home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Football Manager Live
| | |-+  FML ligaer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FML ligaer  (Læst 1531 gange)
gyxi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FML ligaer
« : 23 Jan 2009, 23:21 »

Hej

I morgen modtager jeg FML med posten.
Men forud for igangsættelsen af min FML-karriere, er der dog nogle ting jeg ikke er helt på det rene med - bl.a. GameWorlds og FAs.

Så kan I hjælpe mig med følgende:
-Er GWs og FAs det samme?
-Hvis nej, hvad er forskellen så?
-Er GWs/FAs ligaer, eller er der underordnede ligaer i disse?
-Hvor mange hold er der i hver liga/GWs/FAs? (Kan det passe at der er op mod 1000 i hver, for så synes jeg godt nok det er i overkanten?)

Mvh.
Den lettere forvirrede! Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FML ligaer
« Svar #1: 23 Jan 2009, 23:46 »

Hej

I morgen modtager jeg FML med posten.
Men forud for igangsættelsen af min FML-karriere, er der dog nogle ting jeg ikke er helt på det rene med - bl.a. GameWorlds og FAs.

Så kan I hjælpe mig med følgende:
-Er GWs og FAs det samme?
-Hvis nej, hvad er forskellen så?

Nej. En gameworld er som navnet antyder en "verden". Inden i denne er der så de forskellige FA's, som kan svare til de nationale FA's i den virkelige verden. FA's i FML er baseret på hvilke tidspunkter af døgnet man har lyst til at spille, så ved at melde sig ind i den rigtige FA, sørger man for at man er online på samme tidspunkter som dem man skal spille imod.

-Er GWs/FAs ligaer, eller er der underordnede ligaer i disse?

Som sagt ovenfor er der i hver gameworld forskellige FA's (jeg mener det er 12 forskellige), og i hver af disse er der et ligasystem. Jeg er i Xtreme FA, og der er XFA Premier League, XFA Championship og XFA Division 1A, 1B og 1C.

-Hvor mange hold er der i hver liga/GWs/FAs? (Kan det passe at der er op mod 1000 i hver, for så synes jeg godt nok det er i overkanten?)

I hver gameworld er der plads til 1000 hold. Det er dog langt fra altid tilfældet, i min gameworld (Fowler) er der fx lige nu 678 hold.

Folk melder sig selv til i den FA de mener passer til deres spilletidspunkter, derfor varierer antallet i disse også.

Der er som regel 20 hold i en liga, men det varierer naturligvis også lidt, alt efter hvor mange der er tilmeldt dette FA.
Logged



gyxi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FML ligaer
« Svar #2: 23 Jan 2009, 23:53 »

Mange tak for de gode svar! Smiley
Så er jeg vist nogenlunde klar til det går løs i morgen! Opstemt
Hvad synes du egentlig om det? Kan du lide spillet? Er det abonnement-pengene værd? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FML ligaer
« Svar #3: 24 Jan 2009, 00:10 »

Da det kom frem troede jeg overhovedet ikke det var noget for mig. Men da jeg aften hos en kammerat blev "tvunget" til at se et par af vennerne spille det sammen synes jeg da egentlig det så meget sjovt ud. De lokkede og lokkede, og til sidst købte jeg et 3 måneders abonnement, som startede for ca. 3 uger siden.

Og jeg var hooked med det samme! Det er supersjovt, og især hvis man kender et par stykker og spiller i samme gameworld som dem, og kommer til at spille mod dem osv. Jeg er meget positivt overrasket over det i hvert fald. Smiley
Logged



gyxi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FML ligaer
« Svar #4: 24 Jan 2009, 02:05 »

Okay, lyder godt. Glæder mig til at prøve kræfter med det!
Men nu spørger jeg sikkert dumt - men troede først det havde release idag/igår, fredag den 23. januar?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FML ligaer
« Svar #5: 24 Jan 2009, 02:10 »

Det var bare release-dagen for hvornår man kunne købe det i butikkerne (og på dansk). Man har kunnet købe og spille det online siden november sidste år.
Logged



Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010