home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Veloso vs. Hamsik
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Veloso vs. Hamsik  (Læst 5357 gange)
Daninho13
Ynglingespiller

Veloso vs. Hamsik
« : 03 Feb 2009, 11:16 »

heej freaks ..

Jeg er Arsenal og vil gerne lige vide hvem der er bedst af disse to herrer ,

Miguel Veloso er 22 år og min talentspejder siger han er dobbelt så god som min anden defensive Alexandre Song.
Hamsik er 20 år og min talentspejder siger han har potentialet til at blive ligeså god som Fabregas ?

men hvem er bedst så ??
altså , det gør ikk noget at han er god lige nu, men bare han bliver god ..
I må også gerne anbefale en anden..

Daninho - més que un jugadore

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

Sv: Veloso vs. Hamsik
« Svar #1: 03 Feb 2009, 11:24 »

Kan du ikke hente begge to ?
-

Barcelona Verdens bedste hold !

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #2: 03 Feb 2009, 11:31 »

skal kun bruge 1 ,

Daninho - més que un jugadore

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #3: 03 Feb 2009, 11:34 »

De er begge pisse gode .. Alberto Zapatar fra Zaragoza mener jeg det er, er også god.

It's all, part of the plan.

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 03 Feb 2009, 11:37 »

okay jeg ville tage miguel veloso ham kan du også få meget mere for hvis du sælger ham .

Barcelona Verdens bedste hold !

Kristensen100
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 03 Feb 2009, 11:37 »

Jeg har rigtig gode erfaringer med Velso .. mener han spillede 4 sæsoner til over 7.30 i min tid som træner for Racing de Santander inden jeg solgte ham videre for ca 350 mil..

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast.

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 03 Feb 2009, 12:24 »

Det er to klasssespillere. Jeg ville dog vælge Hamsik, men kun hvis du skal bruge ham på den centrale midtbane. Hvis det er en decideret def midtbane spiller du skal bruge, så tag Veloso. Du kan også tage Inler, han er verdensklasse!!! Ham ville jeg anbefale fremfor de to ovenævnte.

kasperbp12
Manager

« Svar #7: 03 Feb 2009, 14:09 »

Jeg har ekstremt gode erfaringer med begge spillere, men Miguel Veloso har altid været den bedste af de to. Hamsik er bestemt en god spiller, men Veloso har et meget større potentiale og så kan han præstere godt fra starten af hans ophold i din klub, hvor det tager lidt længere tid inden Hamsik er sat ind i din spille stil. Veloso er ikke ret dyr, jeg købte ham for 160 mio. til Chelsea, i mens at Hamsik faktisk koster en del flere penge og ham køber jeg typisk for omkring 200 mio. Og så kan du jo også sælge Veloso for klart flere penge, end Hamsik i fremtiden. Så jeg vil klart anbefale Veloso, for han passer også bedre ind i spille stilen hos Arsenal end Hamsik gør.

alek9000
Manager

« Svar #8: 03 Feb 2009, 14:23 »

Gav du 160 for Veloso? Han kan, ligesom Moutinho, erhverves for omkring 100 mio.

Men topic: Veloso har fantastiske stats, og er ikke ret dyr. Samtidig, som Kasper nævner, kan han sælges for en hel del penge senere hen. Det kan Hamsik også, men foretrækker Veloso.

Veloso vs. Hamsik

Newton Heath
Manager

« Svar #9: 03 Feb 2009, 14:46 »

MIGUEL VELOSO
Godt nok har Miguel Veloso de bedste stats, men for mig har han aldrig hittet. Jeg har op til flere gange hentet ham, og få gange for mange penge, men han er og bliver en skuffelse. Hans pasningsspil er utrolig svagt, og man ser ham næsten aldrig i en positiv aktion. Derudover er hans gennemsnit omkring de 6.50, og det er langt fra acceptablet for en spiler man måske har givet over 200 millioner for. Selvom han spiller på enten den centrale, eller den defensive midtbane, scorer han heller aldrig, og selvom det selvfølgelig ikke er forlangt af en defensiv midtbane ville det være rart hvis han bare en gang i mellem hamrede et skud ind. Hans evne til at blive smidt ud er også stor, og ca fire gange på en sæson i Fiorentina måtte jeg se ham forlade banen med det røde kort. Så alt i alt er han på trods af sine stats en stor fiasko for mig.

MAREK HAMSIK
I modsætning til ovenstående er denne spiller en succes. Jeg har købt ham to gange, og det er blevet en stor succes begge gange. Hans pasninger er sikre, og somme tider magiske, og derudover er han ufattelig kreativ. Han skaber mange muligheder, og stod noteret for en lang smøre af assist, da jeg havde ham i Sevilla. Han scorede også enkelte mål på langskud, og spillede sjældent under 7.00 i karakter. Han misser aldrig straffespark, og hans teknik er også ganske glimrende. Derudover mister han ikke meget energi, og jeg skifter ham sjældent ud. Han har en god evne til at holde sig fri for skader, og roder sig aldrig ud i noget dumt. Derfor er jeg ikke i tvivl.

Veloso vs. HAMSIK 

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10: 03 Feb 2009, 23:38 »

Sikker på at det er den samme Miguel Veloso du bruger? Jeg har sjældent købt ham, men synes da ikke man kan komme uden om at han har exceptionelt gode stats og han har da gjort det godt i samtlige mine spil, omend sjældent for min klub.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Caspper
Manager

« Svar #11: 03 Feb 2009, 23:56 »

Jeg har ikke de gode erfaringer med Hamsik..

Men Joao Moutinho eller Miguel Veloso kan jeg klart anbefale - de scorer så vanvittigt mange frisparks mål Smiley

I mit Man Utd spil, der lavede Miguel Veloso hattrick i Klub VM finalen - alle sammen frisparksmål.
Han endte sæsonen med over 20 mål i 43 kampe.

Kampf1
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 09 Mar 2009, 19:30 »

Jeg har Klart bedst erfaringer med Miguel Veloso.
Jeg hentede ham til mit Atletico Madrid hold Hvor han scorede et hav af frisparksmål og havde en gennemsnits beddømelse på ca 7,50.

Ud over det så blev han også kåret til årets spiller i spanien foran Messi

San Diego Chargers go to the superborl 2010

FCK
Lyngby BK
Tottenham

SoAP
Gæst

« Svar #13: 09 Mar 2009, 19:46 »

Jeg ville vælge Veloso, da han med den nye patch kan hentes for 80.000.000 kr. Ellers som der bliver sagt ville Gökhan Inler også være nice at have

brinque
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 25 Mar 2009, 11:28 »

I duellen Veloso Vs. Hamsik vil jeg nok vurdere at Veloso er den bedste.. Ikke alene har han syge stats, men han spiller tilmed meget godt..

For så også lige at nævne et par andre spillere der kan spille på den centrale midtbane/def. midtbane så er en spiller som L. Diarra fra Real vel heller ikk et dårligt alternativ?

Men den spiller jeg synes du seriøst bør overveje er Mathieu Flamini,, Han spiller helt vildt godt og har også stats'ne til at konkurrere med Veloso på det område.. Desuden er han Verdensklasse midtbane i mit save  Wink

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010