home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12  (Læst 15024 gange)
enged
Gæst

Sv: Match2 - New Orleans Saints - Madden 09 #10
« Svar #75: 19 Feb 2009, 01:59 »

Okay, det er jo så bare min dovenskab, nu er week 1. så læst Wink
Jeg må virkelig give dig det at du går så meget op i det, det er jo fantastisk, du burde næsten investere i en PS3 og Madden, fordi det er så meget bedre der, end på PS2, og ja jeg ejer begge dele Wink Man burde næsten ikke tro det er det samme spil.

Ang. MVP så er det vel bare en smagssag som vi er uenige i, men det er jo bare smag og behag Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #76: 19 Feb 2009, 02:02 »

Okay, det er jo så bare min dovenskab, nu er week 1. så læst Wink
Jeg må virkelig give dig det at du går så meget op i det, det er jo fantastisk, du burde næsten investere i en PS3 og Madden, fordi det er så meget bedre der, end på PS2, og ja jeg ejer begge dele Wink Man burde næsten ikke tro det er det samme spil.

Ang. MVP så er det vel bare en smagssag som vi er uenige i, men det er jo bare smag og behag Opstemt

Jamen det lyder som om du invitere mig hjem til dig for at game Ps3 snart? Derefter kan jeg så træffe et valg, om det virkelig er det værd Smiley

enged
Gæst

« Svar #77: 19 Feb 2009, 02:07 »

Tjo, nu har jeg så kun et enkelt stik og et skod tv, så det bliver nok ikke lige med det samme Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #78: 19 Feb 2009, 02:17 »

Tjo, nu har jeg så kun et enkelt stik og et skod tv, så det bliver nok ikke lige med det samme Opstemt

Typisk freaks ikke at turde nå det virkelig gælder..  Skuffet

Nå men nok OT. resten må taget i chatten Wink

Shaft
Manager

Sv: Match3 - New Orleans Saints - Madden 09 #11
« Svar #79: 21 Feb 2009, 00:44 »

New Orleans Saints
Falcons 33-43 Saints

Lavtscorende start
De to evige rivaler, Atlanta Falcons og New Orleans Saints er kendt som hold der vil sætte point på tavlen. Peyton Manning var inden sæsonen kommet til Atlanta, i håb om at give dem det sidste de manglede fra Matt Ryan. På den anden side stod Matt Leinart og Reggie Bush, som skulle få en nøgle rolle i dagens kamp.

Falcons i front, indtil 14 sekunder før pausen
Falcons var via en safety og et touchdown af Shiancoe i front af kampen 9-3 indtil det lykkedes Leinart at få bolden over stregen på en tredje down. Den fornyeligt hentede fullback, Pinnock greb bolden den ene yard, og gav Saints et momentum til anden halvleg.
Other matches
Jaguars (1-2) 14-17 (2-1) Ravens
Colts (1-2) 27-17 (0-3) Bengals
Patriots (2-1) 37-7 (0-3) Jets
Titans (3-0) 23-17 (2-1) Dolphins
Panthers (3-0) 17-15 (2-1) Eagles
Chiefs (2-1) 3-23 (2-1) Lions
Buccaneers (0-3) 12-34 (2-1) Texans
Bills (2-1) 49-12 (2-1) Redskins
Cardinals (0-3) 6-30 (3-0) 49ers
Raiders (0-3) 6-48 (1-2) Broncos
Cowboys (2-1) 17-10 (1-2) Rams
Vikings (1-2) 7-31 (2-1) Packers
Giants (0-3) 7-14 (1-2) Seahawks

MVP of the game
Roman Harper
11 tackles
1 interception

Team Stats
New Orleans Saints
Rush Offense: 196
Pass Offense: 285

Atlanta Falcons
Rush Offense: 70
Pass Offense: 221

Momentumet virkede dog ikke rigtigt for Saints som med 13 minutter igen, kom bagud 23-33 og havde for alvor kniven for struben. Det lå måske i baghovedet, at Falcons var et af de fire hold der besejrede dem sidste år.

Comeback fra Leinart, godt hjulpet af Mannings interception
Leinart skulle ud og få sat point på tavlen, og i løbet af fire minutter var det første touchdown, og dermed en reducering en kendsgerning. Tom Jones, det tidligere femte rundevalg greb en 20 yard kast af Leinart til 30-33. Saints fik Manning ud af banen, og ført bolden frem til et 45 yard field goal, som Thomas sikkert satte ind mellem stængerne til udligningen 33-33 med 7 minutter tilbage. Herefter skulle Manning dog tage over og laver en interception på første spil. Selvom Falcons får Saints holdt til et 25 yard field goal, kaster manningen bolden i hænderne på de forkerte igen, og denne gang får Leinart boldet ind i end zone, hvor Shockey griber den til resultatet 33-43.

Endelig lykkes løbeangrebet for Saints

Et af de problemer Saints har haft i de første to runder, er at hverken Reggie Bush eller Bryce McComas har fået deres løb til at fungere. Derfor var det også en forløsning da kampen var overstået og Reggie Bush var noteret for 130 yards på 26 forsøg og Bryce McComas løb for 54 yards på 12 forsøg.
Kampens anden store offensiv spiller var Matt Leinart der kastede 20 grebet bolde ud af 36 mulige til 306 yards, 4 touchdowns men også to interceptions. Det gav ham en rating på 97,6.

AFC
Manager

« Svar #80: 21 Feb 2009, 00:47 »

Det er sku nogle målrige kampe du får spillet, Shaft Smiley. Men tillykke med sejren. En ting som bekymrer mig er at mit favorithold Indianapolis Colts kun er 1-2. Men godt de slog Bengals. Det skulle de også gerne kunne. Hehe, nå, men sorry jeg kommenterede det. Grafikken og opsætningen er i høj klasse. Super du giver et overblik over Match Stats osv. Super!

Shaft
Manager

« Svar #81: 21 Feb 2009, 01:01 »

Det er sku nogle målrige kampe du får spillet, Shaft Smiley. Men tillykke med sejren. En ting som bekymrer mig er at mit favorithold Indianapolis Colts kun er 1-2. Men godt de slog Bengals. Det skulle de også gerne kunne. Hehe, nå, men sorry jeg kommenterede det. Grafikken og opsætningen er i høj klasse. Super du giver et overblik over Match Stats osv. Super!

Mange tak for det AFC!

Det er skam helt i orden at du, og andre hvis de vil, kommentere deres favorit hold også. Ellers ville der ikke være nogen mening i at vise resultaterne fra de andre kampe, så de er mere end velkommen, sådan nogle kommentarer Smiley

Jeg er glad for du læser med, og kommentere hver gang. Er dejligt Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 21 Feb 2009, 23:54 »

Super godt skrevet Shaft!

Hvordan går det med dit #1-pick, og hvordan ser det ud for mine kære Bears? Er der er nogle spændende stjerner?  Smiley

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #83: 22 Feb 2009, 00:44 »

Super godt skrevet Shaft!

Hvordan går det med dit #1-pick, og hvordan ser det ud for mine kære Bears? Er der er nogle spændende stjerner?  Smiley

Hehe den næste update er rent faktisk mod Bears, i Chicago.. Så den kan du se frem til Wink

Platt gør det super, ligger godt pres på, og får lavet en del sacks. Godt nok er der ikke kommet nogen fumbles, men det er også i orden, efter så få kampe.

Shaft
Manager

Sv: Match4 - New Orleans Saints - Madden 09 #12
« Svar #84: 25 Feb 2009, 16:08 »

New Orleans Saints
Saints 44-21 Bears

En super halvleg er nok
Sådan plejer det ikke at være i nudagens NFL, men det var en undtagelse denne søndag eftermiddag i Chicago. Bears som virkede svingende med Patrick Ramsey som styrmand, fik ikke sat nogle point på tavlen i første halvleg og kastede i stedet to interceptions, en til Roman Harper, og en til Randall Gay
.
Other matches
Seahawks (1-3) 17-35 (3-1) Ravens
Eagles (2-2) 14-24 (2-2) Vikings
Chargers (2-1) 31-16 (2-2) Chiefs
Bengals (0-4) 9-23 (3-1) Texans
Raiders (0-4) 3-34 (4-0) Titans
Cowboys (3-1) 43-36 (2-2) Lions
Jets (0-4) 10-31 (2-1) Browns
Jaguars (2-2) 23-16 (0-4) Buccaneers
Bills (3-1) 31-21 (1-3) Broncos
Giants (0-4) 10-21 (3-1) Packers
Panthers (3-1) 14-20 (2-2) Falcons
Patriots (3-1) 41-10 (2-2) Dolphins
Steelers (3-0) 24-23 (1-3) Rams

MVP of the game
Jeremy Shockey
7 grebet bolde
146 yards
2 touchdowns

Team Stats
New Orleans Saints
Rush offense: 127
Pass offense: 354

Chicago Bears
Rush offense: 62
Pass offense: 277

Hos Saints leverede Matt Leinart endnu en god kamp og virker som om han er faldet ind i Saints spillestil. Leinart leverede hele fire touchdowns, kastede for 309 yards, og ramte på 20 ud af 34 forsøg til en rating på 115,8 da der også blev kastet en enkel interception. Derfor var det også helt fortjent at Saints kunne gå til pausen, foran hele 24-0.

Udbyggelsen
Skulle man havde håbet på et Chicago comeback ved pausen, så måtte man straks indse det ikke ville ske. I en tredje quarter hvor Saint fik tiden af uret, og sat 10 point på tavlen efter et 49 yard field goal af Thomas, og et 8 yard pass til fjerde reciever Tom Jones gjorde stillingen til 34-0 inden den sidste quarter.

Reserverne fik spilletid
Grundet den sikre føring, valgte New Orleans også at smide næsten, alle deres reserver ind til fjerde quarter. Det gjorde kampen mere lige, og rent faktisk lykkes det for Bears at vinde fjerde quarter hele 21-10. Blandt de reserver som leverede en godkendt indsats, findes der James Lewis (TE) som greb tre bolde for 61 yards, Norm Jackson (FS) som leverede tre tacklinger og Tracy Porter (CB) der stod for tre tacklinger og en enkel pass deflection.

AFC
Manager

« Svar #85: 25 Feb 2009, 16:13 »

Ham Jeremy Shockey lærte jeg først at kende i Giants tiden. Nu har jeg set lidt mere til ham i Saints og det ser ud till han gør det godt i dit spil også. Flot sejr over Bears. Jeg kan skimme ude i venstre side der hvor du har alle de andre resultater, at Colts mangler at spille. Er det fordi de har pause i denne spillerunde?

Men ellers rigtig flot skrevet, Shaft. Du har mig som fast læser her.

Shaft
Manager

« Svar #86: 25 Feb 2009, 16:16 »

Ham Jeremy Shockey lærte jeg først at kende i Giants tiden. Nu har jeg set lidt mere til ham i Saints og det ser ud till han gør det godt i dit spil også. Flot sejr over Bears. Jeg kan skimme ude i venstre side der hvor du har alle de andre resultater, at Colts mangler at spille. Er det fordi de har pause i denne spillerunde?

Men ellers rigtig flot skrevet, Shaft. Du har mig som fast læser her.

Jo mange tak, altid dejligt med faste læsere Wink

Shockey har jeg altid set som en af de bedste TE i ligaen. Desværre var han hæmmet af skader i sidste sæson. Jeg håber dog han bliver helt klar til den nye sæson for Saints, altså IRL Wink

Ja det må være fordi de er oversidder Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 15 Mar 2009, 17:22 »

Hallo?  Wink

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #88: 17 Mar 2009, 19:03 »

Hallo?  Wink

Halli Halli Hallo, vi vinder i Mexico Opstemt

Ej jeg må indrømme tiden/lysten til at spille PS2 ikke er til stedet lige for tiden. I stedet går tiden på alle de huslige ting, styrketræning, fodbold og de projekter jeg er igang med på Firstdown.dk, og der kan man godt sige jeg får stillet min NFL lyst lige for tiden.

Savet er dog ikke slettet eller noget, og mon ikke jeg kommer med en ny update på et tidspunkt.

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010