home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 286 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedst talentarbejde?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bedst talentarbejde?  (Læst 4533 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Bedst talentarbejde?
« : 19 Maj 2006, 12:32 »

Jeg har brug for jeres hjælp drenge, så det håber jeg at I vil give mig...

Hvilken klub i hele verden mener I har det bedste talentarbejde, altså hvilken klub producerer flest gode fodboldspillere?

Bare skyd løs!  Thumbs Up
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #1: 19 Maj 2006, 12:36 »

Jeg har brug for jeres hjælp drenge, så det håber jeg at I vil give mig...

Hvilken klub i hele verden mener I har det bedste talentarbejde, altså hvilken klub producerer flest gode fodboldspillere?

Bare skyd løs!  Thumbs Up

Hmm.. Der er jo så mange nu om dage, men i hvertfald Ajax, selvom det måske ikke er spillere som har spillet i klubben, men er blevet hentet som meget unge, så ser jeg det også som om de "producerer" dem Smiley
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #2: 19 Maj 2006, 12:36 »

Mange Brasilianske klubber har selvfølgelig produceret mange gode talenter!  Smiley
Men, jeg vil nu sige Danubio, fra Uruguay ( Staveplade)... De har produceret spillere som: Diego Forlan, Alvaro Recoba, Javier Chevanton, Fabien Carini, Marcelo Zalayeta, Ruben Olivera, Marcelo Sosa og Richard Nunez.... ret imponerende ikke?  Rullende Øjne Der kan læses lidt om klubben i et læserbrev i fodbold magasinet Goal  Thumbs Up

EDIT: CA Halvdelen af spillene fra U15 til Senior landsholdet er fra Danubio  Shockeret
« Seneste Redigering: 19 Maj 2006, 12:38 af ZhotLog » Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #3: 19 Maj 2006, 12:37 »

Hmm.. Der er jo så mange nu om dage, men i hvertfald Ajax, selvom det måske ikke er spillere som har spillet i klubben, men er blevet hentet som meget unge, så ser jeg det også som om de "producerer" dem Smiley

Ja, der er mange, derfor jeg skal bruge jeres hjælp...

Som du siger, så henter Ajax dem unge og færidudvikler dem, det er for mig også talentarbejde og tæller derfor med i denne tråd.
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #4: 19 Maj 2006, 12:40 »

Altså det kommer jo også an på, om det skal tages i forhold til resurserne, for så vil jeg nævne klubber som Ipswich og West Ham..

Ellers er Nantes ikke til at komme udenom.. Ajax, som er blevet nævnt producerer også gode talenter; det gør hollandske og franske klubber sådan generelt..

Udover dem er der jo brasilianske klubber som Santos, Corinthians, Cruzerio (Fred bl.a.)... Også er der Boca Juniors og River Plate..

Nogle af de store kommer jo fra disse klubber:

Santos (Pele, nu Robinho)
Boca (Maradona, Tevez, Riquelme, osv.)

Hvis man skal til DK, så har Avarta skudt nogle stykker afsted, ligesom KB..

Til sidst er der Anderlecht, som har gang i et ungt hold for tiden..
« Seneste Redigering: 19 Maj 2006, 12:41 af Heavil » Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #5: 19 Maj 2006, 12:52 »

Tja, der findes vist ikke et engelsk hold, der har produceret så store stjerner som West Ham lige i øjeblikket.

Frank Lampard, Joe Cole, Jermain Defoe, Glen Johnson, Michael Carrick, Rio & Anton Ferdinand og Nigel Reo-Coker... Pyyyh.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #6: 19 Maj 2006, 14:20 »

Tja, der findes vist ikke et engelsk hold, der har produceret så store stjerner som West Ham lige i øjeblikket.

Frank Lampard, Joe Cole, Jermain Defoe, Glen Johnson, Michael Carrick, Rio & Anton Ferdinand og Nigel Reo-Coker... Pyyyh.

Det har de gjort godt må man sige...
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #7: 19 Maj 2006, 14:28 »

Slet ingen der påskønner Danubio's arbejde?  Skuffet  Grin
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #8: 19 Maj 2006, 14:32 »

West Ham har gjort det godt i nyere tid, mens de brasilianske og argentinske klubber naturligvis producerer et hav af stjerner.

Ajax har også traditioner i denne disciplin, mens også Red Star Belgrade gør meget ud af det. Af storklubberne er det vel nok Manchester United og Barcelona umiddelbart.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #9: 19 Maj 2006, 14:38 »

Udover dem er der jo brasilianske klubber som Santos, Corinthians, Cruzerio (Fred bl.a.)...

Nogle af de store kommer jo fra disse klubber:

Santos (Pele, nu Robinho)

I Brasilien vælter det jo med talenter i de fleste store klubber, så det kan egentlig godt den bedste klub til udvikling af spillere skal findes blandt dem?
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #10: 19 Maj 2006, 16:00 »

Slet ingen der påskønner Danubio's arbejde?  Skuffet  Grin

Læser ikke goal og kendte dem ærligt talt ikke, før du nævnte holdet.  Forlegen
Logged

Hojgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #11: 19 Maj 2006, 16:19 »


Hvis man skal til DK, så har Avarta skudt nogle stykker afsted, ligesom KB..


Jeg synes du glememr at nævne FCM i den sammenhæng. Jeg vil mene de har danmarks største talentarbejde.. De gør utroligt meget for at få talenter til i en ung alder og udvikler dem derfra. Godtnok er der ikke nogen FCM'ere på det danske A-landshold, men det kommer snart. Bare kig på de danske U-16 og U-17 landshold:)
Logged

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #12: 19 Maj 2006, 16:28 »

Læser ikke goal og kendte dem ærligt talt ikke, før du nævnte holdet.  Forlegen

Men navne som Diego Foraln, Alvaro Recoba, Javier Chevanton, Carini(tidligere Juventus), zalayeta og ruben oliveira klinger det vel en lille smule
Logged

It's gonna be legendary

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #13: 19 Maj 2006, 16:53 »

Men navne som Diego Foraln, Alvaro Recoba, Javier Chevanton, Carini(tidligere Juventus), zalayeta og ruben oliveira klinger det vel en lille smule

Ja da, spillerne kender jeg godt, men vidste intet om, at de var fra samme klub.
Logged

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bedst talentarbejde?
« Svar #14: 19 Maj 2006, 17:58 »

Hvad med et hold som Sevilia, de har eller haft spillere som Reyes, Ramos og Jesus Navas
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010