home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 321 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedst talentarbejde?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Bedst talentarbejde?  (Læst 4534 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #15: 19 Maj 2006, 18:10 »

Lecce, Ajax, West Ham, Sydamerika, Tårnby.

Umiddelbart dem som jeg kan komme i tanke om lige nu Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #16: 19 Maj 2006, 18:12 »

Der er mange bud og de fleste hold har vel også en enkelt el. to spillere, der kan siges at være udklækket i klubben.

Jeg havde godt på fornemmelsen, at Ajax ville være på alles læber, når jeg spurgte som jeg gjorde.
De er jo om nogle indbegrebet af talentfabrikken.

Efter at have læst Nees blog om Nottingham Forest, hvor Nees ønsker at køre en strategi hvor indkøbene holdes på et minimum, har jeg fået den idé at forsøge mig med et spil, hvor alt satses på talenterne i klubben.

Ajax lå lige for, men måske kunne jeres Idéer have ændret på det.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2006, 18:18 af Bademesteren » Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #17: 19 Maj 2006, 18:18 »

Tja, hvis vi taler FM, så er West Ham stadigvæk et yderst fornuftigt bud!

Med Anton Ferdinand, Chris Cohen, Elliot Ward, Mark Noble, Nigel Reo-Coker og Hogan Ephraim har du i hvert fald grundstammen til et fremtidigt hold. Der ud over producerer West Ham - også i FM - en mængde gode spillere, hvilket jeg, i mit nuværende spil mod Saviola, allerede så småt er begyndt at kunne mærke i 3. sæson.

EDIT: I mit nuværende spil ligger jeg i øjeblikket på 5.pladsen med et hold, hvor Nigel Reo-Coker og Mark Noble spiller 100% fast, mens Anton og Cohen ca. får halvdelen af kampene - og det er med mine begrænsede FM-evner. Det siger alt Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #18: 19 Maj 2006, 18:18 »

Manchester United havde jo deres gyldne årgang som efterhånden er ved og være oppe i alderen, de får dog stadig nogle talenter op, men de bliver jo aldrig lige så gode som den gyldne årgang.
Hva med Atalanta er de ikk kendt for deres talentarbejde i Italien?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #19: 19 Maj 2006, 18:19 »

Tja, hvis vi taler FM, så er West Ham stadigvæk et yderst fornuftigt bud!

Med Anton Ferdinand, Chris Cohen, Elliot Ward, Mark Noble, Nigel Reo-Coker og Hogan Ephraim har du i hvert fald grundstammen til et fremtidigt hold. Der ud over producerer West Ham - også i FM - en mængde gode spillere, hvilket jeg, i mit nuværende spil mod Saviola, allerede så småt er begyndt at kunne mærke i 3. sæson.

West Ham kunne være et godt alternativ...
Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #20: 19 Maj 2006, 20:01 »

i dk ville jeg nok svare brøndby, kb og rosenhøj  Smiley
Logged



Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #21: 19 Maj 2006, 23:45 »

i dk ville jeg nok svare brøndby, kb og rosenhøj  Smiley

I dk har Vejle også vist at de kan, men nu var det mere de aller bedste talentfabrikker jeg søgte og der er vidst ingen danske, der kan måle sig der.
Logged

DejanStankovic
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #22: 20 Maj 2006, 00:22 »

AJAX
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #23: 20 Maj 2006, 11:18 »

AJAX

De har været foreslået et par gange, men jeg kan se ud af tråden, at det faktisk ikke er mange klubber, der er kendt for deres talentarbejde.  Skuffet
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #24: 20 Maj 2006, 11:36 »

Dortmund
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #25: 20 Maj 2006, 13:13 »

Jeg synes du glememr at nævne FCM i den sammenhæng. Jeg vil mene de har danmarks største talentarbejde.. De gør utroligt meget for at få talenter til i en ung alder og udvikler dem derfra. Godtnok er der ikke nogen FCM'ere på det danske A-landshold, men det kommer snart. Bare kig på de danske U-16 og U-17 landshold:)

Kig på statistikken, og se hvor mange af de tidligere U-spillere, som egentlig kommer på landsholdet, hvis man lige ser bort fra U21..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #26: 20 Maj 2006, 13:15 »

Kig på statistikken, og se hvor mange af de tidligere U-spillere, som egentlig kommer på landsholdet, hvis man lige ser bort fra U21..

Ja, det er rigtig nok.

Men man må sige FCM gør et godt stykke arbejde mht til talentarbejde!
Logged


Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #27: 20 Maj 2006, 13:15 »

Der er mange bud og de fleste hold har vel også en enkelt el. to spillere, der kan siges at være udklækket i klubben.

Jeg havde godt på fornemmelsen, at Ajax ville være på alles læber, når jeg spurgte som jeg gjorde.
De er jo om nogle indbegrebet af talentfabrikken.

Efter at have læst Nees blog om Nottingham Forest, hvor Nees ønsker at køre en strategi hvor indkøbene holdes på et minimum, har jeg fået den idé at forsøge mig med et spil, hvor alt satses på talenterne i klubben.

Ajax lå lige for, men måske kunne jeres Idéer have ændret på det.

Jeg ville nu foreslå dig, at tage Ipswich Wink
Deres hold består af en masse unge spillere pga. deres mangel på penge, så de er meget afhængige af spillere under 20 år.. Det er også derfor spillere som Darren Bent er brudt igennem så tidligt.. Vores egen Gaardsøe fik jo også chancen på holdet..
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #28: 20 Maj 2006, 13:16 »

Ja, det er rigtig nok.

Men man må sige FCM gør et godt stykke arbejde mht til talentarbejde!

De gør det da fint, men det komemr jo også an på hvordan man definerer det.. Hvis det er en god ting at hente en masse afrikanere, og se om de blir til noget, så er de ret gode.. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010