home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 917 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Tilskuerne mangler
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tilskuerne mangler  (Læst 800 gange)
asn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Tilskuerne mangler
« : 29 Jan 2009, 22:50 »

Hvad skal man gøre for at få flere tilskuere..?

Har spillet gennem flere sæsoner med Torpedo Moskva og da jeg rykkede i den bedste rækker kom der selvfølgelig flere tilskuere i den efterfølgende sæson. Herfra er der nu 6 sæsoner i træk hvor både gennemsnit tilskuerne og salget af sæsonkort er faldet. (mine resultater er blevet bedre og bedre med europæisk deltagelse mm) - Hvor bliver de af..?? (har ikke haft nogle af events bestyrelsen nogle gange lave for at trække flere tilskuere til)

Endvidere kan jeg i editoren se at der under stadion står bl.a. et max tal ud fra tilskuere på 23.000 og mit stadion har plads til ca. 85.000 - Betyder det at jeg aldrig vil kunne få flere tilskuere til en kamp end 23.000 uagtet hvor godt jeg gør det..? Eller er tallet fra editoren blot for den første sæson..? og det fremadrettet ændre sig i takt med resultaterne lige ens reputation gør det, hvilket jo blandt andet giver mulighed for at hente bedre spillere ind..?

Sidst men ikke mindst - hvad skal det til for at man kan få sit eget stadion. Når jeg beder om udvidelse står jeg ikke ejer mit stadion (i editoren står der ud fra mit stadion at ejere er Torpedo Moskva og jeg betaler ikke noget i leje)...?

Har lidt kig på at starte et nyt spil med St. Pauli - de lejer sig nemlig jvf. editoren ind på Millerntor - men der er ingen der ejer dette stadium jvf. denne og det ser nemlig ud til at dette stadion allerede bliver tæt på udsolgt når de spiller, så der vil jeg måske om nogle sæsoner kunne få mit eget stadion....er det muligt..?
Logged

asn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Tilskuerne mangler
« Svar #1: 01 Feb 2009, 13:43 »

Ikke meget hjælpe at hente her - er der slet ikke nogen der ved noget..?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tilskuerne mangler
« Svar #2: 01 Feb 2009, 13:51 »

Well der er ikke det store du som sådan selv kan gøre jo, hvis fan basen ikke er der irl så får du heller ikke større antal ind irl jo.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010