home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub  (Læst 3497 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« : 03 Feb 2009, 20:27 »

Schaff fyret af Bremen, ukendte Kjær ansat!


Werder Bremen har overrasket hele fodbold Tyskland med et mærkværdigt trænerskifte. Thomas Schaff, som har været i klubben i ni år, er fyret, og samtidig er en helt ukendt dansker, Michael Kjær, ansat som den nye manager. Tyske medier spekulerer dog med det samme på, om Kjær kun er manager indtil man finder en mere rutineret træner til jobbet.
Schaff fyret af Bremen

Schaff fyring skyldes, ifølge den tyske avis Blitz, at Thomas Schaff var ude på fransk tv, og svine den nordtyske klubs bestyrelse til. Schaff afviser dog selv denne sag og det gør alt fransk tv ditto.
Michael Kjær vil stille op til sit første pressemøde her imorgen, hvor han vil blive spurgt af hele den tyske presse. Michael Kjær har været træner for juniorholdet i Bremen i fem år, men nu tror bestyrelsen åbenbart af Kjær kan fører seniorholdet op til at vinde Bundesligaen.




Vidste du at: Werder Bremen blev stiftet af 16 årige gymnasiedrenge i 1899
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 20:57 af michaelk » Logged

Hala Madrid!

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #1: 03 Feb 2009, 20:37 »

Lidt mindre tekst, og evt. find et billede hvor der ikke står "not for public use" - Ellers ser det fint ud, og glæder mig til at høre om dit Werder Bremen eventyr
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #2: 03 Feb 2009, 20:37 »

Jeg synes at du bare skal nøjes med den normale skriftstørrelse. Det bliver alt for stort. Men ellers fin update.
Men sæt skriftstørrelsen ned på normal størrelse Smiley
Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #3: 03 Feb 2009, 20:38 »

Ser sku fint nok ud, men sæt skriftstørrelsen ned, men ellers KIU Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #4: 03 Feb 2009, 20:41 »

Vil sige det samme som de 3 andre. Lidt mindre skrift, og find evt. et billede hvor der ikke står "not for public use" som Guldbrand også siger. men ellers ser det fint ud Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #5: 03 Feb 2009, 20:53 »

Kjærs første pressemøde

Michael Kjær var idag til sit første pressemøde som manager for Werder Bremen. Her kommer seks af spørgsmålene fra dagens pressemøde på Weserstadion.

J: Michael Kjær? Du er ansat som manager i Werder Bremen, men ingen kender dig. Er du bare en kortvarig løsning, eller er du permanent ansat?

MK: Du må spørge bestyrelsen om jeg bare er en kortvarig løsning, men jeg har i hvert fald fået en to årig kontrakt, og fået af vide, at jeg er manden der skal føre Werder Bremen frem til titlen her i år. Jeg har tænkt mig at kaste mig ud i det, og tager dette som en chance for at vise mit talent som manager.

J: Du har dermed fået en kontrakt til 2010 sådan som jeg kan regne. Tror du selv på at du kan holde til det pres der ligger forude, når du kun har træner for juniorholdet?

MK: Kære journalist, jeg vil utrolig gerne svare på dine spørgsmål, men jeg kan altså ikke se ud i fremtiden. Jeg regner dog med at jeg kan stå for presset, og det er jo også noget jeg har overvejet, inden jeg sagde ja til jobbet. Werder Bremen er en af Tysklands største klubber, så selvfølgelig ved jeg, at der er kæmpe pres.

J: Hvad er dine mål så for sæsonen. Man kan vel ikke regne med de store mål, når du er så urutineret?

MK: Det kan jeg love i kan. Jeg går efter at vinde titlen i Bundesligaen her i år, jeg vil fører Werder Bremen til at blive Tysklands største klub, samtidig skal vi have succes i CL, hvor jeg gerne vil nå til kvartfinalen, eller rettere sagt vi skal.

J: Du har simpelthen tænkt dig at lave Werder Bremen til Tysklands største klub. Kræver det ikke en lidt bedre trup, for hvis man ser Bremens trup i forhold til Bayerns så har Bayern jo en langt bedre trup?

MK: Det har du ret i. Jeg har ikke tænkt mig her i første omgang at rydde op i truppen. I år vil vi købe et par spillere, men til næste sommer skal der ske et generationsskifte, så vi får en perfekt trup i Bremen. Men allerede i år, mener jeg, at vi kan vinde Bundesligaen.

J: Du har vundet de sidste fem sæsoner for Werder Bremens juniorhold, tror du det bliver meget af det samme her for seniorholdet.

MK: Juniorholdet er jo noget helt andet end det her. Det ved både du og jeg. Det bliver en helt anden opgave, men som sagt kaster jeg ikke bare håndklædet i ringen, men vil kæmpe til sidste for at få succes her i Bremen.

J: Rygter fortæller allerede, at du har tænkt dig at lave nye metoder til både træning og kampe. Kan du forklare lidt nærmere om det?

MK: Det er rigtigt. Vi skal slet ikke træne så meget som under Schaff. Vi træner fire dage om ugen og ikke fem. Vi vil gå meget op i det fysiske træning, da jeg mener tekniken er hel fin. Jeg vil også have, at vi tager afsted en dag før kamp, når vi spiller på udebane. De fire dage vi træner, der skal vi hver dag spise morgenmad, frokost og aftensmad sammen. Vi skal være som en familie her i Bremen.



Kjær klarede sit første pressemøde fint, men spørgsmålet er bare, om den urutinerede danske træner kan løfte Bremen til at blive Tysklands største hold.



Vidste du at: Werder Bremen har haft fem danskere, klubben har stadig Daniel Jensen.

Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #6: 03 Feb 2009, 20:59 »

Så er det med skriften ændret. Det må i undskylde. Det er en af mine første blogs så det er derfor der måske er et par fejl, hist og her.
Logged

Hala Madrid!

sindsygt
Gæst
 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #7: 03 Feb 2009, 21:00 »

Det er helt i orden Smiley BTW 2 okay updates ift at det er en af dine første blogs Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #8: 03 Feb 2009, 21:30 »

Gode updates, kan godt lide "din manager" og for den sags skyld også journalisten på pressemødet Opstemt

Det nedereste i bunden hvor der står vidste du er det noget du selv har fundet på? Det er nemlig også i en anden blog her på siden, men det er jo stadig en god detalje Smiley
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 22:21 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #9: 03 Feb 2009, 21:55 »

Transfers i Bremen

Den nye manager i Werder Bremen, Michael Kjær, har været ude at fyre penge af de seneste dage. Han har således købt tre spillere på bare to dage. Der har de seneste dage flirtet rygter rundt i den nordtyske by, med spillere som Yattara, Felipe, Witzel osv. Men det er tre helt andre spillere der er hentet. Her kommer de tre spillere i rækkefølge.




Guillherme





Guillherme Oliveira Santos eller bare Guillherme er opvokset i Jequié i Brasilien. Han kan kun tale portugisisk, så han skal lærer tysk som noget af det første. Guillherme er hentet i Almeria for sølle 28 millioner. Han spiller venstreback og han skal kæmpe om den plads med den serbiske back Dusko Tosic. Guillherme er et stort talent som kan spille for Werder Bremen i masser af år. Guillherme har spillet en ungdomslandskamp, og i fremtiden bliver han måske Brasiliens nye Roberto Carlos. Michael Kjær havde denne kommentar til spilleren: "Gugi er en fantastisk venstreback og vi glæder os utrolig meget til at se ham. Han er både god defensivt og offensivt, og han er også fremtidens mand med sine kun 20 år, så et klassekøb vi har fået der synes jeg".






Milos Krasic



Milos Krasic er født i Kosovska i Serbien, hvor han også er fra. Han har altid været nævnt som et af Serbiens største talenter siden han var otte år. Milos kan spille alle steder på midten, den mere offensive del af midten. Han er bedst på venstrekanten, men er også utrolig god på midten og højrekant. Han elsker winersnitzel og det skal han få nok af her i Tyskland. Der skal køres rotation på midten, og i den rotation skal Milos være med i. Han er en utrolig god tekniker, samt en hurtighed der siger spar to. Michael Kjær havde også en kommentar til sit serbiske 69mio køb: "Milos er en fantastisk spiller, og det her viser virkelig hvor langt Bremen er nået, når vi kan hente en af de største spillere i Rusland. Milos har en sublim teknik og ikke nok med at han kan tilføre vores hold en hel del, så kan han også tildele Bundesligaen en hel del. Han er et superkøb og vi får ham for en fantastisk pris vil jeg mene".







Daniel Luduena





Daniel Luduena er hentet i Santos Laguna. Han er 26 år og født i Cordoba i Argentina. Han er kendt som en lille tekniker som kan alt med bolden. Hans fysik er ikke til at prale af, men den sublime teknik gør denne spiller til en klassespiller for Bremen. Han kan også spille alt på midten, og igen den mere offensive del af midten. Oven i det kan hans spille angriber, hvor det dog er forventet at Kjær ikke vil bruge ham. Daniel Luduena er en meget munter person, med en utrolig god humor. Han kan heller ikke tale tysk, så det er også noget af det han skal lærer. Werder Bremen har allerede fået skrevet disse spillere op på en skole, hvor de kan lærer tysk. Luduena vil blive en backup spiller i truppen, regner den tyske presse med. Michael Kjær havde dog utrolig rosende ord til den lille argentiner, som blev købt for 32 mio: "Luduena kan ligesom Krasic og Guillherme tilføre dette hold en masse. Hans teknik gør ham til en fantastisk spiller. Han har også en målnæse, hvilket gør ham til en komplet spiller. Han er på et meget højt niveu og han skal være en af de faktorer der gør, at vi kommer til at spille smukt fodbold i denne sæson, og ikke bare normalt tysk fodbold".






Werder Bremen, og Michael Kjær, har dermed hentet tre spillere op til den nye sæson. Det bliver spændende at se, om de tre spillere kan falde ind i Bremen. Michael Kjær har samtidig givet et fingerpeg på hvilken fodbold man vil spille her i Bremen. Teknisk, offensivt fodbold, krydret med en stabil defensiv.



Vidste du at: Det største salg Bremen har lavet, var da de solgte Klose til Bayern for 90 mio
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 22:16 af michaelk » Logged

Hala Madrid!

Knudsholt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #10: 03 Feb 2009, 22:43 »

God blog, bare en lille fejl: han hedder Thomas Schaaf, men ellers en god blog!
Logged

"Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #11: 04 Feb 2009, 20:10 »

Preseason i Bremen



Werder Bremen har startet forberedelserne til den nye sæson. De har spillet fire kampe mod helholdsvis SønderjyskE, Paderborn, Fenerbahce og Jena. Alle kampe skulle spilles på udebane. SønderjyskE, Paderborn og Jena var alle kampe hvor der ikke måtte blive problemer, mens Fenerbahce ville blive noget af en mundfuld. Michael Kjær var dog optimist inden alle træningskampene: "Vi skal bare spille noget fodbold, og få noget kamp i benene. Vi har truppen til at vinde over dem alle, men vi skal lærer et helt nyt system, så vi jagter ikke resultatet, men mere det mål vi har sat os, før kampen. Der er god stemning i truppen, og alle er glade, så jeg mener det ser lyst ud inden vi skal ud og spille" var kommentaren fra en glad Michael Kjær, inden Werder skulle spille sin første træningskamp i Sønderjylland, mere præcist, mod SønderjyskE.





SønderjyskE 0-8 Werder Bremen

14. C. Luduena 0-1
21. C. Luduena 0-2
25. C. Pizarro 0-3
38. B. Sanogo 0-4
43. T. Frings 0-5
56. M. Krasic 0-6
72. D. Tosic 0-7
88. P. Mertesacker 0-8



En kamp, hvor Werder Bremen kørte rundt med SønderjyskE, hvilket de også var favoritiseret til. Dette kan man ikke på den måde kalde for en test for Bremen, idet SønderjyskE er så meget dårligere end dem selv. Michael Kjær havde da heller ikke de helt store kommentarer da han kom forbi: "Ja vi spiller en god kamp, men altså, vi skulle vinde stort og det gør vi. Derfor mener jeg også vi kan være tilfredse, men det er jo ikke ligesom at vinde VM det her. Vi viser god gejst og det er jeg glad for".





Paderborn 0-3 Werder Bremen


19. B. Sanogo 0-1
75. B. Sanogo 0-2
83. B. Sanogo 0-3


Sanogo afgjorde kampen ene og alene i Paderborn. Det var en ret så kedelig kamp, som blev styret af Bremen og særligt af Diego. Werder Bremen viste utrolig stor uskarphed, for når man har 27 skud på mål og kun scorer tre, så er det ikke godt nok. Næste kamp var den klart sværeste af kampene. Det var ude mod Fenerbahce, de tyrkiske mestre, og oven i købet har de også træneren der første Spanien til sejr til EM for første gang siden 1964.






Fenerbahce 0-3 Werder Bremen



12. H. Almeida 0-1
36. H. Almeida 0-2
83. Naldo 0-3


I det der lignede en svær kamp, blev en utrolig overkommelig kamp. Werder Bremen kørte Fenerbahce rundt på tyrkernes egen bane. Bremen lignede et hold, der virkelig ser klar ud til at nappe Bundesligaen i år. De har en fordel af tre meget skarpe angribere i Pizarro, Hugo Almeida og Sanogo. Man spiller kun med to angribere i Bremen, så den ukendte Kjær har fået sig et luksusproblem. Den sidste kamp der ventede Kjær og hans tropper, var en tur til Werders samarbejsklub Jena, hvor man hvert år har en venskabskamp i Jena.







Jena 0-5 Werder Bremen


10. S. Husejinovic 0-1
14. D. Tosic 0-2
39. S. Husejinovic 0-1
68. J. Vranjes 0-4
88. Naldo 0-5


Der var slik og sodavand til børnene, og kage og kaffe til de voksne, da Werder Bremen kom på besøg idag. Der var mødt et talstærkt folk op for at støtte deres lokalhelte en dejlig lørdag eftermiddag i Jena, samtidig var de der også for at se stjernerne fra Werder Bremen. Denne kamp er blevet spillet hver sommer de sidste ni år, så det var endnu en gang en glæde at følge denne kamp. Werder havde dog lagt mange af stjernerne der hjemme, og en del af reserverne kørte sejren sikkert hjem. Werder styrede kampen fra start til slut, og der var ingen problemer for dem. Der var også en kommentar fra Michael Kjær, både over kampen, men også for alle deres træningskampe: "Vi spillede en god kamp idag. Det er nu en hyggelig by, og det var en god kamp. En masse nærkampe, og jeg synes Jena har et stort potentiale. Selve vores Preseason har været kanon synes jeg. Vi har ikke lukket et mål ind, og vi har samtidig scoret 19 mål. Jeg synes vi ser enorm stærke ud til sæsonen, så alle fans kan kun glæde sig. Men jeg skal lige ud og klappe farvel til fansene" fortalte en smilende Michael Kjær, som i dagens anledning, kun havde shorts og t-shirt på, og ikke sit normale jakkesæt.





Werder har dermed spillet sine træningskampe, og det har været en fornøjelse fra Kjærs tropper. Men træningskampe er træningskamp og Bundesligaen er stadig noget helt andet. Bremen starter Bundesligaen ud lørdag d. 16. august mod Franfurt på udebane. Først har man dog en pokalkamp mod Oberhausen på udebane d. 8. august.


vidste du at: Werder Bremen har vundet Bundesligaen 4 gange, senest i 2004
Logged

Hala Madrid!

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #12: 04 Feb 2009, 20:13 »

Fint layout, teksten er også god. Efter nogle update er jeg næsten sikker på, at denne blog skal blive stor Peace
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #13: 04 Feb 2009, 20:30 »

Fint layout, teksten er også god. Efter nogle update er jeg næsten sikker på, at denne blog skal blive stor Peace

Tak for kommentaren. Ja vi må da håbe den bliver god (:
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Werder Bremen - Gymnasiedrengenes klub
« Svar #14: 05 Feb 2009, 22:01 »

August 2008: Bundesliga, here we come


Werder Bremen har fået et fint program til at starte med i Bundesligaen. Holdet skal i August møde Franfurt på udebane, HSV på hjemmebane og Biefeld på udebane. Alle kampe burde helst give 3 point, men kampen mod HSV kan vise sig at blive rigtig svær, da de har forstærket sig på en masse fronter op til sæsonen. Samtidig skal holdet ud og spille 2. runde af den tyske pokalturnering. Her hedder modstanderen Oberhausen på Weserstadion, hvor det er forventet at Bremen tordner det lille hold fra Sydtyskland. Michael Kjær var også optimist inden August måned: "Vi skal finde det spil frem, vi har arbejdet med hele sommeren. Sker det, så tror jeg sagtens vi napper en masse point her i starten af sæsonen, eller hele sæsonen nærmere. Holdet viser stor gejst hele tiden, og vi har fået et kanont sammenhold, og jeg mener det er en nøgle til at få succes" lød det fra Michael Kjær. Oddsene ligger dog klart på at Bayern vil vinde ligaen igen i år, med klassespillere som Toni, Klose, Ribery, Lucio, Lahm osv. men alle i Bremen tror på, at deres lokalhelte kan vinde ligaen. I første omgang skal holdet dog møde Oberhausen i 2. runde i pokalen. En kamp, hvor Bremen skal vise, hvor holdet står henne. Medier i Tyskland, mener dog, at Kjær sparer stjernerne til næste uge hvor det går løs mod Franfurt i en svær udekamp.





Werder Bremen 4-0 Oberhausen, Pokalturneringen 2. runde



25. Naldo 1-0
32. C. Pizarro 2-0
54. P. Pasanen 3-0
88. David Muller, rødt kort
92. M. Rosenberg 4-0


En kamp, hvor Werder bare udspillede Oberhausen som også var forventet. Werder spillede ikke nogen fantastisk kamp, men de gjorde det de skulle, og det rakte til en fin 4-0 sejr. Der var fuldt besat på alle pladser ved Weserstadion, og derfor var Michael Kjær ude og rose hans fans: "De kommer alle sammen til denne lille kamp, det giver jeg respekt for. Det er rigtige fans. Jeg vil vove at påstå, at vores fans ikke bare er gode fans, det er de bedste i hele Tyskland. Det er jo fantastisk at alle møder op, når holdet møder Oberhausen. Var det sket på Allianz? Det tror jeg næppe".
Nu er der altså kun en uge til den første kamp, hvor Bremen skal rejse ned til Franfurt. De rejser allerede fredag, for Michael Kjær har jo sagt, at Werder skal tage afsted en dag før en udekamp. Det er de det eneste hold der gør, men rygter siger, at Jurgen Klinsmann har det samme i planerne.





Franfurt 0-1 Werder Bremen, Bundesliga Matchday 1


44. C. Pizarro 0-1

Lørdag d. 16. August 2008


En kamp Werder styrer fra start til slut, og de burde havde vundet meget mere end 1-0. De spiller en god omgang bold, og allerede efter få minutters spil fyrer Sanogo den på overlæggeren. Franfurt modstår dog presset i første omgang, og bedst som man tror, at det vil stå 0-0 til pause, så fyrer lejesvenden fra Chelsea, Pizarro, et hug lige op i krydset, og får de medrejsende fans fra Werder i kæmpe jubel. I 2. helveg kører Bremen kampen hjem uden problemer. Amanatidis, som var udnævnt som den helt store trussel fra pølsebyen, kom aldrig ind i kampen, da Guillherme gjorde ham til intet. Michael Kjær var da også en glad mand, da vi mødte ham uden for stadionet en time efter full time: "Vi spillede en god kamp, og dette lover godt for sæsonen. Det der bekymrer mig lidt er, at vi ikke får omsat alle de kæmpe chancer, vi får, til mål. Men alt i alt, en kanon god indsats af gutterne, og vi skal bygge videre på det fundament vi har lavet".
Michael Kjær og hans tropper får allerede næste uge, mulighed for at bygge videre på fundamentet, når man skal møde stærke HSV på Weserstadion. HSV har meldt ud, at man under Jol vil spille en anden form for fodbold end normalt tysk, og det bliver en lækkerbisken på lørdag, når Werder tørner sammen med HSV.





Werder Bremen 2-2 HSV, Bundesliga matchday 2


[left]49. B. Sanogo 1-0
67. T. Neves 1-1
81. S. Husejinovic 2-1
91. M. Petric 2-2

Lørdag d. 23. August 2008

En hamrende tæt kamp, med en lille fordel til Werder Bremen, ender med et fortjent uagjort. I en første helveg, hvor der intet skete, andet end Krasics skade i låret. Man kunne dog tydelig mærke, at Michael Kjær havde snakket med store ord i pausen, for det var som et forvandlet Werder hold fra starten af 2. helveg, og det giver bonus ved Sanogos scoring. Derefter følger et hav af chancer til Bremen, men ingen af dem går ind. Istedet kan vidunderdrengen, Thiago Neves, få 25.000 mennesker til at tie helt stille, da han lægger bolden op i hjørnet. Denne scoring rammer Bremen hårdt, og spillet fungerer ikke for dem, men så kommer Husejinovic med en bosnisk hammer, der får Weserstadion til at flyve af jubel. Fotomodellen, Mladen Petric, vil dog det anderledes og sætter bolden ind til 2-2 i overtiden. Det var også en sur Michael Kjær, der på pressemødet svarede, på hvad han syntes om kampen: "Hvad jeg synes om kampen? Altså selvfølgelig er jeg pisse skuffet, men jeg er stolt af holdet, for den gejst de viser, og i momenter, det spil vi viser. Vi tror hele tiden på vores egne evner, og det er noget af det vigtigste i dette game. Det er selvfølgelig dybt skuffende at HSV scorer til 2-2 til aller sidst, men jeg vil takke HSV for en rigtig god kamp, og igen var Weserstadion fantastisk idag".
Werder Bremens næste kamp, er ude mod Bielefeld, og her er der kun en ting der tæller; Sejr! Biefeld ligger altid og roder omkring nedrykningsstregen, og får Werder ikke point der, hvor får man så point henne?





Armina Bielefeld 0-1 Werder Bremen, Bundesliga Matchday 3


[right]62. C. Pizarro 0-1

Lørdag d. 30. August 2008

I 30 graders varme, var det eneste der talte for Werder Bremen en sejr, idag på SchücoArena. Der var dog mødt 23070 Bielefeld fans op, for at støtte deres helte. De startede da også rigtig godt, hvor de havde styr på Werders gode offensiv. Men der kom bare flere og flere chancer til Werder, og man fornemmede at scoringen bare ville komme. Alligevel, kunne Bielefeld og deres fans gå til pause med et 0-0 resultat. Man kunne dog mærke fra starten af 2. helveg af Werder jagtede de tre point, mens Bielefeld forsvarede deres 1 point, som en zebra forsvarer sine unger. Presset blev dog for stort i det 62. minut da Werder først rammer overlæggeren, hvorefter måltyven, Claudio Pizarro, står klar og uden problemer scorer. Det resultat holdt kampen ud. En god arbejssejr for Bremerne, som ikke havde spillet nogen særlig god kamp.




Den første måned for Kjær er overstået, og det er gået vellykket. Tre sejre og et enkelt uafgjort er tilfredsstillende, og det placerer dem på en delt 2. plads sammen med Schalke. Bayern har dog vist storform, og vundet de første tre kampe. Samtidig er der blevet trukket lod til Champions League 2008/2009. Her fik Werder en utrolig svær gruppe som indeholder Chelsea, Fiortentina og Rangers. Den første kamp bliver spillet i næste måned, og her skal tyskerne til broen, eller nærmere Stamford Bridge, hvor de skal kæmpe mod Chelsea. Der venter i det hele taget Werder et svært September måned, hvor man også skal spille mod Cottbus hjemme, Leverkusen ude og Schalke hjemme. I 3. runde i pokalen, skal Bremen en tur til Aue fra den 3. bedste række i Tyskland. En overkommelig modstander må man sige. Denne kamp spilles også i September.
Logged

Hala Madrid!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010