home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68434 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #375: 27 Jan 2009, 19:57 »

Et stort tillykke til Danmarks plads i semifinalen Smiley

Dog bliver jeg virkelig nød til at pointere dommernes ringe præstationer under dette VM, som in my opinion endnu engang ødelagde en ellers underholdende kamp. Danmark blev blandt andet snydt for et par straffekast, samt et par udvisninger til tyskerne, mens jeg virkelig ikke forstod, hvordan Danmark kunne få et hjørnekast efter Johannes Bitter havde hånden på bolden, da den gik ud - og endda på et så utroligt vigtigt tidspunkt i kampen.


Lidt OT. Hvem holder du egentligt med? Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #376: 27 Jan 2009, 20:02 »



Lidt OT. Hvem holder du egentligt med? Smiley

Jeg holder selvfølgelig med Kroatien Smiley

Inden turneringen startede tvivlede jeg dog meget på om hvorvidt Balic, Metlicic & Lackovic trioen kunne overleve endnu en slutrunde med et kæmpe pres placeret på deres skuldre. Jeg er dog blevet positivt overrasket indtil videre, og specielt Balic synes jeg har gjort det rigtig godt. Der bliver hentet endnu en sejr hjem i aften, så banker vi Polen/Norge - og så ses vi i finalen Wink
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #377: 27 Jan 2009, 20:12 »

Jeg holder selvfølgelig med Kroatien Smiley

Inden turneringen startede tvivlede jeg dog meget på om hvorvidt Balic, Metlicic & Lackovic trioen kunne overleve endnu en slutrunde med et kæmpe pres placeret på deres skuldre. Jeg er dog blevet positivt overrasket indtil videre, og specielt Balic synes jeg har gjort det rigtig godt. Der bliver hentet endnu en sejr hjem i aften, så banker vi Polen/Norge - og så ses vi i finalen Wink

Jeg er næsten overbevist om at Frankrig kan slå kroaterne, såfremt de vil. Jeg må desværre skuffe dig Vondra, men i mine øjne er de franske stjerner bedre og breddere end kroaterne, og selvom kroaterne har hjemmebane, mener jeg at Frankrig er bedre. Kroaterne er for meget Balic, og hvis Frankrig kan styrer ham er det allerede langt. Men vi må bare vente os se.

btw, er Dzomba stadig med for Kroatien, eller hvordan?

Nu skal jeg se Polen-Norge  Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #378: 27 Jan 2009, 20:14 »

Hvis Polen - Norge ender uafgjort, går Tyskland så ikke videre?
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #379: 27 Jan 2009, 20:16 »

Det tror jeg jeg ikke. De sagde i hvert fald, at "nu er Tyskland ude af VM" osv Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #380: 27 Jan 2009, 20:18 »

btw, er Dzomba stadig med for Kroatien, eller hvordan?

Tror jeg ikke han er. Mener i hvert fald det er Cupic der har spillet den fløj - og gjort det fortrinligt!

Hvis Polen - Norge ender uafgjort, går Tyskland så ikke videre?

Nej, hvis Polen og Norge ender uafgjort kommer Norge videre, da de slog Tyskland i deres indbyrdes kamp.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

vondracek
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #381: 27 Jan 2009, 20:43 »

Jeg er næsten overbevist om at Frankrig kan slå kroaterne, såfremt de vil. Jeg må desværre skuffe dig Vondra, men i mine øjne er de franske stjerner bedre og breddere end kroaterne, og selvom kroaterne har hjemmebane, mener jeg at Frankrig er bedre. Kroaterne er for meget Balic, og hvis Frankrig kan styrer ham er det allerede langt. Men vi må bare vente os se.

btw, er Dzomba stadig med for Kroatien, eller hvordan?

Hvis jeg skal prøve at se en smule objektivt på ovenstående, så vil jeg ikke helt mene, at Kroation er afhængige af Balic. Det har de i den grad været i de tidligere turneringer, men nu kan man stille og roligt se et generationsskifte. Blandt andet har Duvnjak fået en del spilletid på back- og playmakerpladsen, mens den gode gamle bagkæde har været bænket en del. Frankrig har - ligesom Kroatien - endnu ikke tabt en kamp, men det er desværre ikke nok til at give dig ret i, at de har mere bredde end kroaterne. Kroatiens landshold består lige nu af Balic, Metlicic, Lackovic og Vori, mens Aliluvic på en god dag også kan følge med på højt niveau. Frankmændene har ligeledes fire stjernespillere i Omeyer, Karabatic, Abalo og Narcisse. Indtil videre har Frankrig slet ikke mødt nogle kvalificerede modstandere, mens Kroatien har slået Spanien, Sverige og Sydkorea, hvorfor jeg ikke rigtig synes, at ovenstående giver særlig meget mening. Det er først under denne kamp man kan konstatere om Frankrig har hvad der skal til for at vinde turneringen :-)

Og rygterne lyder, at Dzomba har været uvenner med Lino Cervar, men fra ham selv lyder det, at han ikke tog med på grund af en skade.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 20:48 af Vondracek » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #382: 27 Jan 2009, 20:46 »

Det bliver jo spændende at se hvad Frankrig - Kroatien ender med. Jeg forventer ihvertfald at både Frankrig og Kroatien vil give den fuld arm for at undgå Danmark. Peace
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #383: 27 Jan 2009, 20:47 »

Frankrig har jo også mødt Sverige, Sydkorea og Ungarn for den sags skyld, så det sidste holder ikke helt.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #384: 27 Jan 2009, 20:48 »

Nej, hvis Polen og Norge ender uafgjort kommer Norge videre, da de slog Tyskland i deres indbyrdes kamp.

Ifølge både norske og tyske medier går Tyskland videre i tilfælde af remis i Polen-Norge. Jeg har ikke selv regnet på det.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #385: 27 Jan 2009, 20:49 »

Frankrig har jo også mødt Sverige, Sydkorea og Ungarn for den sags skyld, så det sidste holder ikke helt.

Ja det var mig der var lidt væk der. Kom til at tænke på kampene i gruppespillet, hvor Kroatien imo mødte bedre modstandere :-)
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 20:51 af Vondracek » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #386: 27 Jan 2009, 20:51 »

Og Spanien er laaaangt fra tidligere tiders klasse. Peace

Mht. til Tyskland-Norge i semifinalen, så går Tyskland videre hvis det er målscore der tæller, da jeg mener, at tyskernes er langt bedre, men tæller indbyrdes er det jo Norge der går videre. Om målscore eller indbyrdes tæller først, det ved jeg ikke. Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #387: 27 Jan 2009, 20:51 »

Ifølge både norske og tyske medier går Tyskland videre i tilfælde af remis i Polen-Norge. Jeg har ikke selv regnet på det.
Læste lige det samme på Ekstra Bladet.
Logged


Nieki
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #388: 27 Jan 2009, 20:56 »

Halvleg i Kroatien Polen 14-14 Norge
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #389: 27 Jan 2009, 20:56 »

Ifølge både norske og tyske medier går Tyskland videre i tilfælde af remis i Polen-Norge. Jeg har ikke selv regnet på det.

Det kan jeg ikke forstå. Ifølge norsk tv er det dog også mit udgangspunkt der er korrekt.

I tilfælde af uafgjort ender Serbien, Norge, Tyskland og Polen med 5 point. Serbien er væk, da sejrene over Makedonien vil ryge væk. Dermed er der tre tilbage.

Norge slog Tyskland, spillede uafgjort med Polen

Tyskland slog Polen, men tabte til Norge

Polen spillede uafgjort med Norge, men tabte til Tyskland

Det vil så efterlade følgende indbyrdes regnskab.
Norge ender med 3 point
Tyskland ender med 2 point
Polen ender med 1 point

Dermed er Norge videre i tilfælde af uafgjort mellem Polen og Norge.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010