home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Det iberiske hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Det iberiske hold  (Læst 6940 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #15: 27 Jan 2009, 16:11 »

Fordi jeg vil skabe et hold for Den Iberiske Halvø, som titlen fint beskriver. Det bliver et hold næsten alle skal kunne relatere til på Den Iberiske halvø, hvilket jeg anser for at være et spændende projekt. Det giver også flere muligheder end bare spanske, og hvis jeg kun skulle scoute ét land, ville jeg nok gå død i det hurtigt.

Det er grundene..

Det er fair.. må du også købe så spillere fra Andorra? ved ikke om de tæller med.. Eller om det overhovedet bliver aktuelt..
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #16: 27 Jan 2009, 16:14 »

Det er fair.. må du også købe så spillere fra Andorra? ved ikke om de tæller med.. Eller om det overhovedet bliver aktuelt..

I princippet, ja. Men vil jeg ikke, pånær hvis der kommer en enmandshær som fx Shevchenko for Ukraine. ;-)

Det samme gælder for Gibraltar..
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #17: 27 Jan 2009, 16:16 »

I princippet, ja. Men vil jeg ikke, pånær hvis der kommer en enmandshær som fx Shevchenko for Ukraine. ;-)

Det samme gælder for Gibraltar..

Men hold øje med dem alligevel.. det kunne nu være sjovt
Logged

Ugge
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #18: 27 Jan 2009, 16:20 »

Fantastisk blog Cesc. Det blir et hit, det er jeg sikker på. Det bliver et spændende projekt at følge med i og jeg vil glæde mig til at læse nyt. Lad nu bloggen forsætte i mange sæsoner, så krydser vi vores små fingre for at intet uheld sker. Held og lykke. Oploader du spillertrup oge taktik? ps. Kan vi vente os en ny update senere i dag?
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #19: 27 Jan 2009, 16:23 »

I øvrigt, hvor lang tid regner du med der går, før hele din trup er iberisk?
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #20: 27 Jan 2009, 16:29 »

Molle, læs dog hans første updates... Der står det. Så vidt jeg lige kan huse på stående fod skrev han 3 år...
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #21: 27 Jan 2009, 16:38 »

Molle, læs dog hans første updates... Der står det. Så vidt jeg lige kan huse på stående fod skrev han 3 år...

den må han lige have skrevet så  Opstemt
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #22: 27 Jan 2009, 16:41 »

Inden for 3 sæsoner skal hele Real Madrid været proppet med iberisk talent og klasse.

Eller også må du lære at læse ordentlig efter.. :-)
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #23: 27 Jan 2009, 16:43 »

Rigtig rigtig spændende Cesc. Det skal nok blive godt, selvom jeg ikke er så vild med Real Madrid. Kan være jeg bliver lidt hook på det senere (: ..

Jeg er dog lidt skeptisk over, at spillerindkøb kun må være fra "Den Iberiske Halvø" - tror du ikke selv du går død i det på et tidspunkt? Det ville jeg i hvert fald gøre hehe, men nu ser vi jo..

Du skriver at du gerne vil skrive bloggen på en lidt anden måde end andre ellers gør. Det synes jeg er fedt, men vil da pointere at der findes blogs omkring spillets opbygning med hensyn til taktikker og bare generelt FM fremfor en historie, men KIU.

Med Venlig Hilsen /superpew Thumbs Up

Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #24: 27 Jan 2009, 16:50 »

Eller også må du lære at læse ordentlig efter.. :-)

Det er ikke nødvendigt, når folk kommer med links når man spørger  Wink
Men måske har du ret
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #25: 27 Jan 2009, 17:30 »

UHELD GIVER BLOD PÅ TANDEN
Jeg var klar til at træde ind på den store scene nu, få min første kamp med Real Madrid og sikre mit første trofæ. Valencia var modstanderen over to kampe, den første på Mestella og den anden på kongestadionet. Det første opgør var meget intens, og meget uheldigt for mit hold. Først og fremmest manglede vi flere stamspillere, så Rafael van der Vaart måtte spille i angrebet og Aquino var med fra start af. ”Fandens” var min første tanke, men efter kampen var den om van der Vaart ændret. Han blev hædret med prisen som kampens spiller, for han lavede to superflotte mål for mit hold. Han var fantastisk, men desværre overskyggede det sene Valencia mål til 2-2 min glæde. Satans til lortespil! Jeg kunne simpelthen ikke forstå, at mine spillere lod et så dårligt mål gå ind til 2-2. Jeg fik dog blod på tanden, og det samme gjorde spillerne.

I den anden kamp mod Valencia på Bernabeu, var flere spillere tilbage, men Sankt Iker var desværre ude med en skade. Og desværre burde understreges. Dudek spillede som var han skadet. Forfærdeligt.  Det var slet ikke den sikre målmand jeg havde regnet med at have i buret denne kamp, men jeg måtte leve med det og klø på. Offensiven var stærk til dagens kamp og João Moutinho scorede hurtigt et perle mål. Forstå det nu ret. Jeg er jo ikke ordensmagten. Haha.

Min lortemålmand ville dog det anderledes end resten af holdet, og i det 43. minut løb han hovedløs ud i en bold og sparkede den hen til David Villa med et lille puf. Polakken troede derudover også at han kunne løbe tilbage i målet, men den iskolde Villa sparkede sikkert bolden i det tomme mål og mit temperament var ved at koge over. Heldigvis er Jesus Navas en klasse spiller, og jeg skulle kun vente til dommerens overtid i førstehalvleg før han scorede til 2-1.

I anden halvleg var mit hold fænomenalt. Der blev ikke scoret mere, men de gjorde præcis som de skulle gøre efter mit hoved. Spille bolden rundt, få Valencia spillerne til at løbe og derved gøre dem trætte. Min første pokal sikret – fint. Kritikerne fik igen, alle havde nemlig Valencia som favorit til at vinde begge kampe. Kys min…

VALENCIA 2-2 REAL MADRID
REAL MADRID 2-1 VALENCIA
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #26: 27 Jan 2009, 17:40 »

ROMA, ZENIT OG ANDERLECHT
Der er nærmest lige blevet udtrukket grupper til dette års Champions League, hvor jeg får fornøjelsen af at ydmyge Roma, Zenit og Anderlecht. Jeg havde ikke lige frem håbet på disse modstandere, men nærmere Celtic, Basel og CFR Cluj. Jeg anser dog stadig mit drømmehold som favoritter til at gå videre, da holdet simpelthen bare er stærkere end de andre - og det vil de være uanset modstander.

AS Roma bliver det eneste hold jeg kan få problemer med, og selv om de har et godt hold, forventer jeg en sejr på hjemmebane. Udebanekampen kan blive noget sværere, men jeg har store forhåbninger til mine og holdets chancer. Alle fire kampe mod Zenit og Anderlecht bliver vundet, hvilket giver minimum 12 point. Det er helt klart nok til at komme videre, og hvis Roma bliver slået på Bernabeu, ser det jo fremragende ud. En fin gruppe, som skal vindes.

Ingen dumme point tab eller undervurderinger af de andre hold. Der er en grund til de er med i Champions League, så de har reelt en chance mod Kongerne. Real Madrid skal dog vinde over de to svageste i gruppen - hvilket også sker!

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #27: 27 Jan 2009, 18:00 »

Spændene projekt du har gang i og kan godt lide din "nye" form for bog. Bliver spændene at se om du en gang kan hente nogle lidt større spillere til klubben, som fabregas, silva  og ronaldo som du jo også selv har været lidt inde på.

OT: Er din portsmouth blog død nu?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Cesc
Gæst
 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #28: 27 Jan 2009, 18:04 »

Spændene projekt du har gang i og kan godt lide din "nye" form for bog. Bliver spændene at se om du en gang kan hente nogle lidt større spillere til klubben, som fabregas, silva  og ronaldo som du jo også selv har været lidt inde på.

OT: Er din portsmouth blog død nu?

Takker Crazy-Poul! Jeg er glad for du godt kan li' det, for jeg regnede egentlig ikke med, at der var så mange, der kunne li denne stil. Jeg har haft kig på alle de spiller du nævner, men de bliver nok først mulige at hente, når pengene og lysten er til det. Man skal jo tænke sig om i handlerne, og det er hovedløst at købe én spiller til 500 millioner, når man kunne få fire næsten lige så gode til samme pris..

Min Portsmouth-blog har været død i noget tid nu, for jeg kan åbenbart kun spille med tophold i dette FM. LYsten til det andet er der slet ikke. Underligt...
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det iberiske hold
« Svar #29: 27 Jan 2009, 18:37 »

Hold kæft en sygt god blog. KLASSE! Opstemt
Dog havde jeg hellere set Nani i Madrid, end Navas - eller Capel Smiley
Men indtil videre, klasse! KIU!
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010