home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  1 Bruger, 593 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68309 gange)
ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #465: 01 Feb 2009, 19:05 »

Jeg vil være den første til at sige... Tillykke Frankrig! I har kæmpet bravt, og bliver nu verdensmestre. Sådan! Peace
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #466: 01 Feb 2009, 19:08 »

så er frankrig verdensmester! 24-19!
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #467: 01 Feb 2009, 19:33 »

Et helt fortjent verdensmesterskab til det franske landshold!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

motZ
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #468: 01 Feb 2009, 19:36 »

Synes nu godt at de kroatiske fans kunne tage at klappe af verdens bedste landshold istedet for at buhe ad dem.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #469: 01 Feb 2009, 19:36 »

Hvad skete der egentlig med Vori? Hvorfor fik han rødt?
Logged


Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #470: 01 Feb 2009, 19:37 »

Han lavede en kastebevægelse efter dommeren.
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #471: 01 Feb 2009, 19:56 »

Hvad fanden har de tænkt på da de lavede Dream Team? Synes efterhånden det handler mere om politik end hvilke spillere der har været gode.

Venstre Fløj Gigou; Helt sikkert, en af slutrundens største spiller, og helt fortjent.
Venstre Back Lackovic; God spiller, men langtfra god nok til at kommer på dream team. Hvor bliver en mand som Narcisse af?
Playmaker Karabatic; Fuldt forståeligt, en virkelig komplet spiller for det franske landshold
Højre Back Lijewski; Hvor er Lazarov henne? er 10 mål i gennemsnit pr. kamp ikke nok? Totalt skandaløst han ikke kommer på holdet.
Højre fløj Cupic; Fair nok, da han er den anden mest scorende spiller i slutrunden.
Stregspiller Igor Vori; Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. På den ene side er det fint nok, men kan ikke rigtig se hvem det ellers skulle være.
Målmand Omeyer; Endnu engang fuldt fortjent at denne fantastiske målmand kommer på holdet

MVP Igor Vori; Igen synes jeg det skulle have været Lazarov, da han var eminent på det dårlige makedonske hold.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #472: 01 Feb 2009, 20:00 »

Lazarov var pivringe Christoffer. Han scorede måske 10 pr kamp, men brændte så 20 andre.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #473: 01 Feb 2009, 20:02 »

Enig med alek9000. Det lyder måske vanvittigt, når han satte ny scoringsrekord, men jeg tror ikke, Lazarov var gunstig for Makedoniens spil. Det kan simpelthen ikke være en fordel at have en spiller, der brænder lige så meget som han scorer - og skyder mere end tyve gange pr. kamp.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #474: 01 Feb 2009, 20:04 »

Ang. Lazarov: Han skød og skød, og brugte derved ekstremt mange chancer på at score singe mange mål. Ja det var flot han nåede det antal mål, men i nogen kampe gik det jo også mere ud på han skulle score end holdet skulle vinde. Derfor mener jeg faktisk godt man kan forsvare, at han ikke er med!

Mit dreamteam
Thierry Omeyer
Ivan Cupic - Petar Metlicic - Nikola Karabatic - Kristian Kjelling - Michael Guigou
Sebastian Preiss

MVP: Nikola Karabatic
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #475: 01 Feb 2009, 20:18 »

Ang. Lazarov: Han skød og skød, og brugte derved ekstremt mange chancer på at score singe mange mål. Ja det var flot han nåede det antal mål, men i nogen kampe gik det jo også mere ud på han skulle score end holdet skulle vinde. Derfor mener jeg faktisk godt man kan forsvare, at han ikke er med!

Mit dreamteam
Thierry Omeyer
Ivan Cupic - Petar Metlicic - Nikola Karabatic - Kristian Kjelling - Michael Guigou
Sebastian Preiss

MVP: Nikola Karabatic

Syntes ikke at Kjelling har sin beretigelse på det hold der, eftersom han var meget svingende, og trods alt også smider norges chaance for semifinale deltagelse væk, så så jeg hellere en Narcisse på det hold, eller måske en Dunjiak (stav). og eftersom Lazarov blev topscorer, og assistkonge, så skulle han have sin berretiggelse på dette hold. Ellers er jeg meget enig Wink
« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 20:22 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #476: 01 Feb 2009, 20:21 »

Hvad fanden har de tænkt på da de lavede Dream Team? Synes efterhånden det handler mere om politik end hvilke spillere der har været gode.

Venstre Fløj Gigou; Helt sikkert, en af slutrundens største spiller, og helt fortjent.
Venstre Back Lackovic; God spiller, men langtfra god nok til at kommer på dream team. Hvor bliver en mand som Narcisse af?
Playmaker Karabatic; Fuldt forståeligt, en virkelig komplet spiller for det franske landshold
Højre Back Lijewski; Hvor er Lazarov henne? er 10 mål i gennemsnit pr. kamp ikke nok? Totalt skandaløst han ikke kommer på holdet.
Højre fløj Cupic; Fair nok, da han er den anden mest scorende spiller i slutrunden.
Stregspiller Igor Vori; Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. På den ene side er det fint nok, men kan ikke rigtig se hvem det ellers skulle være.
Målmand Omeyer; Endnu engang fuldt fortjent at denne fantastiske målmand kommer på holdet

MVP Igor Vori; Igen synes jeg det skulle have været Lazarov, da han var eminent på det dårlige makedonske hold.
enig i din MVP vurdering, eller måske en hvidt fra Danmark? LAzarov er helt sikkert uundværlig for Markedonien, som nok ikkek ville have scoret mange point uden ham. Og med Hvidt er der bare så langt ned til LAndin, så jeg tror det ville have bliveet svært for DK at nå semifinalen uden Kasper.
Lazarov var pivringe Christoffer. Han scorede måske 10 pr kamp, men brændte så 20 andre.
Ja, men du skal også huske at han var den der leverede flest assist.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #477: 01 Feb 2009, 20:22 »

Ja ved godt at Kjelling smed Norges chancer for semifinalen lige i hænderne på Polen, men det tiltrods så mener jeg, at han spillede en rigtig flot slutrunde. En mulighed kunne også være, at man smed Karabatic ud på backen og evt. tog Krause med ind. En mand der om nogen holdt Tyskland inde i kampene!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #478: 01 Feb 2009, 20:24 »

enig i din MVP vurdering, eller måske en hvidt fra Danmark? LAzarov er helt sikkert uundværlig for Markedonien, som nok ikkek ville have scoret mange point uden ham. Og med Hvidt er der bare så langt ned til LAndin, så jeg tror det ville have bliveet svært for DK at nå semifinalen uden Kasper. Ja, men du skal også huske at han var den der leverede flest assist.

Nu var det ikke hans vurdering, men vurderingen af VM juryen. Kasper Hvidt kan med sin indsats i årets slutrunde ikke være i nærheden af nogen MVP eller noget dreamteam. Han har været langt under det niveau som vi alle ved han har. Men mener samtidig ikke at Vori var det rigtige valg. Mit valg havde været Karabatic som er god i begge ender for Frankrig!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #479: 02 Feb 2009, 13:22 »

Citat af: fc-hansen link enig i d=topic=19369.msg604802#msg604802 date=1233516104
Ja, men du skal også huske at han var den der leverede flest assist.
Det vil jeg gerne se tal på.

Men imo var han den eneste, det tog chancen. De andre spillede den jo bare op til ham. Men hvis du kigger på hans skudstatistikker, ser du, at han måske brugte 25 afslutninger på at lave 10 mål. Det er, hvad jeg kalder overvurderet!
Logged


Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010