home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Football Manager Live
| | |-+  kostbare tid pr. dag ca. ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: kostbare tid pr. dag ca. ?  (Læst 3382 gange)
deGrønne
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
kostbare tid pr. dag ca. ?
« : 28 Jan 2009, 14:21 »

hej jeg ville lige høre ang. fm live om det er et spil man mindst skal bruge 1 t. om dagen før det kan betale sig at spille eller kan man nøjes nogen gange kun bruge 5-10min og stadig kan være med, for har prøvet de fleste manager spil på nettet og har tænkt mig at begynde at spille et manager spil igen men skal vælge mellem hattrick, cm-online eller fm live. grunden til jeg spørger det med om man kan nøjes at være online i 5 min og stadig være med er at på cm-online hjemmeside var en af deres 10 grunde til man skulle spille cm online var at man ku nøjes at bbruge 5min


# You can play for 5 minutes per day and still compete


We believe that your time is valuable, and we've made sure that you do not have to spend 10 hours per day online to be "the best". Here you simply have to be the best to be the best.

# You can play for 5 hours per day and still enjoy it

In an online game there's always something to do: participate in the chat and forums, scout for players, negotiate deals with other managers, prepare your matches, analyze your games and your opponents. There is no end to the possibilities!
Logged

Sapientum
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: kostbare tid pr. dag ca. ?
« Svar #1: 31 Jan 2009, 21:24 »

Umiddelbart vil jeg sige nej... Hovedårsagen er at man tilmelder sig en liga, hvor der skal spilles et vist antal kampe pr. sæson(4 uger), hvis man ikke er online bliver kampene spillet af et AI-system. Hvis du kun er online 5-10min vil du ikke have tid til at spille kampene.
Det gode er dog at man kan vælge en liga, hvor der ikke spilles lige så mange kampe som i de andre ligaer, det vil betyde, at man ikke behøver være online nær så ofte for stadig at opnå det antal kampe, som man skal spille.

Så svaret er både ja og nej. Det afhænger af hvor seriøst du vil tage spillet. Du kan godt nøjes med kun at være kort online nogle dage og så spille flere timer andre dage. Dog bruger jeg personligt en del tid på spillet Smiley
Logged

Turbo_dk
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: kostbare tid pr. dag ca. ?
« Svar #2: 24 Feb 2009, 21:18 »

Ved godt den er nogen dage gammel den her men ejg svarer da lige alligevel Smiley

Det fungerer jo sådan at du kan spille kampene når du vil, så længe din modstander er online.. Er den ikke spillet inden en dato sat på forhånd ryger kampen til den der har været mest aktiv det seneste stykke tid...

En sæson varer 3-4 uger(er ikke helt sikker, men mener det er 3 uger, og så en uges pause), og i en normal liga spilles 40 kampe... Herafkan vi lynhurtigt regne ud at det er cas. 2 kampe om dagen, det smarte er at du kan tage 6 kampe den ene dag og så køre nogle dage uden kampe o.s.v. alt efter hvad du lige har tid til...

Så hvis du har planer om 5-10 min HVER gang, så skal du ikke spille FML, er du derimod frisk på et par timer nogle gange om ugen, og så bare lige tjekke hvordan det går resten af tiden, så kan det sagtens lade sig gøre Wink
Logged

//Turbo_dk

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010