home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12  (Læst 15023 gange)
Yessir
Manager

Sv: Match1 - New Orleans Saints - Madden 09 #9
« Svar #60: 15 Feb 2009, 11:26 »

Det er i orden  Thumbs Up

Åhh elsker flueknepper  Kys

Man kan i teorien godt kalde det årets første brag. Men jaja, der skulle stå kamp  Tunge

Og ja, der er nok stavefejl osv, men skriver tit updatesne om natten, så dem lever vi med. De er trods alt gratis, og det er der næste ikke mere der er i denne verden  Thumbs Up

Jeg hentyder mere til det burde hedde sæsonens første "whatever"  Wink

AFC
Manager

« Svar #61: 15 Feb 2009, 15:12 »

Hey Shaft. Nu har jeg jo været bannet i 14 dage. Dumme mig XD. Og derfor har jeg jo så forståeligt nok ikke kunne læse med her. Jeg har nu læst dine updates sådan igennem, men ikke helt igennem, da det er for meget tekst. Jeg syntes du har noget flot grafik og et rigtig godt sprog. Jeg syntes man bliver fanget når man læser din tekst og det er godt at se. Jeg syntes du har fået stablet en flot blog sammen, og jeg vil stadig blive ved med at læse her, da jeg elsker NFL blogs, da der ikke er så mange af dem.

Shaft
Manager

« Svar #62: 15 Feb 2009, 16:34 »

Hey Shaft. Nu har jeg jo været bannet i 14 dage. Dumme mig XD. Og derfor har jeg jo så forståeligt nok ikke kunne læse med her. Jeg har nu læst dine updates sådan igennem, men ikke helt igennem, da det er for meget tekst. Jeg syntes du har noget flot grafik og et rigtig godt sprog. Jeg syntes man bliver fanget når man læser din tekst og det er godt at se. Jeg syntes du har fået stablet en flot blog sammen, og jeg vil stadig blive ved med at læse her, da jeg elsker NFL blogs, da der ikke er så mange af dem.

Jamen mange tak for kommentaren, og lad nu hver med at blive bannet igen Wink

AFC
Manager

« Svar #63: 15 Feb 2009, 18:15 »

Jamen mange tak for kommentaren, og lad nu hver med at blive bannet igen Wink
Det skal jeg nok lade være med Smiley

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #64: 16 Feb 2009, 19:23 »

Hvornår kan vi forvente en update? Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #65: 16 Feb 2009, 19:26 »

Hvornår kan vi forvente en update? Opstemt

Pas.
Har skrevet og sendt til MadzeN92, så nå han får den lavet færdig. Så går udfra indenfor 2 dage Smiley

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #66: 16 Feb 2009, 19:27 »

Okay.   Thumbs Up

Dvs at det kun er det grafiske vi venter på? Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #67: 16 Feb 2009, 19:29 »

Okay.   Thumbs Up

Dvs at det kun er det grafiske vi venter på? Opstemt

Kun og kun.. Men ja  Thumbs Up

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #68: 16 Feb 2009, 19:33 »

Kun og kun.. Men ja  Thumbs Up

Fantastisk

Shaft
Manager

Sv: Match1 - New Orleans Saints - Madden 09 #10
« Svar #69: 17 Feb 2009, 13:55 »

New Orleans Saints
Colts 31-34 Saints

Valget faldt på Leinart
New Orleans Saints, havde efter kampen mod Green Bay Packers, gjort det klart at de var i tvivl om hvem der skulle starte på quarterback positionen. Matt Leinart havde haft en skidt kamp, og efter halvlegen kom Desmond Harris ind, og sikrede dem en tæt sejr. Med valget vælger Saints at fortsætte med en venstre håndet quarterback.
Other Matches
Eagles 20-6 Giants
Browns 42-13 Bengals
Rams 30-35 Redskins
Raiders 10-27 Patriots
Jets 14-35 Bills
Buccaneers 3-24 Titans
Texans 19-13 Jaguars
Cowboys 24-25 Dolphins
Cardinals 7-27 Panthers
Ravens 13-19 49ers
Steelers 41-27 Chargers
Lions 10-6 Seahawks
Falcons 7-20 Packers
Vikings 6-41 Bears
Broncos 26-29 Chiefs

MVP of the game
Devery Henderson:
3 grebet bolde
105 yards
2 touchdowns inklusiv det sidste afgørende

Team Stats
New Orleans Saints:
Rush Offense: 98
Pass Offense: 282

Indinapolis Colts:
Rush Offense: 35
Pass Offense: 395

Mindre spændende start, enorm spændende slutning
Sidste års finalister i Super Bowl, Indinapolis Colts har inden sæsonen sagt farvel til Peyton Manning, og i stedet bliver angrebet ledet af Billy Volek. Volek havde skuffet allerede i første runde hvor Colts tabte 31-19 hjemme mod divisions rivalerne fra Jaguars. Saints havde også styr på kampen i første halvleg, og kunne gå til pause med en fortjent 17-3 føring.

Det virkede håbløst for Colts, bagud 17-27 med 4:08 igen på uret, lige indtil Randal Gay misser sin opdækning, og lader Reggie Wayne løbe fri dybt. Wayne og Volek udnytter det perfekt, og så er der lige pludselig kun et field goal tilbage. Reggie Wayne havde desuden en super dag på kontoret og greb 12 bolde for hele 315 yards og to touchdowns. New Orleans Saints var tilbage på bolden, men Matt Leinart kaster en interception med 3:15 igen, som Jackson retunere til touchdown. 31-27 fører Colts med lidt over tre minutter tilbage.

Matt Leinart og Saints comeback
Leinart havde dog ikke opgivet, og med en masse gode korte kast til Joey Petersen og Jeremy Shockey kom de godt ned af banen. Leinart og Shockey klarede en kritisk 4 down og 7. Matt Leinart kom ned til Colts 22 yard linje, med 20 sekunder tilbage, da han bliver sacket for 13 yards. Saints kalder deres sidste timeout, og nu skulle det være hvis det skulle lykkes. Leinart går dybt i venstre side, hvor slot reciever Henderson griber bolden og løber den de sidste 10 yards ind til resultatet 34-31 med kun syv sekunder tilbage. Volek forsøgte en sidste hail mary, men blev interceptet, og kampen var færdig.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 01:52 af Shaft » Logged

sneglen2003
Ynglingespiller

Sv: Match2 - New Orleans Saints - Madden 09 #10
« Svar #70: 17 Feb 2009, 21:07 »

S-U-P-E-R update Opstemt Virkelig god læsning og enormt spændene afslutning Wink

AFC
Manager

« Svar #71: 17 Feb 2009, 21:22 »

Igen en god update fra dig af Shaft. Flot opsætning og flot grafik. Fine resultater også, men det skærer mig dybt i mit Colts hjerte at du slog dem  ticked off Græder. Men it doesnt matter. It is only a game Smiley. Hehe. Glæder mig til at høre mere.

Shaft
Manager

« Svar #72: 19 Feb 2009, 01:31 »

S-U-P-E-R update Opstemt Virkelig god læsning og enormt spændene afslutning Wink

Mange tak for kommentaren, og ja det var en spændende afslutning. Ligesom mod Green Bay Peace

Igen en god update fra dig af Shaft. Flot opsætning og flot grafik. Fine resultater også, men det skærer mig dybt i mit Colts hjerte at du slog dem  ticked off Græder. Men it doesnt matter. It is only a game Smiley. Hehe. Glæder mig til at høre mere.

Også tak til dig Wink Og du skal ikke regne med Colts vinder noget specielt i år.. Mit forsvar stank bare i den kamp.. Burde havde vundet mere klart.

Er der ike noget negativt i vil sige om bloggen Tunge

enged
Gæst

« Svar #73: 19 Feb 2009, 01:46 »

Nu beder du jo nærmest om kritik Shaft, jeg vil gerne indrømme at jeg ikke har læst så mange af din updates, men jeg har læst hist og her, i den seneste forstår jeg bare ikke hvordan det kan hænge sammen at Leinart har en skidt kamp, og Harris kommer ind og vinder kampen, alligevel er 'valget' faldet på Leinart? Huh
Og hvordan fanden kan Henderson blive game MVP når Wayne griber for over 300 yards? Shockeret
Derudover er der også en enkelt smutter hvor du får skrevet "Saints kalder deres sidste touchdown" jeg går ud fra det er timeout og ikke TD Wink Udover dette er det ellers en lækker blog at kigge med i en gang i mellem Smiley

Shaft
Manager

« Svar #74: 19 Feb 2009, 01:51 »

Nu beder du jo nærmest om kritik Shaft, jeg vil gerne indrømme at jeg ikke har læst så mange af din updates, men jeg har læst hist og her, i den seneste forstår jeg bare ikke hvordan det kan hænge sammen at Leinart har en skidt kamp, og Harris kommer ind og vinder kampen, alligevel er 'valget' faldet på Leinart? Huh
Og hvordan fanden kan Henderson blive game MVP når Wayne griber for over 300 yards? Shockeret
Derudover er der også en enkelt smutter hvor du får skrevet "Saints kalder deres sidste touchdown" jeg går ud fra det er timeout og ikke TD Wink Udover dette er det ellers en lækker blog at kigge med i en gang i mellem Smiley

Det sidste er selvfølgelig en fejl, som jeg retter bagefter.

Ja Leinart havde en dårlig kamp i Week 1. Men jeg gik udfra det bare var en enkel kamp, og så mange penge jeg nu engang har brugt på ham, vil jeg ikke bare smide ham på porten. Derfor fik han chancen igen. Og tog den.

MVP. Den går, efter min mening. Til den vigtigste spiller for det vindende hold. Havde Colts vundet, var Wayne uden tvivl blevet MVP. Men jeg trak det længeste strå, så selvom Wayne havde en god kamp, og var banens bedste. Får han stadig ikke MVP prisen, som gik til Henderson som leverede 3 virkelige vigtige catch.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010