home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  4#Olympique Lyonnais
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 4#Olympique Lyonnais  (Læst 2799 gange)
sindsygt
Gæst
 
4#Olympique Lyonnais
« : 27 Jan 2009, 17:12 »

Ja, så kommer jeg med en blog om de franske mestre, Olympique Lyonnais. Jeg håber at denne blog kan komme til at køre i rigtig lang tid. Der bliver ikke så mange updates. Det bliver formentlig en med transfer, og så måske en med venskabskampe, eller bliver det samlet, og så en hver 2-3 måned.
Men jeg håber at i vil følge med Smiley
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 15:32 af sindsygt » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #1: 27 Jan 2009, 17:14 »

-Olympique Lyonnais-

08-

Pokal-skabet:

Oversigt:
1#Intro
2#Ny træner
3#Franske Mesterskabspokal
4#Transfers
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 15:31 af sindsygt » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #2: 27 Jan 2009, 17:17 »

Hej sindsygt. Nu har du efterhånden startet et par blogs, og jeg vil virkelig anbefale dig at starte med en intro omkring klubben. Du har hver evig eneste gang skrevet at du vil starte noget med en specifik klub/landshold. Det giver et langt større spændingsniveau at lave en intro fremfor det du gør; derfor synes jeg det er ærgeligt at du starter med at skrive at du gerne vil starte en blog med Lyon. Allerede her er jeg halvt stået af, medmindre der kommer et eller andet rigtig specielt.. Jeg synes det er ærgeligt, for det virker som om, at du er ellevild med at skrive.

Med Venlig Hilsen /superpew.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #3: 27 Jan 2009, 17:22 »

Hvis nogen ligger inde med et flot lyon banner, eller hvis nogen har lyst til at lave et, kan de sende det til mig via pb...

Okay superpew, jeg tror da at jeg så vil prøve at lave en intro, men som du selv skriver plejer jeg ikke at gøre det. Men jeg vil da prøve, hvis det kan lokke flere til:)
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #4: 27 Jan 2009, 17:26 »

Synes det er et rigtig kedeligt navn du har givet bloggen, og forstår ikke hvorfor du skriver i din intro at du starter med Lyon, hvorfor ikke bare lave en update og smide den op så? Men ok, det må du om Smiley

Og det andet er, at du ikke kun skal blogge for at få kommentare, men fordi du synes det er sjovt... Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #5: 27 Jan 2009, 17:31 »

Jeg blogger skam også fordi jeg synes det er sjovt Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #6: 27 Jan 2009, 17:31 »

Synes det er et rigtig kedeligt navn du har givet bloggen, og forstår ikke hvorfor du skriver i din intro at du starter med Lyon, hvorfor ikke bare lave en update og smide den op så? Men ok, det må du om Smiley

Og det andet er, at du ikke kun skal blogge for at få kommentare, men fordi du synes det er sjovt... Smiley

Det har han da heller aldrig skrevet? Lige for at forsvare ham lidt. Peace

Han skriver jo bare, at han gerne vil lave lidt om på det, for at få flere lokket til - og hvem vil ikke det?

Alle vil jo gerne have lidt ris og ros.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 17:34 af superpew » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #7: 27 Jan 2009, 17:38 »

Ja ja, men jeg er da sikker på at dem der kan li' det vil følge med, fordi de kan li' det, og ikke fordi du skriver det Smiley

Men undskyld misforståelsen så Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #8: 27 Jan 2009, 17:40 »

Det gør ikke noget Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #9: 27 Jan 2009, 17:56 »

Så fandt jeg endelig et banner
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Olympique Lyonnais
« Svar #10: 27 Jan 2009, 19:18 »


-Intro-

Stade de Gerland

Olympique Lyonnais spiller deres hjemmebanekampe på det flotte stadion Stade de Gerland. Der er plads til lige i underkanten af 50.000. Stade de Gerland er under ombygning.
Olympique Lyonnais, eller bedre kendt som Lyon, blev grundlagt i 1950.

Historie:
Ligue 1: 2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008
Ligue 2: 1951-1954
Pokaltuneringen: 1964-1967-1973-2008
Ligacup: 2001
Franske Mesterskabspokal: 2002-2003-2004-2005-2006-2007

« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 20:08 af sindsygt » Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 1#Olympique Lyonnais
« Svar #11: 27 Jan 2009, 19:36 »


-Ny træner-


"Vi er meget kede af at meddele at vore ellers så gode træner gennem et par sæsoner, Claude Puel, har valgt at stoppe samarbejdet. Claude har fortalt os at grunden var, at han ikke fandt glæden i at træne længere. Vi ved også at han ikke kommer tilbage for der er gået minimum 2 sæsoner. Da Claude sagde det til os for at par uger siden, har vi allerede en ny træner klar. Jeg vil vædde med at der ikke er nogen af jer journalister herinde, som kender ham. Vi har været i det kolde nord. Nærmere bestemt i Danmark. Manden vi har fundet er i født i Vejle. Hans navn er Jonas Christensen. Vi ved bestemt godt at det er et overraskende valg, men vi er sikre på at Jonas kan gøre det godt. Det var alt hvad vi havde for i dag". Sådan lød ordende fra klubejer Jean-Michel Aulas på dagens pressemøde, inden han og pressechefen forlod dagens møde. Ret underligt fik journalisterne ikke lav til stille spørgsmål, hverken til Jean-Michel eller til Jonas Christsensen.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 2#Olympique Lyonnais
« Svar #12: 27 Jan 2009, 20:39 »


-Franske Mesterskabspokal-

Første vigtige kamp for Jonas Christensen var dagens kamp. Dagens modstander var FC Girodins de Bordeaux, og det gjaldt den Franske Mesterskabspokal.
Efter en mål løs første halveg, blev der scoret lidt i anden. Der skulle dog gå en halv time inden netmasker blafrede. Og med Lyon-briller var det, det rigtige sted. Juninho lagde en dyb stikning til den indskiftede Cesar Delgado, der sikkert scorede ved forreste stolpe. Et flot mål af indskifteren. Glæden varede dog kort. Allerede 5 minutter efter scorede en helt fri Jussiê på et hovedstød, efter flot arbejde i højresiden. Og det blev stillingen ved. Så efter de 90 minutter skulle de 2 hold ud i straffesparkskonkur rence. 

Straffesparkskonkur rence:
0-1 Grosso
1-1 Jussiê
1-2 Juninho
2-2 Chamakh
2-2 Cris brændte
3-2 Wendel
3-3 Vela
4-3 Bellion
4-3 Keita brændte


Så Lyon tabte denne kamp efter straffesparkskonkur rence. Et ærgeligt nederlag til Christensens tropper, der dog havde overtaget det meste af kampen.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 3#Olympique Lyonnais
« Svar #13: 27 Jan 2009, 21:32 »

Kommentér gerne Smiley
Og så kommer der ikke flere updates for i aften Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 3#Olympique Lyonnais
« Svar #14: 28 Jan 2009, 15:31 »


-Transfer-


Lyon har hentet ind til fremtiden. 2 spillere er blevet købt. Begge er købt hos stor-klubber fra England og Italien. Den første spiller der blev hentet var en blot 17-årig knægt. Han spiller højreback, og kom fra det italienske mesterhold Inter. Det er Davide Santon. Selvom Santon kun er 17 år, mener Christensen at kunne bruge ham i startopstillingen.
Den anden spiller Christensen hentede til klubben var den blot 19-årige Carlos Vela. Vela blev hentet i mægtige Arsenal. De menes at Christensen først var ude efter Arsenals Robie van Persie, men Lyon og van Persie kunne ikke blive enige, så Christensen endte med at købe Carlos Vela. Vela kan både spille den offensive venstremidtbane og bokspiller.

Så Jonas Christensen har købt ind til fremtiden, hvilket godt kunne tyde på at han har tænkt sig at blive i Lyon et stykke tid.
Ifølge kilder har Christensen forsøgt at sælge boksspilleren Fred, men det er tilsyneladende ikke lykkedes.
Efter hvad Christensen siger kommer der ikke flere indkøb i denne sæson.
Ingen spillere er taget fra Stade de Gerland.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 15:36 af sindsygt » Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010