor ligger grafikdriveren?
Først og fremmest skal du finde ud af hvilket grafikkort du har i din pc. Kører du XP eller Vista?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Mit grafikkort er godt nok til at kører fifa09 så det skulle helst ikke være der problemet ligger. Jeg bruger vista
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
FM også godt starte. Problemet er bare det tager en halv time om at gå igang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Mit grafikkort er godt nok til at kører fifa09 så det skulle helst ikke være der problemet ligger. Jeg bruger vista
Det er ikke sikkert. Opdater under alle omstændigheder dine driver til grafikkortet. Der er nok 80% chance for at det er et Nvidia eller Ati grafikkort. Så kan du gå ind på deres hjemmesider, og hente den nyeste driver. Er det en bærbar eller stationær pc?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
FM også godt starte. Problemet er bare det tager en halv time om at gå igang.
Tyder jo også på, at der er en fejl et eller andet sted. Med mindre du har under en 1GB ram i pc'en...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Det er en bærbar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Ifølge nettet er der 3 gb ram på min computer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Kunne ikke rigtig finde ud af hvilket link jeg skal trykke på i dit link til DirectX
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|