home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  CSKA Moskva
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: CSKA Moskva  (Læst 6675 gange)
NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
CSKA Moskva
« : 19 Jan 2009, 17:45 »

* VELKOMST *
niielsenxD


  -Velkommen til min blog, som i denne omgang vil handle om et af de få stor hold i Rusland, nemlig CSKA Moskva.
  Da det er min første blog her på fmfreaks, vil jeg benytte mig af muligheden til at finde inspiration i andre blogs.
  Jeg har valgt den bedste liga fra; Danmark, England, Spanien, Frankrig, Portugal og selvfølgelig Rusland,
  der udover vil der blive indlæst alle spillere fra henholdsvis, Brasilien, Argentina og Ghana.
  Spillet kommer til at starte i juni 2008, og det er med stor database.

  Den første update vil dukke op lige så snart jeg har fået lavet et banner. Det regner jeg kraftigt med bliver i dag,
  men det kan dog også være at jeg bliver nødt til at vente til i morgen, det afhænger lidt af tiden.
  Så jeg håber i vil følge med, give ris og ros og kommentere til min første blog.




« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 13:39 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Cska Moskva
« Svar #1: 19 Jan 2009, 17:52 »

Glæder mig til at følge med, KIU!

Btw.

CSKA er med 4 store bogstaver  Tunge
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #2: 19 Jan 2009, 18:31 »

Lyder spændende og så at banneret er kommet! Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CSKA Moskva
« Svar #3: 19 Jan 2009, 19:01 »


(Moskva Sportsblad)

PRESSEMØDE PÅ DINAMO.



Der blev idag, torsdag 26. juni 2008 kl 09.45 kaldt til pressemøde på CSKA Moskva's hjemmebane, Dinamo.
Udover hele bestyrelsen, træner-teamet, jonalister og fans, var der også en ukendt skikkelse, som sad
ved siden af direktør, Dmitry Shilov. En mand som ingen af de frem mødte fans eller jounalister
aldrig havde set før. Hvem mon han var?..
Ganske som ventet var det bestyrelses formand, Eugeny Giner som fik det første ord.

"Der blev igår afholdt møde i bestyrelsen sammen med manager, Arthur Antunies Coimbra Zico.
Vi har ikke kunnet finde nogen løsning på de krav som Zico har stillet omkring flere penge til indkøb,
så det er nu blevet vedtaget at samarbejdet med Zico er ophævet."


Helt stille i lokalet var der, og jounalister og opmødte fans var meget forundret over denne beslutning,
og kunne alligevel ikke helt forstå hvad der var sket.. Indtil én jounalist stilte det eftertraktede spørgsmål;

*"Nu hvor Zico er ude, har i så en ny manager klar?"

Koldt løb det både jounalister og fans ned af ryggen da Eugeny satte læberne ned mod mikrofonen..

"Ja. Vi har en udmiddelbar løsning som er den tidlige professionelle fodboldspiller af dansk oprindelse, der havde sine ungdoms år i AArhus AGF og senere en masse år i udenlandskfodbold ved både Ajax Amsterdam og Blackburn Rovers. Lad mig venligst præsentere jer for.. Heine Nielsen. Heine har fået en kontrakt som foreløber sig til udgangen af december i år, for at se om han er den rette."

Nu rejste den ukendte skikkelse sig, og bukkede og vinkede til fans og jounalister. *KNEPS* *KNEPS* Sagde det, og omtrent 100-150 billeder var taget i løbet af ingeting. Jounalister råbte i munden på hinanden så der var ikke til at høre noget som helst. Først efter 10-15min. Fik vagter og ledelse styr på jounalisterne som nu kun fik få spørgsmål til den nye manager.

*"Du er nu officielt tiltrådt som ny manager i CSKA Moskva, er dette det rette job for dig?"

"Ja, det vil jeg sige det er. Jeg er ekstremt begejstret for at få chancen her i Moskva.

*"Hvordan ser du dit og holdets chancer i den nye season?"

"Jeg synes da at vi har en klar chance for at blive mestre, men hvis det skal kunne lade
sig gøre, skal der nok investeres i nogle nye spiller pga. af den smalle trup,
selvføgelig indenfor den økonomiskegrænse."




PRESSEMØDE SLUT.
« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 20:18 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #4: 19 Jan 2009, 19:01 »

Lyder spændende og så at banneret er kommet! Opstemt

banneret er jo ikke kommet? SmileySmiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #5: 19 Jan 2009, 20:16 »


(Moskva Sportsblad)


-Efter de 10 første ligakampe, kan man i CSKA Moskva godt kalde sige tilfredse, med de resultater som der er kommet,
de har resulteret i en fot anden plads. Der har også været plads til nogle bummerter, men man kan ikke vinde hver gang.
Næste kamp er imod førstepladsen, Zenit. På udebane.



Khimki 2:1 CSKA
CSKA 3:1 Rubin
Tom 1:1 CSKA
CSKA 2:2 Fc Moskva
Kryla Syvetov 1:1 CSKA
CSKA 3:0 Lok. Moskva
Saturn 0:1 CSKA
CSKA 1:0 Dynamo Moskva
Shinnik 1:2 CSKA
CSKA 2:0 Luch


                                Akinfeev
C Odiah - V Berezutskiy - S Ignashevich - A Berezutskiy
        M Krasic - P Mamaev - E Rahemic - Y Zhirkov
                   Vagner love - D Janczyk

Opstillingen har næsten været den samme igennem de 10 kampe som indtil videre er spillet, men 1 friskt ansigt kan meget vel være på vej til CSKA Moskva, da Heine Nielsen, har haft undersøgt transfermarkedet.
Der skulle være tale om en angriber. Den anden vej - ud af klubben - kunne meget vel være Zhirkov, da han har tiltrukket sig interesse fra bla. Manchester City.


Efter de 10 kampe kan
Vagner Love også
kalde sig klubbens topscore pt.

Mål:
Vagner love - 5
Milos Krsic - 3
Alan Dzagoev - 3
Dawid Janczyk - 3
Pavel Mamaev - 1
Yury Zhirkov - 1


« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 20:19 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #6: 19 Jan 2009, 20:17 »

Der er stavefejl i topbanneret.. Rullende Øjne
Logged


NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #7: 19 Jan 2009, 20:22 »

Der er stavefejl i topbanneret.. Rullende Øjne

det ved jeg godt.
men har ikke selv lavet det,
så desværre ikke rette det.
det der grafik noget kan jeg slet
ikke finde ud af.
Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Cska Moskva
« Svar #8: 19 Jan 2009, 21:05 »

Synes det lover meget godt, af at det er din første blog. Så jeg skal da nok kigge forbi, og evt. hjælpe lidt. KIU!
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #9: 19 Jan 2009, 21:08 »

Godt klubvalg og god opstilling!
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #10: 19 Jan 2009, 23:00 »

tak skal i have Wink ^
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

TheWhiteChamps
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cska Moskva
« Svar #11: 19 Jan 2009, 23:06 »

Nu er det ikke for at 'fluekneppe', men der er rigtigt mange stavefejl.  Rullende Øjne
Ellers god start!  Thumbs Up
Logged

Byens hold fra 1880 - AGF i hjertet og sjælen!

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #12: 19 Jan 2009, 23:08 »

Nu er det ikke for at 'fluekneppe', men der er rigtigt mange stavefejl.  Rullende Øjne
Ellers god start!  Thumbs Up

det os kun sådan nogle som dig der 'ligger' mærke til det? SmileySmiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #13: 20 Jan 2009, 00:30 »


(Moskva Sportsblad)


[font=impact]Transfer

»Det var idag 16. juli kl 16.00 en realitet at CSKA Moskva har købt, Alex Raphael Meschin.
Alex, kommer til CSKA fra Internacional for et beløb på 50.000.000,- danske kroner.
Han vil tiltrede i klubben den 3. August.
»Der udover har man i CSKA måtte sige farvel til Yury Zhirkov som er skiftet til manchester City,
for et rundt regnet beløb på 110.000.000,- kr.
[/font]




Top kampen

før kampen.
-Petrovsky i St. Petersborg skulle idag danne ramme for et vaskeægte topbrag, værterne fik besøg af titelkandidaterne
fra CSKA Moskva som var opsat på at vinde og overtage første pladsen. Zenit havde i deres 10 kampe vundet vundet 6 spillede 2 uafgjort og tabt 2.

første halvleg.
-Et velspillede CSKA hold tog fra første dommerfløjt kampen op mod hjemmebane favoritterne, ikke mindst Vagner Love
og Pavel Mamaev sattet deres præg på kampen inden for det første kvarter. Mamaev får tid og plads til at slå sit indlæg,
som ligger perfekt i hovedet på Vagner Love som til at uheld og ærgelse rammer træværket.
Resten af første halvleg bølgede frem og tilbage med små chancer til begge hold, dog var CSKA bedst spillende.

anden halvleg
-Pausen benyttede CSKA til at erstattet en småskadet Dawid Janczyk. Ricardo Jesus kom ind, og fik sin første ligakamp i år
for CSKA, det er dog umiddelbart ikke noget han kan være stolt af, fot blot efter 74. minutters spil sløser Vasily Berezutskiy med bolden, og sælger hele forsvaret og Igor Akinfeev som bliver passeret uden chance.
17 minutter efter scoringen ser Vasily Berezutskiy igen ikke for godt ud da han ikke får ordenligt clearet og bolden
dumper ned for fødderne af Vladislav Radimov som uchicaneret let passere Akinfeev i målet.

efter kampen.
-Efter en skidt første halvleg af Zenit, fik de for alvor gang i deres offensive spil i anden halvleg, hvilket resulterede i 2 mål,
en sejr og 3 vigtige point i top kampen. Set fra CSKA's synsvinkel må der hjem og trænes på koncentrationen gennem alle
90. minutter. De 3 point til Zenit betyder nu at de foresat lægger i spidsen af Premier Divison med 2 point ned til Rubin som indtager 2. pladsen. Med dagens nederlag er CSKA dumpet ned som nr 4. med 5 point op til Zenit, men 3 point op til den delte  tredje-fjerde plads som deles af Rubin og Saturn, som begge har 21 point.

Zenit 2:0 CSKA
CSKA 3:1 Spartak Moskva


-Et velspillende, og en ikke mindst velspillende Vanger Love var med til hjemme på Dinamo,
at udspille et svagt spillende Spartak Moskva hold. Vagner Love kunne se sig selv noteret for 2 flotte mål.
Målet til 3:1 blev scoret af Lubos Kalouda, som ellers ikke har spillet meget på det sidste. Med denne sejr rykker CSKA op på 3. pladsen, 5 point efter fører holdet, Zenit.
(Russisk fodboldposten)



« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 20:20 af NiielsenxD » Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cska Moskva
« Svar #14: 20 Jan 2009, 00:33 »



- her er lige et screenshot af nyindkøbet, Alex.
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010