home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor  (Læst 17279 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Begyndelsen - Den Ukendte Faktor
« Svar #45: 03 Mar 2009, 01:16 »

Nej du har slettet noget af det der står derinde Opstemt
haha! nu har jeg hørt det med.  funny
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Begyndelsen - Den Ukendte Faktor
« Svar #46: 03 Mar 2009, 15:12 »




Ikke godt nok



QPR 2-2 Plymouth (CH)
Cristaldo, Baha
Swansea 3-0 QPR (CH)
QPR 1-0 Barnsley (CH)
Rob Atkinson (sm.*)
Derby 1-0 QPR (CH)
Southampton 1-4 QPR (CH)
Blackstock, Baha x2, Hall
QPR 0-0 Coventry (CH)
QPR 3-3 Ipswich (CH)
Jonathan Cristaldo x2, Angelo Balanta
Reading 2-1 QPR (CH)
Nabil Baha (Pavón udvist)
Så er det tid til endnu en omgang FM. Så nu skal i høre om hvad der er sket siden sidst i QPR og diverse turneringer. Efter 0-0 kampen mod Burnley lå vi ikke så godt i tabellen. Som sagt havde vi 8 point efter 5 kampe, og det skulle forbedres. Vi spillede 2-2 hjemme mod Plymouth. Ikke helt godt nok. Men det positive var at Baha fik scoret, og viste at han kunne score. Talentet Cristaldo kom også på måltavlen. Så gik turen til Liberty Stadium hvor Swansea ventede. Som i nok så ude i højre side tabte vi 3-0. 3-0!!! Det var satans! Og det værste er at de scorede deres første mål i det 85. minut, og derefter to gange i overtiden. Ret så frustrerende! Den næste kamp på programmet var hjemme mod Barnsley. Vi vandt 1-0 på et selvmål af Rob Atkinson. Det var egentligt fortjent, for vi styrede kampen. 3 vigtige point. Den næste kamp var var ret svær på forhånd. Vi sklle møde Derby på udebane. De havde indtil da haft en god sæson, så det overraskede mig egentligt ikke at vi tabte 1-0.
Loftus Road



Jeg var dog stadig bitter over ikke at have fået point med fra kampen. Den næste kamp skulle bare vindes. Vi var inde i en dårlig periode, og for at rette op det sagde jeg inden kampen at jeg forventede en sejr. Den fik jeg så. Vi vandt med hele 4-1 i en kamp hvor Nabil Baha virkeligt spillede godt og fik sit navn på scoringstavlen to gange. Men ak! Næste kamp spillede vi igen 0-0, og kunne dermed igen ikke holde niveauet fra sidste kamp. Hold kæft en lorte kamp. Nu må vi altså til at få noge point! Det kan ikke være rigtig med alle de pointtab! Den teori blev styrket endnu mere da det blev 3-3 hjemme på Loftus Road mod Ipswich. Det var sådan set okay. De var også med i oprykningskampen, så vi tabte i det mindste ikke til dem.
Den sidste kamp i skal høre om, er en der hurtigt skal glemmes! Vi tabte 2-1 på udebane mod Reading. De førte 2-0 ved pausen. Vores situation blev forringet da Pavón blev udvist i det 74. minut. Som et plaster på såret reducerede Nabil Baha otte minutter før tid.


Konklusion:

Igen har truppen ikke gjort det godt nok. Vi har fået skrabet sølle 9 point sammen i de seneste 8 kampe. Det vil sige at vi nu har 17 point efter 13 kampe. Vi har spillet under forventning når man ser på truppen. Dermed har jeg har kun tre ord tilbage at skulle have skrevet inden denne update er færdig: Ikke godt nok!


Tegnsætning:
* Selvmål
Gul= Uafgjort
Rød= Tabt
Grøn=Vundet
Spillere fra mit hold der har scoret står med hvidt nedenunder kampens resultat. (Dette gælder også for udvisninger og selvmål.)
« Seneste Redigering: 04 Mar 2009, 08:07 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Ikke godt nok - Den Ukendte Faktor
« Svar #47: 03 Mar 2009, 17:22 »

hvad synes i om den nye opsætning ?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Ikke godt nok - Den Ukendte Faktor
« Svar #48: 09 Mar 2009, 16:10 »




Stadig ikke tilstrækkeligt



Jeg må indrømme at mit QPR-hold er inde i en mindre krise. Resultaterne har ikke været som jeg forventede, og der skal nu helt andre 'boller på suppen' for at jeg skal rykke op. Denne update omhandler de sidste 12 kampe inden nytar 2009.
QPR 1-0 Sheffield Wed. (CH)
Tilskuere: 14222
Dommer: Temitope Lee
Vores Måscorer(e): E. J. Ledesma
MOM: Richard Wood, Sheff Wed
QPR 2-2 Burnley (CH)
Tilskuere: 12146
Dommer: Clive Penton
Vores Målscorer(e): Ephraim, E. J. Ledesma
MOM: Remco van der Schaaf, Burnley
Charlton 1-1 QPR (CH)
Tilskuere: 22277
Dommer: Ryan Harwood
Vores Målscorer(e): Angelo Balanta
MOM: Danel Parejo
Blackpool 2-0 QPR (CH)
Tilskuere: 6797
Dommer: Colin Webster
Vores Målscorer(e): Ingen
MOM: Alan Gow, Blackpool

Kun en sejr talte, da jeg skulle spille mod Sheffield Wednesday. Jeg fik den, men jeg ville meget gerne have haft en mere sikker en. Ledesma blev vores eneste målscorer da han i 1. halvlegs overtid scorede på straffe begået af Richard Hinds på vores angriber Jonathan Cristaldo. I 2. halvleg pressede 'Onsdagsklubben' på, men de formåede heldigvis for mig, ikke at udligne.
Vores næste kamp var mod Burnley på hjemmebane. Burnley havde klaret sig godt, og indtog 8. pladsen inden opgøret. Vores fløj Hogan Ephraim sikrede vores føring på 1-0 efter 36 minutter, og det ændrede sig ikke inden pausen. Bare to minutter inde i 2. halvleg scorede Ledesma for anden kamp i træk, og denne gang var det ikke fra 11-meter plætten. Bolden blev sat ind i mået fra kanten af feltet, og endte lige i krydset. På det tidspunkt tænkte jeg at sejren måtter være i hus. Men ak, først reducerede Steven Thompson med 22 minutter igen, og senere var det hollænderen Remco van der Shaafs tur til at gøre livet surt for mig. Han udlignede til slutresultatet 2-2 med bare seks minutter igen.
Efter den mindre skuffelse gjaldt det nu udekampen mod Charlton. Igen kom vi foran i første halvleg, denne gang på Angelo Balantas fuldtræffer efter 32 minutters spil. Vi spillede godt i anden halvleg og havde nogle gode chancer. Men! Helt ufortjent og med sølle to minutter tilbage at spille i, dukker Charltons angriber Svetoslav Todorov op af ingenting, og sætter bolden i kassen bag en klart overrasket Radek Cerny. Kampen endte som sagt desværre ufortjent 1-1.
I den næste kamp mod Blackpool var vi mere eller mindre passive og tabte fortjent 2-0 på en fremragende solo-præstation af Alan Gow. Han scorede begge mål for Blackpool, og blev kået som Man of The Match. Jeg synes efterhånden at vi falder længere og længere bagud i tabellen for hver kamp der går. Så nu må jeg igang med en ny taktik inden kampen mod Watford på hjemmebane ...
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:15 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8 Stadig ikke tilstrækkeligt - Den Ukendte Faktor
« Svar #49: 09 Mar 2009, 17:56 »

no comments ?
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010