home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1250 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2009
| | | | |-+  En eller flere taktikker?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En eller flere taktikker?  (Læst 787 gange)
Guldbrand
Gæst

En eller flere taktikker?
« : 22 Jan 2009, 14:34 »

Jeg er nu ved at være halvanden sæson inde i mit OB spil. Første sæson gik over al forventning hvor det både blev til et dansk mesterskab samt kvalifikation til Gruppespillet i Uefa Cuppen. Her mødte jeg 4 gode modstandere og endte da også på sidstepladsen med to point, dog efter fire meget gode præstationer.

I 2. sæson klare jeg mig knap så godt. Kun pga. et tæt liga ligger jeg på en uventet 2. plads, mens jeg i Champions League får klø. Roma har slået mig med 4-0 i begge opgør, Manchester united slog mig også 4-0, og selv Ajax kunne med en mand mindre ydmyge mig.

Jeg troede (lidt navivt måske) at jeg kunne klare mig med en enkelt taktik. Det havde gået fint nok for mig i første sæson hvor jeg ligegyldig modstandere altid spillede med min kontrollerende 4-5-1 taktik. Men efter de mange tæsk i Champions League må jeg indse at jeg trods alt ikke kun kan nøjes med en enkelt taktik.

For at gøre en lang historie kort, så vil jeg bare gerne vide hvor mange taktikker i køre med. Har i en fast taktik i bruger hver gang, eller har i lavet et sæt der tager hensyn til hvilken slags modstander i møder?

-I må meget gerne skrive kort om hvilket hold i er, og om jeres succes med jeres taktik(er).

Kimmimuz
Ynglingespiller

Sv: En eller flere taktikker?
« Svar #1: 22 Jan 2009, 14:40 »

Jeg spiller med manchester city Smiley
Jeg har kun en taktik, en 4-2-2-2, første sæson tog jeg 2. pladsen i ligaen og ikke andet, anden sæson da holdet var blevet spillet til tog jeg både PL og CL, i CL slog jeg Marseille, Ajax, Stabæk (Gruppen) og så videre Roma, Juventus og så Real i finalen

Herlev
Challenge Mester 2016

Sv: En eller flere taktikker?
« Svar #2: 22 Jan 2009, 15:09 »

Jeg er FCN og jeg spiller med en fast taktik, dog skifter jeg på spillerindstillinge rne alt efter hvem jeg møder.

Et eks. kunne være at jeg møder et hold med kun en angriber så vælger jeg altid at gå ind og mandsopdække ham.

På udebane kunne jeg godt finde på at sætte mine to midterste midtbane spillere til at være lidt mere defensive og så ellers køre kontrabolde frem mod mine angribere.

Dog skifter jeg aldrig taktik da jeg har oplevet at det har en dårlig indflydelse på holdet.

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010