home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1211 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Blog-light (Madden/NFL)
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Superbowl
Cardinals
- 13 (39,4%)
Steelers
- 20 (60,6%)
Antal Stemmer: 33

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Blog-light (Madden/NFL)  (Læst 9396 gange)
Shaft
Manager

Sv: Blog-light (Madden/NFL)
« Svar #15: 27 Jan 2009, 16:09 »

Det er et spil som Fifa til Ps2, Ps3, Xbox osv. Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #16: 27 Jan 2009, 16:17 »

Vil bare lige fortælle jer, at jeg snart kommer med en blog om New Orleans Saints. Det som adskiller det fra de andre blogs, er at det bliver efter jeg har spillet 3 sæsoner( Er midtvejs i den tredje sæson). Det vil sige i starten af fjerde sæson. Derfor kommer mange af de første updates til at fortælle lidt om mit nuværende hold og de andres hold, så man får et overblik. Glæd jer Smiley

Det er en god idé, så har man et anderledes udgangspunkt end ved de andre blogs. Der er nogle specifikke spørgsmål jeg tænker:

Er Reggie Bush blevet en stjerne, og fik Pierre Thomas tid på banen?
Er GM'en begyndt at tænke i erstatninger for Brees?
Fik man nogensinde noget ud af det tidligere 1.rundevalg Robert Meachem?
Fik man rettet op på secondarien?

Wink

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #17: 27 Jan 2009, 16:29 »

Det er en god idé, så har man et anderledes udgangspunkt end ved de andre blogs. Der er nogle specifikke spørgsmål jeg tænker:

Er Reggie Bush blevet en stjerne, og fik Pierre Thomas tid på banen?
Er GM'en begyndt at tænke i erstatninger for Brees?
Fik man nogensinde noget ud af det tidligere 1.rundevalg Robert Meachem?
Fik man rettet op på secondarien?

Wink

Du skal skam få masser af info i mine updates, men nu vil jeg denne ene gang, og kun denne ene gang lige svare på de 4 spørgsmål Smiley

1. Bush er blevet en stjerne, og var med til Pro Bowl sidste år. I år har det dog været en svingene tid, og backup runningbacken presser ham hårdt.
2. GM´en er skam begyndt at tænke i erstatning. I sidste års draft brugte man et tredje runde valg på en QB som fungere som backup. Tankerne går på man måske vil bruge årets draft og sit første valg, til at få en bedre backup QB.
3. Meachem fik man ikke det store ud af, og han kom højst op og var tredje valg. Derfor blev han draftet til Panthers for deres tredje valg i draften i denne sæson.
4. Der er blevet rettet op der, og i år, ligger de blandt top 5. Nr 4 i at stoppe løb, og 5 i kast. Og samlet fire i defence.

Smiley

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 27 Jan 2009, 17:15 »

3. Meachem fik man ikke det store ud af, og han kom højst op og var tredje valg. Derfor blev han draftet til Panthers for deres tredje valg i draften i denne sæson.

Mener du #3 pick i hele draften, eller bare Panthers' 3.rundevalg? Alle siger forskellige ting. Men går ud fra vi snakker 3.rundevalg, siden han aldrig blev mere end slot-receiver for dig  Smiley

Long Live Spurs!

Shaft
Manager

« Svar #19: 27 Jan 2009, 17:21 »

Mener du #3 pick i hele draften, eller bare Panthers' 3.rundevalg? Alle siger forskellige ting. Men går ud fra vi snakker 3.rundevalg, siden han aldrig blev mere end slot-receiver for dig  Smiley

Hehe ja Panthers valg i 3 runde Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #20: 27 Jan 2009, 17:25 »

Jeg har lige et spørgsmål omkring Madden 08.
Altså jeg var det hold med højste indtægt men jeg kan ikke forlænge kontrakter med mit hold,
da jeg ikke har pengene til at gøre det, ved i hvorfor?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 27 Jan 2009, 17:25 »

Overvejer også selv at lave en Madden-blog, men skal lige finde ud af om det bliver om mig og min vens fantasy-draftede hold, eller om det skal være en der omhandler et "rigtigt" hold fra bunden af  Smiley

Long Live Spurs!

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 27 Jan 2009, 17:27 »

Jeg har lige et spørgsmål omkring Madden 08.
Altså jeg var det hold med højste indtægt men jeg kan ikke forlænge kontrakter med mit hold,
da jeg ikke har pengene til at gøre det, ved i hvorfor?

Indtægt har ingenting med spillerkontrakter at gøre. Alle 32 hold har jo en salary cap (lønloft) der er ens, og den ligger vidst på 110-115 milloner dollars årligt lige nu. Den kan man ikke overgå, og det ville være mit gæt at du har overskredet den grænse siden du ikke kan forlænge kontrakter  Smiley

Det er jo netop det der gør at det rigeste hold ikke vinder NFL hvert år. Alle er lige, og har lige gode vilkår for at vinde og få de store spillere. I de gamle dage var det jo bare de bedste og rigeste hold der løb med alle stjernerne, hvilket gjorde der var en kæmpeforskel på niveau imellem nogle af holdene i ligaen

Long Live Spurs!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #23: 27 Jan 2009, 17:31 »

Indtægt har ingenting med spillerkontrakter at gøre. Alle 32 hold har jo en salary cap (lønloft) der er ens, og den ligger vidst på 110-115 milloner dollars årligt lige nu. Den kan man ikke overgå, og det ville være mit gæt at du har overskredet den grænse siden du ikke kan forlænge kontrakter  Smiley

Det er jo netop det der gør at det rigeste hold ikke vinder NFL hvert år. Alle er lige, og har lige gode vilkår for at vinde og få de store spillere. I de gamle dage var det jo bare de bedste og rigeste hold der løb med alle stjernerne, hvilket gjorde der var en kæmpeforskel på niveau imellem nogle af holdene i ligaen
Nåå det er derfor Smiley
Tak for det men ved du hvor man kan se hvad man bruger og hvad man må bruge?
Og så lige får man ikke også penge til at købe spiller for?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #24: 27 Jan 2009, 17:32 »

Er der så nogen der har et godt hold jeg skal spille med?
mit gamle spil gik død da jeg mistede Terrel Ownes, Tery Holt og Jackson

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 27 Jan 2009, 17:34 »

Nåå det er derfor Smiley
Tak for det men ved du hvor man kan se hvad man bruger og hvad man må bruge?
Og så lige får man ikke også penge til at købe spiller for?

I Madden 08 aner jeg det ikke, da jeg ikke selv har prøvet det  Smiley Et godt bud er at du går de fleste menuer igennem, så skal du nok falde over noget. Ellers så prøv at gå ind i kontraktforhandling er med en tilfældig spiller, så skulle din lønsituation nok stå der et sted.

Nej, NFL kører med et byttesystem. Hvis man vil have en speciel spiller, må man bytte spillere eller draftpicks den anden vej  Smiley

Long Live Spurs!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #26: 27 Jan 2009, 17:36 »

I Madden 08 aner jeg det ikke, da jeg ikke selv har prøvet det  Smiley Et godt bud er at du går de fleste menuer igennem, så skal du nok falde over noget. Ellers så prøv at gå ind i kontraktforhandling er med en tilfældig spiller, så skulle din lønsituation nok stå der et sted.

Nej, NFL kører med et byttesystem. Hvis man vil have en speciel spiller, må man bytte spillere eller draftpicks den anden vej  Smiley
Okay mange tak

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 27 Jan 2009, 17:37 »

Okay mange tak

Så lidt  Smiley

Hvis du har flere spørgsmål eller undrer dig over noget, kan du jo bare spørge i NFL-tråden

Long Live Spurs!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #28: 27 Jan 2009, 17:40 »

Så lidt  Smiley

Hvis du har flere spørgsmål eller undrer dig over noget, kan du jo bare spørge i NFL-tråden
Kan du ikke lige sige et hold jeg skal prøve?

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Shaft
Manager

« Svar #29: 27 Jan 2009, 17:42 »

Det kommer jo an på hvad du kan lide? Forsvarspil. Løbe angreb, kaste angreb osv. Prøv at undersøg holdene og tag det du har mest lyst til.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010