home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chel$ki's transfer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Chel$ki's transfer!  (Læst 825 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Chel$ki's transfer!
« : 17 Maj 2006, 12:34 »

Ja, har valgt at lave denne tråd, da der jo går så mange historier om dem!
Sidste nyt fra Skysport er at Roberto Carlos skulle være på vej til The Blues.. Hvorfor ved jeg egentlig ikke?
Andrei Shevchenko skulle også være et varmt emne hos deres brokrøv af en træner (Smiley)..
Og her for nylig har de hentet Ballack.. Gad vide om de nogensinde stopper?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #1: 17 Maj 2006, 12:36 »

De kunne vel godt bruge en ny venstreback, men Roberto Carlos ville da være et tosset køb  Huh
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #2: 17 Maj 2006, 12:39 »

Ja nemlig! Han burde tage hjem til Brasilien for at spille noget bold der de sidste år af hans karriere.. Af alle venstrebacks i verdenen, hvorfor så lige ham? Altså, har altid synes om Roberto Carlos, altid! Men synes ikke han vil passe ind her.. Især da Chelsea har en af verdens bedste defensiv, for mig at se spiller de heller ikke med høje backs, som Carlos er vant til..
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #3: 17 Maj 2006, 12:43 »

Kan nu også godt lide Carlos, men ikk rigtig nogen pointe i og købe en gammel stjerne. Jeg tror nu heller ikk de gør det, Mourinho har været rigtig god til og finde de rigtige spiller til klubben, okay det gik måske ikk så godt med Del Horno, men tror ikk han vælger og købe en gammle herrer som Carlos.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Emil3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #4: 17 Maj 2006, 13:07 »

Carlos dage er desværre ved at være talte, så det ville være dumt at hente ham. I øvrigt mener jeg at Del Horno har det der skal til - Han mangler bare lige at bevise det.

Dejligt at vi fik Ballack. I øvrigt håber jeg meget på Sheva. Så ville vores angreb så meget stærkt ud.
Logged

We´ll be comming down the road.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #5: 17 Maj 2006, 13:28 »

I har jo hele tiden haft et godt angreb, i formår bare at ødelægge det crazy !
Men ja, han vil da altid være en god spiller at få til klubben, talentfuld er han sgu!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #6: 17 Maj 2006, 16:26 »

Carlos ville da i den grad være et mystisk køb. Del Horno er under normale omstændigheder en ganske habil spiller, mens Carlos desværre kører i sin karrieres efterår.

Købet af Ballack irriterede mig. Et overflødighedskøb efter min mening, da deres  midtbane i forvejen er så stærk og så bred, og desuden så jeg meget gerne Ballack i United.

Shevchenko er vel det mest meningsfulde rygte, der kører for tiden, for angrebet når ikke resten af holdets niveau. Dog mener jeg, at Chelsea kunne finde mere ideelle (yngre) spillere til samme pris.
Logged

Heavil
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #7: 17 Maj 2006, 19:20 »

Carlos ville da i den grad være et mystisk køb. Del Horno er under normale omstændigheder en ganske habil spiller, mens Carlos desværre kører i sin karrieres efterår.

Købet af Ballack irriterede mig. Et overflødighedskøb efter min mening, da deres  midtbane i forvejen er så stærk og så bred, og desuden så jeg meget gerne Ballack i United.

Shevchenko er vel det mest meningsfulde rygte, der kører for tiden, for angrebet når ikke resten af holdets niveau. Dog mener jeg, at Chelsea kunne finde mere ideelle (yngre) spillere til samme pris.

Ballack er da en vigtig spiller.. De har lidt en del under at Lampard var lidt alene, fordi Makalele ikke bidrager med det store offensivt, men er genial defensivt.. Med Ballack har de to fyre, som både kan være med offensivt og defensivt..

Jeg håber Sheva blir hos de reelle italienske mestre Wink... Drogba har gjort det godt, og de har ikke brug for en ny angriber pt.. Så skulle det da lige være Henry eller Rooney.. Smiley
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Chel$ki's transfer!
« Svar #8: 17 Maj 2006, 19:41 »

Den største grund til at Shevchenko er øverst på listen, er at han også er fra det gamle Sovjet  Opstemt Håber ikke at han skifter, han har før sagt at han vil spille resten af karrieren i Milan, men han har for nyligt haft en samtale med Berlusconi om netop det emne.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010