home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1055 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Involvering i det daglige arbejde!!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Involvering i det daglige arbejde!!  (Læst 948 gange)
Liverpool9
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Involvering i det daglige arbejde!!
« : 23 Jan 2009, 07:29 »

Hej

Nu har jeg spillet meget FM 2008 og rigtig meget FM 2009, og jeg har i begge spil set under ens profil, at man kan være involveret i det daglige arbejde i klubben? Og i takt med at man bliver en bedre manger, så stiger ens tal jo også, men tallene vedr. det daglige arbejde, det er faldet drastisk..!

Så jeg vil høre om der er nogen der ved, hvordan man blive involveret mere i det daglige arbejde i klubben, end man er i forvejen..Huh?

Pft

Rasmus
Logged

mui
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Involvering i det daglige arbejde!!
« Svar #1: 23 Jan 2009, 08:05 »

i alle min 08 spil har jeg samme problem men med et Aab spil i 09 er den på 18. jeg har ikk rigtigt gjort noget for det. så ved ikk hvad man skal gøre.

Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Involvering i det daglige arbejde!!
« Svar #2: 23 Jan 2009, 10:33 »

Jeg er ret sikker på det drejer sig om hvor meget du deltager i alle klubbens gøremål. Det kan være lave træningsprogrammer, selv sørge for pressemøder, selv spiller træningskampene, selv sørger for kontraktforlængelse rne på alle hold og måske i ny og næ leder en kamp for dit reservehold (fx meget relevant i DK når man spiller i 2.division). Fx. kunne du lede holdet under topkampe, vigtige bundkampe, når du skal teste en ny spiller (Fx. hvis du spiller i den engelske og tester ham på reserveholdet).

Jeg er ikke sikker, men kan ikke forestille mig det skulle være andet...
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Involvering i det daglige arbejde!!
« Svar #3: 23 Jan 2009, 12:06 »

Jeg er ret sikker på det drejer sig om hvor meget du deltager i alle klubbens gøremål. Det kan være lave træningsprogrammer, selv sørge for pressemøder, selv spiller træningskampene, selv sørger for kontraktforlængelse rne på alle hold og måske i ny og næ leder en kamp for dit reservehold (fx meget relevant i DK når man spiller i 2.division). Fx. kunne du lede holdet under topkampe, vigtige bundkampe, når du skal teste en ny spiller (Fx. hvis du spiller i den engelske og tester ham på reserveholdet).

Jeg er ikke sikker, men kan ikke forestille mig det skulle være andet...
Det ville i hvert fald være det mest oplagte gæt...
Dog har jeg aldrig været i stand til at forhindre "involvering i det daglige arbejde" i at falde, selvom jeg håndterer alt hvad der kan håndteres lige pånær reserveholdets kampe.
Logged

GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Involvering i det daglige arbejde!!
« Svar #4: 23 Jan 2009, 12:18 »

En af mine venner han har kun fået den til at stige, i skal ikke spørge mig hvordan, men han gør det gang på gang ihvertfald.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Involvering i det daglige arbejde!!
« Svar #5: 23 Jan 2009, 12:56 »

Havde også et stort problem med dette tal i FM08 - den faldt altid helt ned til 1-2 stykker.

Nu (juli 2013 i FM09) er den på 17 - det kan nok være træningen og pressemøder, der gør det store udslag..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010